Najbolj brane ecommerce vsebine v letu 2018

3185

Leto 2018 je v ecommerce svetu zaznamovala Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki je stopila v uporabo 25. maja 2018 in je dvignila veliko prahu med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno trgovino in spletnim poslovanjem nasploh. Katere teme so še zaznamovale leto 2018?

Pripravili smo pregled najbolj branih vsebin po posameznih kategorijah, ki jih lahko berete na portalu Shopper’s Mind Slovenija.

Ecommerce trendi

Na začetku leta smo pripravili pregled 6 ključnih ecommerce trendov v 2018, napovedali smo rast glasovnega iskanja, vstop glasovnih uporabniških vmesnikov v segment trgovine na drobno, vzpon naročniškega prodajnega modela, še večji pomen personalizacije, omni-channel prodajo in razvoj rešitev za primerjalno nakupovanje. Spraševali smo se tudi: Dropshipping − da ali ne?

Brali smo o digitalnem marketingu, predvsem o tem, kaj morate vedeti, preden začnete uporabljati Google AdWordsu in kako meriti uspešnost aktivnosti na vašem poslovnem profilu na Instagramu. Igor Pauletič, direktor podjetja FrodX, pa nam je v intervjuju zaupal, da je digitalni marketing več kot le PPC in skrb za 3 objave na Facebooku.

In kakšen je nasvet Miroslava Varge iz podjetja Escape, priznanega mednarodnega predavatelja, data analitika in enega od redkih GCT (Google Certified Trainer) v Google Adriatik regiji, ki ima bogate izkušnje z uporabo orodja AdWords, v zvezi s tem, kako danes biti drugačen in se izpostaviti v svetu najrazličnejših oglasov?

“Vprašanja glede kreative, sporočila, blagovne znamke in izpostavitve na trgu so stara toliko kot oglaševanje samo. Osebno še nikoli nisem v prvo zadel, na katero sporočilo bodo kupci bolje odreagirali. Potrebno je ustvarjati različna oglasna sporočila in jih testirati glede na to, v kateri fazi nakupnega procesa je kupec, kje živi, kakšne so nakupne navade na tem trgu in še niz drugih faktorjev.”

Ecommerce prakse

V sklopu ecommerce praks smo se predvsem posvetili zakonodajnim vprašanjem in novim uredbam EU – GDPR: 5 vprašanj in odgovorov o osebnih podatkih in 1 primer nepoštene praksenova EU pravila na področju spletne trgovine in kaj to pomeni za vas. Vsekakor smo se želeli prepričati, da ne kršimo nobenih zakonov in preverili, kako je s popusti in akcijami (Prepričajte se, da ne kršite zakona!). Izvedeli smo tudi, da za izdelke iz Kitajske, cenejše od 22 €, ne bo več oprostitve plačila davka.

Iz tehničnega vidika nas je zanimalo še, kje je najboljše postaviti svojo spletno trgovino, natančneje katere so top 5 ecommerce platforme med spletnimi trgovinami v Sloveniji.

Ecommerce analize

Na začetku leta 2018 nas je presenetila izjemno visoka, napovedana 4,2-odstotna gospodarska rast in tudi, da je delež ecommerca v trgovini na drobno dvakrat višji od splošnih ocen.

Ne le, da smo ugotovili, da 6 od 10 internetnih uporabnikov že redno nakupuje preko spleta, sodeč po raziskavi Shopper’s Mind Slovenija, je kar 66 % spletnih kupcev zadovoljnih s kvaliteto ocen in mnenj kupcev o izdelkih v spletni trgovini.

Sredi leta smo opozarjali na to, da v kolikor še niste HTTPS, vas bo Chrome od julija naprej označil za nevarno spletno stran. Leto pa smo seveda zaključili s pregledom tega, kaj smo Slovenci v letu 2018 največ iskali.

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here