
Odlična spletna trgovina, ki je rezultat dolgoletnega truda in kjer so stranke vedno na prvem mestu. Hkrati pa iz leta v leto skrbi za nadgradnjo svoje spletne strani in UX-a. Ravno to jim je že drugo leto zapored prineslo zmago na tekmovanju Web Retailer Award 2020 v kategoriji Consumer Tech.
Če bi radi izvedeli, kako jim to uspeva, preberite intervju z Rokom Šulerjem, CEO OutletShop.si.
Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategorije?
Na prvo mesto postavljamo zadovoljstvo strank. Na vprašanja se odzovemo hitro, lahko ponudimo strokovno pomoč pri izbiri tehničnih izdelkov, tudi morebitne reklamacije rešujemo v čim krajšem roku.
Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021?
Načrtujemo več nadgradenj na mobilni različici spletne trgovine, prenovili bomo tudi sistem zbiranja ocen in komentarjev kupcev. Poleg tega načrtujemo avtomatizacijo nekaterih administrativnih procesov.
Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?
Veliko uporabnih nasvetov in predlogov za izboljšave na področju spletne trgovine, dodatno prepoznavnost in povečano zaupanje kupcev.
Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?
Veliko je administrativnih ovir, ki jih je potrebno osvojiti za uspešen začetek spletne prodaje. V nadaljevanju pa je izziv zagotovo tudi dober marketing, saj je konkurenca na tem področju vedno večja, stroški oglaševanja pa se posledično povečujejo.
Kaj menite o dejstvu, da se je tekmovanje prvič odvilo v treh državah hkrati?
Veseli me, da lahko na ta način spoznamo tudi druge spletne trgovine v regiji.
Imate kakšno sporočilo za spletne trgovce, zakaj naj se prijavijo na tekmovanje?
Vsem spletnim trgovcem priporočam udeležbo na tekmovanju, saj s tem pridobijo dragocene nasvete za izboljšave.
Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?
Veseli smo, da nam je tudi letos uspelo. Nagrada nam pomeni potrditev našega dolgoletnega truda. Pozitivno bo vplivala na zaupanje kupcev v našo spletno trgovino in nam zagotovila dodatno prepoznavnost.
Na prvo mesto postavljamo zadovoljstvo strank. KlJučno je, da se Na vprašanja odzovemo hitro.
Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?
Epidemija nam je v začetku prinesla precej nepričakovanih izzivov na vseh področjih, predvsem pri logistiki. Stranke smo spodbudili k uporabi spletnih plačil. Na račun povečanja spletne prodaje smo tudi zaposlili nove sodelavce.
Na katerih področjih spletne trgovine vidite v naslednjih treh letih največji napredek oziroma na katera področja se boste sami najbolj fokusirali?
Veliko pozornosti bomo posvetili širjenju našega asortimana izdelkov, na tehničnem področju pa načrtujemo izboljšanje mobilne različice.
Ena od vaših prednosti je prisotnost na različnih kanalih, kjer lahko stranke najdejo vaše izdelke, kot na primer na Ceneje.si. Kaj se je izkazalo kot glavna prednost prisotnosti vaših izdelkov na omenjenem kanalu za primerjavo ponudb?
Oglaševanje na Ceneje.si nam omogoča, da zajamemo del kupcev, ki iščejo izdelke po ugodni ceni.
Želite za konec še kaj dodati?
Zahvalil bi našim kupcem za izkazano zaupanje in odlične ocene ter podjetju Ceneje d.o.o. za prizadevanja na področju razvoja spletne prodaje.