Malince so tiste, ki so skoraj da ne spremljale celoten razvoj našega tekmovanja včasih znanega kot Spletni trgovec leta. Hkrati pa smo tudi mi lahko videli razvoj njihove spletne trgovine. Tako so se tudi letos, že sedmič zapored, prijavile na naše tekmovanje, ki je tokrat segalo še dlje – hkrati se je odvijalo v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, pod novim imenom Web Retailer Award 2020.

Preberite si spodnji intervju z malinca.si in podelite z njimi občutke ob prejetju nagrade.

Kakšni so občutki ob dejstvu, da so vas vaši kupci/komisija?

Kot vsako leto, smo bili tudi tokrat zelo veseli in počaščeni, da so kupci in komisija opazili naš trud in delo, ki ga vlagamo v razvoj spletne trgovine in blagovne znamke Malinca.

Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategoriji? 

Najprej bi rekla, da ponudba kakovostnih in ekološko pridelanih izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Druga stvar pa je dober marketing in osebna komunikacija preko Instagrama, Facebooka ter e-mail marketing. Ter seveda dobra in preprosta uporabniška izkušnja. 

Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021?

Spletno stran želimo razvijati v smeri, da bo čim bolj uporabniku prijazna. V planu je kar nekaj sprememb v košarici in upsell ponudbi ter na področju sms-komunikacije. Razvoj gre tudi v smeri za posameznika čim bolj personalizirane ponudbe. Fokus posvečamo predvsem mobilni verziji spletne trgovine, saj že kar 80 % prodaje poteka preko mobilnih telefonov. Veliko časa posvečamo tudi sistematizaciji procesov v ozadju delovanja spletne trgovine.

Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?

Prednost je predvsem v tem, da dobimo feedbacke oz. odzive strank in strokovnjakov s področja spletnega poslovanja. To je tudi glavni razlog, da smo se na tekmovanje prijavili že sedmo leto zapored.

Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?

Izziv je konkurenca, ki jo predstavljajo veliki trgovci, kot sta Amazon in eBay. Izziv je hitro spreminjanje navad kupcev – iz desktop na mobile, iz enega omrežja na drugo družabno omrežje, iz pisanih vsebin v video vsebine … Izziv je iskanje pravih marketinških kanalov in vedno višje cene oglaševanja na spletu.

Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?

Nagrada je vsekakor motivacija za nadaljnje delo. Na lovorikah se ne spi, ampak le-to za nas pomeni, da moramo s še večjim zagonom naprej. Za kupce pa to pomeni še en dodaten dokaz, da nam lahko zaupajo in zelo sem vesela, da od strank preko vaših anket dobivamo same zelo visoke ocene. To pomeni, da delamo v pravi smeri.

Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?

Epidemija nam je prinesla rast zaradi asortimana izdelkov, ki ga ponujamo. Večjih sprememb na spletni trgovini nismo delali, razen spodbujanja plačila vnaprej. Epidemija je precej spodbudila ljudi k spletnemu nakupovanju in predvsem k uporabi različnih plačilnih metod, kot so plačilne kartice, PayPal in plačilo po predračunu. Kot zanimivost lahko povem, da je bilo v prvi polovici marca 56 % naročil plačanih z gotovino ob prevzetju paketa, v drugi polovici marca pa se je ta odstotek zmanjšal na 13 %. 

Prednost tekmovanja je predvsem v tem, da dobimo feedbacke oz. odzive strank in strokovnjakov s področja spletnega poslovanja. To je tudi glavni razlog, da smo se na tekmovanje prijavili že sedmo leto zapored.

Kako vi vidite prepletanje spletne in fizične trgovine in kako oboje kombinirate za najboljši možen izkupiček?

Preplet spletne in fizične prodaje smo prvič poskusili pred dvema letoma in pol. Po petih letih smo se namreč s spleta širili v fizične trgovine. Kombinacija se je pokazala kot zelo uspešna in prodaja nam od takrat dalje močno raste tako na spletu kot v fizičnih trgovinah. Preplet se mi zdi super, ker lahko poleg spletnih marketinških kanalov odlično kombiniraš še fizične in usmerjaš potencialne kupce tako na splet kot v fizične trgovine. Po naših izkušnjah je večji učinek porabljenega marketinškega budgeta, če je ponudba prisotna tako na spletu kot v fizičnih trgovinah.

Na katerih področjih spletne trgovine vidite v naslednjih treh letih največji napredek oziroma na katera področje se boste sami najbolj fokusirali?

Fokusirali se bomo na področja personalizacije ponudbe, mobilne verzije ter povečevanja povprečne košarice z upsell ter cross-sell idejami.