Marketinška odličnost

Z veseljem sporočamo, da smo zmagovalci med B2B podjetji na letošnjem izboru za nagrade marketinška odličnost, ki so jih podelili na slavnostni podelitvi na 24. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu. S tem se uvrščamo med 9 marketinško odličnih podjetij, ki postavljamo standarde v svojih panogah! Preberite si, kaj nas je popeljalo v sam vrh marketinško odličnih podjetij.

Digitalizacija je temelj našega poslovnega modela

Drugostopenjska strokovna komisija, ki je ocenjevala top 3 podjetja v posamezni kategoriji, je o odločitev zakaj smo v B2B kategoriji najboljši, zapisala:

»V družbi Ceneje je marketinški oddelek sestavni del vodstva podjetja in ključne marketinške odločitve se sprejemajo na ravni managementa, kjer sodelujejo vodje vseh oddelkov. Iz prijave je razvidno, da ima marketing ključno vlogo pri oblikovanju strategije podjetja in deluje kot vezni člen med oddelki. Z velikim vplivom na prodajne in druge cilje podjetja, razvoj produktov in nove ciljne trge neposredno prispeva k postavljanju ciljev na nivoju celotnega podjetja. Zaposleni do potankosti razumejo panogo, v kateri delujejo in z inovativnimi digitalnimi prijemi nagovarjajo uporabnike. S sodobnim poslovnim modelom pa spreminjajo nakupno vedenje potrošnikov in nakupno-prodajni proces kot celoto. Digitalizacija je temelj njihovega poslovnega modela, vodi pa jo ravno marketing, ki sodeluje pri razvoju produktov tudi v partnerskih podjetjih, ki delujejo na mednarodnih trgih.«

Napeti trenutki pred razglasitvijo

Konkurenca odličnih, ki premikajo meje v marketingu

Društvo za marketing Slovenije je že jubilejno 5. leto podelilo nagrade marketinška odličnost, ki jo prejmejo podjetja, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in je gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Med letošnjimi finalisti so bila poleg podjetja Ceneje, še vrhunska podjetja Danfoss Trata, Intra Lighting, Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG, Športna loterija, Mercator, SPAR Slovenija in Zavarovalnica Triglav.

“Vsak od zmagovalcev znotraj svoje panoge dosega vrhunske rezultate, ki so posledica marketinških aktivnosti.”

»Vsem zmagovalcem nagrade je skupno to, da presegajo naša pričakovanja v strateški marketinški usmeritvi podjetja. Vsak od zmagovalcev znotraj svoje panoge dosega vrhunske rezultate, ki so posledica marketinških aktivnosti. Dobitniki priznanja odlično poznajo svojo panogo in z inovativnimi ter celostnimi marketinškimi pristopi premikajo raven marketinga v panogi še višje,« je povedal dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije (Deloitte) in predsednik drugostopenjske komisije.

Darko Dujič, direktor podjetja Ceneje je po prejemu nagrade povedal:

Smo majhna ekipa, ki zelo intenzivno dela. Zahvalil bi se vsakemu članu ekipe posebej. Ceneje ima 30 zaposlenih, od tega marketinški oddelek šteje 8 ljudi, torej je že iz tega razvidno, kako pomemben je za nas marketing. Naš poslovni model je zares osredotočen na potrošnika, spreminjamo nakupno vedenje potrošnikov in dosegamo zares impresivne številke za takšen majhen trg. Smo inovativno, marketinško usmerjeno podjetje, ki nenehno razmišlja o potrošniku.


Na fotografiji: Darko Dujič, direktor podjetja Ceneje d.o.o., in Matej Kolšek, direktor marketinga

Naš poslovni model je zares osredotočen na potrošnika, spreminjamo nakupno vedenje potrošnikov in dosegamo zares impresivne številke za takšen majhen trg.

Zakaj smo zmagovalci?

Za napredek so potrebne drzne, prodorne ideje in pogumni ljudje. Pri nas imamo oboje. Marketing v podjetju Ceneje skrbi, da vsi sledimo našemu sloganu: “Prva misel pred nakupom”. Vzpostavljamo okolje, v katerem bodo slovenski in tuji uporabniki imeli na voljo vse informacije, bodisi ko izbirajo znamko in želen produkt ali ko se odločajo za izdelek in trgovca. To pomeni, da dajemo potrošnikom moč, da sprejemajo informirane odločitve za nakup, ki jim ustreza, je priročen in hkrati najbolj varen.

Zaupanje v spletno nakupovanje spodbujamo s pomočjo vzpostavitve platforme CERTIFIED SHOP z mnenji kupcev o spletnih trgovinah. Visoki cilji niso le del vsakdana, so naša zaveza kupcem. Naše inovativne rešitve kontinuirano nadgrajujemo in se ukvarjamo s poglobljenimi analizami podatkov ter predčasno sledimo spremembam na področju dostopa do spleta.

Kako postati zaupanja vredna spletna trgovina? Preberite si več tukaj »

V ospredje postavljamo ljudi!

Smo edini na trgu, ki aktivno skrbimo za pospeševanje razvoja spletne trgovine in povezujemo vse akterje v e-commerce ekosistemu; (spletne) trgovce, zastopnike blagovnih znamk, ponudnike logističnih storitev, plačilnih sistemov, marketinške in spletne agencije, ponudnike spletnih storitev in vsem naštetim ponujamo prostor za navezovanje novih poslovnih priložnosti in rast.

Konferenca Ecommerce Day v enem dnevu združi vse akterje ecommerce ekosistema
  Tekmovanje Spletni trgovec leta poteka v Sloveniji in na Hrvaškem

Kakšna je vloga marketinga v podjetju? 

Medtem ko pri večini podjetij opažamo veliko segmentiranost posameznih oddelkov, ima pri nas marketing priložnost, da sodeluje na ravni grajenja strategij – pri zasnovi vseh projektov. Marketing sodeluje pri vseh strateških odločitvah in s svojimi strateškimi usmeritvami vpliva tako na razvoj produktov, interakcijo s potrošniki in rast poslovanja podjetja. Marketing povezuje vse oddelke, hkrati pa neposredno prispeva k ciljem na nivoju celotnega podjetja.

Vodilo celotnega podjetja (ne le marketinga) je Digivolucija in nekonvencionalno, out-of-box razmišljanje. Ne le, da zaposleni hitreje predlagajo nove ideje, ampak samoiniciativno predlagajo tudi nova izobraževanja, še posebno takšna, ki izvirajo iz specifičnega marketinškega znanja (UX in Google Analytics). Iz tega se razvija nova dobra praksa medsebojnega usposabljanja, ki iz nas naredi zmagovalce.

Vas zanima več?

Preberite tudi: