Mali zakladi so butična trgovinica z dizajnersko opremo in skrbno izbranimi dodatki za dojenčke, malčke in mamice. Na enem mestu združuje vse najlepše in najboljše za nepozabna življenjska obdobja – bodisi s trebuščkom, ob rojstvu malih zakladov ali ob pomembnih prelomnicah v življenju malčkov. So zaupanja vredna trgovina, ki se tudi ponaša z mednarodno oznako zaupanja. Več o njihovem poslanstvu in želji – v prvi vrsti ustrezati svojim kupcem – preberite več v nadaljevanju …

Podeljena vam je mednarodna oznaka zaupanja Certified Shop®. Nam lahko zaupate, kaj želite kupcem sporočiti z oznako Certified Shop®?

Z oznako želimo svojih kupcem sporočiti, da smo vredni zaupanja, naše stranke namreč vedno postavljamo na prvo mesto. Slednje se lahko kadarkoli pred, med ali po nakupu obrnejo na nas, mi pa jim bomo vedno v najkrajšem možnem času in z največjim veseljem pomagali.

Kako po vašem mnenju oznaka zaupanja Certified Shop® vpliva na kupčevo percepcijo vaše spletne trgovine?

Pridobljena oznaka kupcu predstavlja zagotovilo, da lahko pri nas varno in transparentno nakupuje.

Kako pomembni so vam predlogi za izboljšavo spletne trgovine, ki jih prejmete v postopku certifikacije?

Predlogi za izboljšavo spletne trgovine so zelo pomembni, saj nam služijo kot orientacija, da smo na pravi poti – da nadgradimo, dodamo in izboljšamo pomanjkljivosti ter obdržimo tisto, kar se je izkazalo kot dobra praksa.

Kako vi gledate na preverjena mnenja vaših kupcev ter kakšen je vaš odziv na pridobljene povratne informacije?

Odziv na povratne informacije je izredno dober napotek za naše nadaljnje delo in hkrati orientacija, na katerih stvareh je potrebna izboljšava. Prizadevamo si, da bi se naše podjetje razvijalo v skladu z željami in zahtevami naših strank ter tako ustvarjalo skupno okolje, ki nudi prijetno in kupcem prijazno izkušnjo.

Ali bi oznako zaupanja Certified Shop® priporočili tudi drugim trgovcem? Zakaj? 

Oznako bi prav tako priporočili drugim. Slednja namreč prispeva k prepoznavnosti in zaupanju, hkrati pa opozori na določene šibke točke, ki se med nakupovalno izkušnjo lahko pojavijo in jo je tako moč popraviti.