Ali ste vedeli, da imajo spletne trgovine v povprečju kar 70% zapuščenih košaric in nedokončanih naročil? To hkrati pomeni zapravljena marketinška sredstva, saj so obiskovalci obiskali vašo spletno trgovino – nakupa pa zaradi neznanega razloga niso naredili oz zaključili. Dejstvo je, da ima verjetno tudi vaša spletna trgovina enak problem s prenizko konverzijo, preveč zapuščenimi košaricami in na koncu enostavno iztisnete premalo €€€ od obiskovalcev, za katere ste že plačali oglaševanje na različnih iskalnikih ali socialnih omrežjih.
Enako težavo je imel tudi eden od večjih slovenskih spletnih trgovcev, ki vlaga milijone EUR v plačano spletno oglaševanje. V prizadevanju za povrnitev prihodkov izgubljenih zaradi zapuščenih košaric so bila preizkušena različna orodja in strategije. Preizkušeni so bili retargeting oglasi, retargeting email-i za zapuščene košarice in avtomatizacija SMS sporočil za zapuščene košarice. S pomočjo testov so prišli do visoko profitabilne rešitve v obliki Cartfox SMS marketing avtomatizacije, ki jim je prinesla kar 74.948 dodatnih naročil in ustvarila kar 2.674.233 € dodatne prodaje.
SKRIVNO prodajno orodje spletnih trgovcev za do 30% večjo prodajo!
Slovensko podjetje je kot plod večletnih izkušenj v digitalnem marketingu in spletni prodaji razvilo enostavno orodje oz. vtičnik za spletne trgovine Cartfox za SMS marketing avtomatizacijo, ki ima že več kot 1200 uporabnikov. Gre za optimizirano rešitev s katero boste povečali prodajo in spremenili odhajajoče obiskovalce v kupce s pomočjo časovno targetiranih SMS sporočil.
Za in obiskovalce vaše spletne trgovine to pomeni prejemanje ciljanih ponudb, za vaš marketing pa moč, da prehitite konkurenco in dosežete boljše rezultate kot kadarkoli prej.
Pošiljate lahko SMS tekstovna sporočila obiskovalcem, naročnikom in kupcem vaše trgovine. Na voljo so vam različne možnosti pošiljanja kot so: SMS obvestila na zapuščene košarice, po-nakupni SMS opomniki in pa SMS kampanje na vaše sezname naročnikov.
SMS marketing postaja eden najbolj dobičkonosnih kanalov prodaje, saj je neposreden in oseben kanal komunikacije trgovca s kupci in naročniki. S stopnjo odprtosti 98 % (v primerjavi z e-pošto 20 %) so SMS sporočila močno orodje za doseganje vaše ciljne publike.
E-mail v primerjavi z SMS marketingom
- Stopnja odprtosti: 21% proti 99% v korist SMS-a
- Odprto v prvih 3 minutah: 0,1% proti 93% v korist SMS-a
- CTR ou stopnja klikabilnosti: 3,4% proti 37% v korist SMS-a
2 TRIKA-a za konstantno višjo prodajo brez dodatnega dela
Ali ste vedeli, da:
- bo 80% vaših akcijskih ponudb spregledanih zaradi nabito polnih email nabiralnikov
- imajo oglaševalske kampanje, v katere trgovci vključijo tudi SMS marketing, tudi do 4x večjo verjetnost konverzije, v primerjavi s tistimi brez vključitve SMS-a
- je stopnja odprtosti SMS-ov 98% v primerjavi z 20% stopnjo odprtosti emaila
ŠTUDIJA PRIMERA: Kako je slovenski spletni trgovec ustvaril dodatna 2.6 milijona EUR prodaje (GRATIS .pdf dokument)
Celotno študijo primera slovenskega spletnega trgovca in njegove rešitve, katero lahko enostavno skopirate in uporabite, dobite v .pdf obliki z vnosom podatkov v spodnji spletni obrazec.
Po vnosu boste v prejeli brezplačno študijo primera v .pdf dokumentu, kjer vam razkrivamo rešitev, katero boste enostavno uporabili tudi vi.
V kolikor želite rešiti težave z nedokončanimi naročili (katerih je povprečno kar 70%) in povečati prodajo tudi do 30% v vaši spletni trgovini s pomočjo Cartfox SMS rešitve na ključ, izpolnite spodnji obrazec in omogočili vam bomo BREZPLAČNO uporabo platforme CartFox in hkrati prejmete še 300 GRATIS SMS sporočil.