S tradicijo, daljšo od desetletja, je Web Retailer Award največje tekmovanje spletnih trgovcev v Adriatic regiji. Vsako leto na tekmovanju sodeluje vedno večje število spletnih trgovin iz Slovenije, Hrvaške in Srbije, zaključi pa se s podelitvijo prestižnih nagrad na regionalni e-commerce konferenci, ki bo tokrat potekala 10. novembra v Zagrebu v Tvotnici Kulture – Ecommerce Jam.

Web Retailer Award 2022 je edinstvena priložnost, da ne glede na velikost vsaka spletna trgovina pokaže svoje prednosti in poslovno izvrstnost ter izkoristi priložnost za pridobitev ene izmed prestižnih nagrad, ki se letos podeljujejo v 14 kategorijah.

Na tekmovanje Web Retailer Award se lahko prijavijo popolnoma vse spletne trgovine ne glede na letni promet ali količino izdelkov, ki jih imajo v ponudbi. Če sodimo po izkušnjah trgovin, ki so na tekmovanju sodelovale prejšnja leta, potem so prednosti tekmovanja naslednje:

  • Tekmovanje je osredotočeno na kvaliteto uporabniške izkušnje, ki jo spletna trgovina zagotavlja svojim kupcem.
  • V začetnem krogu tekmovanja se analizira nivo tehnične skladnosti spletne trgovine s sodobnimi standardi.
  • V naslednjem krogu spletne trgovine ocenjujejo njihovi kupci, trgovine pa dobijo vpogled v komentarje in ocene svojih kupcev.
  • V zadnjem krogu strokovna komisija podrobno pregleda in oceni vse finaliste in za spletne trgovine sestavi poročilo s priporočili in komentarji.

Tu moramo poudariti, da vsi prijavljeni trgovci lahko računajo na našo pomoč in podporo v vseh delih tekmovanja, poleg tega pa s prijavo dobijo tudi personalizirane ankete in že pripravljene kreative, ki jih lahko uporabijo pri komunikaciji s svojimi kupci.

“To ni tekmovanje merjenja moči, saj prepoznavamo vrednost majhnih in velikih trgovcev. Kot predsednica strokovne komisije verjamem, da ima večina prijavljenih potencial za zmago. Prijava je popolnoma brezplačna, sami komentarji in priporočila, ki jih finalisti dobijo od strokovne komisije, ki je tudi letos sestavljena iz vrhunskih mednarodnih e-commerce strokovnjakov, pa bi morali biti dovolj velik motiv za prijavo. Radi bi rekli, da na tem tekmovanju ni poražencev, saj ne glede na končen izid, vsi zmagajo” , je komentirala Polona Stanovnik, predsednica letošnje WRA komisije.

Best Customer Care, Best Payment Experience, Best Crossborder Shop, Best Delivery Experience, Best Inspirational Leader in Best App of the Year so samo nekatere izmed 14 tekmovalnih kategorij, v katerih imajo prijavljene spletne trgovine možnost zmagati. Glavno nagrado Best in Adriatic Award bo dobila najbolje ocenjena spletna trgovina v regiji, vsako leto pa posebna pozornost pripada tudi dobitnikom nagrade People’s Choice Award.