Kupci so izbrali – najboljša spletna trgovina je lchf-style.si

Lchf-style.si se lahko pohvali s prav posebno nagrado, in sicer 1st People’s Choice Award. To pomeni, da so imeli najboljša mnenja kupcev tik po opravljenem nakupu. To pa jim je le še dodatna potrditev, da grejo še dlje in postanejo še boljši.

Preberite si, kaj so njihovi načrti za v prihodnje!

Kakšni so občutki ob dejstvu, da so vas vaši kupci nagradili?

Občutki so fenomenalni. To nam daje potrditev, da delamo v pravi smeri. To, da so nas naši kupci nagradili in da smo osvojili prvo nagrado za najboljšo spletno trgovino po izboru kupcev, je bilo za nas prijetno presenečenje in nam izredno veliko pomeni.

Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategorije?

Naš moto je, da je spletna trgovina LCHF Style trgovina z vsebino. To pomeni, da ni ves poudarek samo na ponudbi izdelkov temveč tudi na tem, da si vzamemo čas za pred in poprodajne aktivnosti. Trudimo se za kar najboljšo podporo kupcem. Sem med drugim sodi redno podajanje vsebin za vsestransko uporabo naših izdelkov, stalna skrbna izbira novih izdelkov, skrb za nivo kvalitete ter nenazadnje ves tehnični in tehnološki razvoj, ki prispevata k udobnemu in varnemu nakupu v naši trgovini.


Zelo smo aktivni na družabnih omrežjih, kjer smo našim kupcem vedno na voljo za dodatna vprašanja v zvezi z našimi izdelki, njihovo uporabo, recepti, nasveti… Naša spletna ponudba obsega izdelke, ki so primerni za vsestransko prehrano, diabetike, ljudi s prehranskimi omejitvami in alergijami, športnike in ljudi, ki jih zanima zdrav življenjski slog. Trudimo se za hitro dostavo, osebni pristop in dobro poprodajno izkušnjo.

Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021

Naši nadaljnji načrti so fokusirani v tehnične izboljšave in še boljšo neposredno dostopnost kupcev do nas. Stalno dopolnjevanje ponudbe v smislu izbranih in visoko kvalitetnih izdelkov, ki ustrezajo naši viziji in standardom. Poleg tega se želimo razširiti tudi na mednarodni trg. Hrvaško tržišče že pokrivamo. Sedaj pa so na vrsti še ostala tržišča. Temu primerno bo potrebno nadgraditi trgovino tudi v različnih jezikih, veljalo bi dodati še dodatne načine plačil na primer kriptovalute.

 

Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?

Veliko uporabnih nasvetov in predlogov za izboljšave na področju spletne trgovine, dodatno prepoznavnost in povečano zaupanje kupcev.

Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?

Prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020 je v tem, da smo dobili neposredna in objektivna povratna mnenja kupcev. Poleg navedenega tekmovanje odpira tudi vrata do novih kupcev ter do kupcev, ki naše spletne trgovine doslej še niso poznali. Nenazadnje udeležba na tekmovanju okrepi in razširi prepoznavnost – imidž trgovine in blagovnih znamk, ki jih zastopamo.

Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?

Potrebna je inovativnost, konkurenčnost in hkrati unikatnost. Konkurenčnost na področju spletne ponudbe je iz leta v leto večja, kar je dobro. Bistvo je, da ima kupec izbiro, pozitivno nakupno izkušnjo in da se z veseljem vrača. Ključno je tudi, da kupcu v vsakem trenutku nudiš pomoč in podporo. To je po našem mnenju največji izziv in na tem največ delamo. Brez tehnične dovršenosti tudi ne gre. Eno z drugim prinaša najboljši »user experience«, ki privede do zaupanja in še boljših rezultatov. Velik poudarek je in ostaja tudi na varnosti spletnih plačil in osebnih podatkov. Vse varnostne sisteme redno posodabljamo v skladu z EU smernicami o varnostnih standardih.

Kaj menite o dejstvu, da se je tekmovanje prvič odvilo v treh državah hkrati?

To se nam zdi dobrodošlo in pozdravljamo mednarodno udeležbo, izkušnje in zastopanost spletnih trgovcev na regijski ravni. Tudi mi imamo v načrtu svojo ponudbo širiti na sosednji, regijski trg, zato je povezovanje in združevanje odlična priložnost tudi zato, da se lahko dokazujemo tudi v bližnji soseščini. Na tem mestu tudi hvala organizatorju, ki je sprejel ta izziv in kljub trenutni situaciji odlično izpeljal tekmovanje!

Imate kakšno sporočilo za spletne trgovce, zakaj naj se prijavijo na tekmovanje?

Sodelovanje na tekmovanju je zanimivo z več vidikov. Dobra izkušnja, dobra organizacija, izpostavljenost po posameznih kategorijah in seveda vse ostalo – mnenja komisije, mnenja kupcev, predvsem pa to, da veš, da si zraven! Iz vseh vidikov! Da se pomeriš s sebi podobnimi in iz tega pridobiš usmeritve za naprej. Priporočamo udeležbo.

Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?

Ta nagrada nam pomeni ogromno, predvsem zato, ker odraža mnenje naših kupcev. Nagrada je hkrati potrditev za druge, nove kupce, ki nas še ne poznajo. Da je nakup v naši spletni trgovini resnično varen in prijeten. Da za svoj denar dobijo pri nas največ in da lahko pričakujejo odlično nakupno izkušnjo ter seveda kvalitetne podporne vsebine.

Sodelovanje na Web Retailer Award je zanimivo z več vidikov. Dobra izkušnja, dobra organizacija, izpostavljenost po posameznih kategorijah in seveda vse ostalo – mnenja komisije, mnenja kupcev, predvsem pa to, da veš, da si zraven! Iz vseh vidikov! Da se pomeriš s sebi podobnimi in iz tega pridobiš usmeritve za naprej. Priporočamo udeležbo.

Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?

Dejansko epidemija koronavirusa ni posebno vplivala na naše poslovanje. Imamo zanesljive dobavitelje in tudi pri proizvodnji ter dobavi izdelkov ni prihajalo in ne prihaja do zamud ali zapletov. V resnici smo se v tem času morali edino bolje okrepiti z osebjem, ki nudi podporo kupcem v realnem času. Razlog je, da se je v trenutni situaciji močno povečalo število spletnih kupcev, ki so imeli začetniško nakupovalno izkušnjo in so rabili dodatno pomoč, nasvet ali usmeritve pri spletnem nakupu.

Kako vi vidite prepletanje spletne in fizične trgovine in kako oboje kombinirate za najboljši možen izkupiček?

Zanimivo pri vsem tem je, da ni vse v ”online” prodaji. Če na kratko povzamemo – struktura kupcev, ne glede na prodajni asortiman, je statistično še vedno na strani ”offline” prodaje. Še vedno največ ljudi posega po izdelkih v fizičnih trgovinah. Zato, predvsem za izdelke naše blagovne znamke ”Live & love” skrbimo za prisotnost tudi na fizičnih policah trgovin in trgovskih verig. A usmeritev je enaka. Kupci – trgovci so za nas enako kupci, ki poleg izdelkov na njihovih policah potrebujejo vsebinsko podporo pri izdelkih, ki jih nudijo svojim kupcem. Torej nekako sledimo enakemu načelu, da tudi kupec/prodajalec potrebuje vsebino, ki jo lahko podaja naprej. Vez med nami in končnim kupcem mora biti sklenjena, mora se dopolnjevati!

 

Na katerih področjih spletne trgovine vidite v naslednjih treh letih največji napredek oziroma na katera področja se boste sami najbolj fokusirali?

Kot že omenjeno, si želimo ustvariti prepoznavnost tudi na mednarodnem trgu. Naš fokus bo na širjenju ponudbe, grajenju prepoznavnosti naše lastne blagovne znamke Live & love tudi v mednarodnem okolju in hkrati ohranjati nivo kakovosti naših prodajnih storitev in izdelkov. Velik poudarek je tudi na tem, da se spletna trgovina čim bolj približa še širši množici kupcev.

Želite za konec še kaj dodati?

Za osvojeno nagrado bi se v prvi vrsti radi zahvalili vsem našim kupcem od prvega do zadnjega. Kupci so pri nas vedno na prvem mestu! Njihovo zaupanje ter njihove pozitivne nakupne izkušnje so potrdile, da delamo prav in da delamo dobro.
Na koncu gre iz naše strani zahvala tudi vsem našim sodelavcem pri podjetju Shopamine, ter podjetju Ceneje.si, ki ste nam omogočili, da smo lahko svoje delo pokazali.
Še enkrat hvala za potrditev, da delamo v pravi smeri, kar bomo seveda nadaljevali tudi v prihodnje!