Ravno Irena Jurjevec je dokaz, da včasih niso pomembna leta izkušenj, ampak količina truda, ki ga vložiš v določenem času. Tako je le po 3 letih ukvarjanja s spletno trgovino dosegla nepredstavljivo. S svojo trgovino papina.si je odnesla nagrado za najboljšo spletno trgovino v kategoriji Sport & Fashion & Kids.
Kako je prišla do tega cilja? Predvsem, da je v popolnosti prisluhnila kupcem. Spodaj si lahko preberete več.
Kakšni so občutki ob dejstvu, da so vas vaši kupci/komisija nagradili?
Zame kot lastnico spletne trgovine Papina, je bil občutek zmage že ob uvrstitvi v finale med najboljše tri. Konkurenca je bila velika in zato je bila nagrada presenečenje. Vesela in počaščena sem, da je spletna trgovina Papina tako dobro sprejeta med kupci, da prejemamo res lepe ocene nakupne izkušnje. Predvsem je to velik dosežek zame osebno, saj sem se s spletno trgovino pričela ukvarjati šele pred tremi leti. Intenzivno učenje in delo sta se obrestovala in bila nagrajena. Ta potrditev je velika motivacija za nadaljnje delo in učenje.
Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategorije?
Zasnova in pot spletne trgovine Papina je bila postavljena na podlagi povratnih informacij strank, kaj si želijo in na trgu ne dobijo. S posluhom do strank spletno trgovino nadgrajujemo tako funkcionalno kot vizualno. Pika na i naše unikatnosti pa je zagotovo način osebne komunikacije in grajenje odnosa s ciljno skupino strank.
Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021?
Pomemben vir za postavitev razvoja naše spletne trgovine v bodoče je poročilo, ki smo ga prejeli na tekmovanju Web Retailer Award 2020 v kombinaciji z željami in potrebami strank. Že tretje leto zapored smo sledili tem smernicam in to se nam obrestuje.
Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?
Na tekmovanje Web Retailer Award 2020 smo se prijavili predvsem zato, da dobimo neko objektivno oceno, kje se naša spletna trgovina Papina nahaja gledano celostno, na trgu, v primerjavi z ostalimi spletnimi trgovinami. Tako po oceni stroke kot po oceni strank. Prejeli smo poročilo strokovne komisije z izpostavljenimi dobrimi praksami in predlogi za izboljšavo, ki so zelo koristno kazalo smeri našega nadaljnjega dela in razvoja. Zmaga pa je prinesla še dodaten zagon in veselje za delo, ki nas čaka.
Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?
Na tekmovanje Web Retailer Award 2020 smo se prijavili predvsem zato, da dobimo neko objektivno oceno, kje se naša spletna trgovina Papina nahaja gledano celostno, na trgu, v primerjavi z ostalimi spletnimi trgovinami. Tako po oceni stroke kot po oceni strank. Prejeli smo poročilo strokovne komisije z izpostavljenimi dobrimi praksami in predlogi za izboljšavo, ki so zelo koristno kazalo smeri našega nadaljnjega dela in razvoja. Zmaga pa je prinesla še dodaten zagon in veselje za delo, ki nas čaka.
Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?
Ključni izziv spletne trgovine je seveda pridobiti stranke in jim ponuditi kvalitetno storitev ali izdelek. Nato pa sposobnost stranke obdržati in jih pripeljati v krog zadovoljnih zvestih kupcev.
Imate kakšno sporočilo za spletne trgovce, zakaj naj se prijavijo na tekmovanje?
Prijavo na tekmovanje vsekakor priporočam vsem spletnim trgovinam, saj sama prijava nič ne stane, je zgolj izpolnitev formularja. Ocena trgovine in poročilo komisije pa je dragocen vir informacij, ki jih lahko spletna trgovina dobro unovči in naredi hitrejši korak naprej.
Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?
S tem, ko smo dobili nagrado, smo dobili pomemben odziv s strani strank in strokovne komisije, da smo na pravi poti naše rasti. Objavo zmage in naše veselje smo delili med stranke kot novico dneva in prejeli neverjeten odziv čestitk in dobrih želja. Stranke so na nek način praznovale z nami in začutila sem to moč pozitivne energije skupnosti. Takšna nagrada pa je nenazadnje tudi potrditev strankam, da kupujejo pri zaupanja vrednem trgovcu in da je bila njihova izbira prava.
Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?
Zaradi epidemije in velikega povpraševanja po zaščitnih maskah smo hitro reagirali in že marca v ponudbo dali zaščitne maske. Poleg tega smo vzpodbujali plačilo po predračunu ali s kreditno kartico. Plačila po povzetju sicer nismo umaknili, smo pa zaznali, da se je zmanjšal delež strank, ki so oddale naročilo s plačilom po povzetju.