Kako je slovenski spletni trgovec ustvaril dodatna 2,6 milijona EUR prodaje, brez dodatnega dela?

Ali ste vedeli, da imajo spletne trgovine v povprečju kar 70% zapuščenih košaric in nedokončanih naročil? To hkrati pomeni zapravljena marketinška sredstva, saj so obiskovalci obiskali vašo spletno trgovino - nakupa pa zaradi neznanega razloga...

3 učinkoviti načini za prebujanje spečih uporabnikov

Zdaj, ko veste, , katerega cilj je pridobiti nove stranke, a tudi obdržati obstoječe, je čas, da se posvetite sorodni, a nekoliko drugačni temi – kako prebuditi speče naročnike, ki potrebujejo malce več spodbude,...

5 praktičnih nasvetov, kako izboljšati email marketing

Email marketing je odlično orodje za promocijo blagovne znamke in povečanje prodaje, a to, kot poudarja Shopify, ni njegova edina prednost. Izjemnega pomena je tudi vzdrževanje odnosa s strankami po njihovem prvem nakupu. Vaši...

Kako naj spletna trgovina personalizira nakupno izkušnjo in pusti osebni pečat?

Spletno nakupovanje že zdavnaj več ne predstavlja le golega nakupa izdelkov, ki jih potrebujemo za lažje in udobnejše življenje. Kljub temu, da je to še vedno končni cilj vsakega potrošnika, ki se odpravi na...

Od spleta do trgovine: Na percepcijo mesta nakupa pozitivno vpliva tudi ponudba elektronskih načinov...

Je spletno trgovanje lahko enako varno kot neposredno? Eksplozivna rast digitalnega poslovanja lahko pomeni, da smo temu bližje kot kdaj koli prej. V Srednji in Vzhodni Evropi hitra vzpostavitev spletne trgovine spodbuja storitve, ki...

Zakaj ni smiselno kupovati Instagram profilov in sledilcev

Za 4 dolarje dobite 500 sledilcev. Za le 6 dolarjev pa kar 1000. In to pravih. Mamljiva ponudba, kajne? Sploh za tiste, ki se vsak dan trudijo z aktivnostjo na družbenih omrežjih, v zameno pa...

Prehitite konkurenco z dostavo v istem dnevu

Epidemija COVID-19 je vplivala na nakupovalne navade Slovencev in pripomogla k izrazitemu trendu rasti spletnega nakupovanja. Zaradi vseh omejitev, s katerimi smo bili soočeni v zadnjem obdobju, so se nakupovalne navade potrošnikov precej spremenile,...

Trije preprosti triki, zaradi katerih so nekatere spletne trgovine bolj uspešne od drugih

Majhne stvari, ki naredijo veliko spremembo. V članku smo zbrali ideje za majhne detajle, ki lahko naredijo veliko razliko. Bodimo iskreni, vsi kupujemo z očmi, zato je danes še toliko bolj pomembno zavedanje, da nihče...

Štirje preprosti nasveti za optimizacijo vaše spletne trgovine!

Spletna prodaja dosega neverjetne razsežnosti. Poleg očitnih prednosti za prodajalce - bistveno nižji stroški (odpadejo stroški najema/nakupa prostora, stroški delovne sile so nižji), prilagodljivost in odzivnost na trende je večja, prodajni okoliš je praktično...

KONKURENČNOST SI ZAGOTOVITE S PRAVIM PARTNERJEM

eFulfilment je pomemben del spletne prodaje, ki ključno vpliva na uspešnost vaše spletne trgovine. Spletno nakupovanje je že nekaj let nepogrešljiv del našega vsakdana, število spletnih nakupov pa iz leta v leto strmo narašča. Leto...