6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

[EMAIL MARKETING] 6 enostavnih načinov, kako povečati open rate

Če se ukvarjate s spletno trgovino, se zagotovo poslužujete email marketinga in vašim uporabnikom redno pošiljate e-novičke. Veste, kako lahko dvignete učinkovitost vaših email kampanj? Zagotovo želite, da vaši naročniki kliknejo na povezave, ki...

[INTERVJU] Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Na portalu Mladi podjetnik so objavili intervju z dr. Jeleno Rašula, eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper's Mind in vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o., ki je spregovorila o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Sogovornica med...

[REPORTAŽA] 10 digitalnih kanalov za pridobivanje obiska na spletno stran oz. v spletno trgovino

19. oktobra smo obiskali dogodek Comtron Roadshow, ki nas je popeljal skozi svet digitalizacije in druge aktualne IT tematike. Objavljamo reportažo predavanja, v katerem so bila predstavljena najpomembnejša dejstva o digitalnih kanalih za pridobivanje obiskovalcev...

[INSTAGRAM] Kako meriti uspešnost aktivnosti na vašem poslovnem profilu

Nadaljujem s serijo prispevkov o priljubljenem družbenem omrežju Instagram, tokrat se mi pridružite pri odkrivanju analitičnega dela komunikacije na tem kanalu. Če želite osvežiti osnove, odklikajte na prve tri članke: kako lahko spletni trgovci...

Kaj je influencer marketing in kako ga uporabiti v ecommercu?

V zadnjem času se o tej obliki trženja govori vse pogosteje in glasneje. Internet je preplavljen z definicijami, kaj pomeni pojem marketinga z vplivneži, še več pa je mnenj, kako se ga pravilno lotiti....

5 načinov, kako izboljšati uporabniško izkušnjo v vaši spletni trgovini

Za potrošnike je lahko nakupovanje na spletu precej neosebno, saj manjka tista klasična nakupna izkušnja, ki vključuje sprehajanje po fizični trgovini, ogledovanje in tipanje izdelkov, posvetovanje s prodajalcem … Pa veste, da obstaja tehnologija,...

Osnove dobrega UX designa

Danes se s pojmom "uporabniška izkušnja" srečujemo na vsakem koraku, bodisi v restavraciji in v kavarni bodisi na spletni strani in v aplikacijah. Veste, da pozitivna uporabniška izkušnja obiskovalce pritegne, da ostanejo na vaši...

Osnove lead generation-a in kako jih izkoristiti v vaši spletni trgovini

Se vam dogaja, da v vašo spletno trgovino uspešno pridobivate nove obiskovalce, vendar jih ne znate prepričati v nakup? Rešitev ponuja t.i. lead generation! Spoznajte osnove tega procesa in povečajte konverzijo potencialnih strank v...

Kaj, kdaj in kolikokrat kot spletni trgovec objavljati na Instagramu?

Če ste prebrali članek o tem, kako lahko spletni trgovci izkoristite Instagram in kako pripravite dober profil, potem to družbeno omrežje že poznate. Postavili ste si cilje in ustvarili profil, ki bo pritegnil vaše...

ZADNJE OBJAVE