Zakaj odzivov strank in zaposlenih ne morete več obravnavati ločeno?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., razkriva, zakaj morate v proces zbiranja povratnih informacij poleg strank vključiti tudi vaše zaposlene.  Priznam, da sem novico o vstopu...

Google AdWords za začetnike: Kaj morate vedeti, preden ga začnete uporabljati?

Google AdWords je Googlovo oglaševalsko orodje, v katerem oglaševalci določite ključne besede, ki sprožijo vaše oglase v spletnem iskalniku, ter na način dražbe določate najvišjo vsoto, ki ste jo pripravljeni za to odšteti. Glavni...

5 preprostih načinov za povečanje števila vračajočih se strank

Ecommerce podjetja velik del svojega proračuna namenijo za pridobivanje novih strank, kar je seveda pomembno, a na drugi strani se pogosto pozablja na aktivnosti za povečanje deleža vračajočih se strank, ki so zaslužne za...

GDPR: 5 vprašanj in odgovorov o osebnih podatkih in 1 primer nepoštene prakse

V tokratnem članku vam predstavljamo 5 vprašanj o upravljanju osebnih podatkov, na katera morate znati odgovoriti pred 25. majem, ko GDPR stopa v uporabo. Poglejte tudi primer nepoštenega zbiranja osebnih podatkov, ki ga uredba...

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Z marketinško avtomatizacijo lahko z vsakim kontaktom komunicirate ob najboljšem času!«

Veste, da lahko z avtomatizacijo marketinga prihranite veliko dragocenega časa, ki gre sicer za marketinške naloge, in dosežete boljše rezultate? Obiskala sem predavanje Andreja Berganta v sklopu FrodX akademije na temo marketinške avtomatizacije in...

Zadovoljstvo strank v spletni prodaji

Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., v tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper's Mind svetuje, kako se pravilno lotiti merjenja zadovoljstva strank v vaši spletni trgovini.  Pred dobrim mesecem dni, takrat, ko je zapadla prva...

[GDPR] Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov kmalu stopa v uporabo! Ste pripravljeni?

Prihajajoča Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki bo stopila v uporabo 25. maja, v zadnjem času dviguje veliko prahu med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno trgovino in spletnim poslovanjem nasploh. Čeprav bo...

Kako postati podjetje, usmerjeno k strankam?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o tem, zakaj je tako pomembno, da se znate postaviti v čevlje vaših strank.  Težko podam končni odgovor na vprašanje, zakaj ima...

Zakaj se splača vlagati v uporabniško izkušnjo

V tokratnem prispevku Andreja Gregorka iz podjetja FrodX svetuje, kako izboljšati uporabniško izkušnjo in zakaj je to sploh pomembno. Andreja kot vodja projektov pomaga strankam, da uresničijo svoje zamisli, cilje in načrte.  Verjetno ste sredi januarja...

Velika sprememba Facebook news feed-a! Kako bo vplivala na oglaševalce?

Facebook je nedavno naznanil, da iz news feed-a dokončno umika oglasne vsebine, kot so objave podjetij, blagovnih znamk in medijev. Glavni namen naj bi bil večji poudarek na osebnih trenutkih, ki povezujejo uporabnike, kar...

ZADNJE OBJAVE