4 načini, kako povečati konverzije preko pametnih telefonov

Najverjetneje ste že naveličani poslušati o tem, kako se uporaba mobilnih telefonov neprestano veča in kako je omenjenemu trendu potrebno prilagoditi strategijo oglaševanja. Toda veliko oglaševalcev še vedno postavlja optimizacijo kampanj, oglasnih skupin in pristajalnih...

Katera oblika zaposlitve je primerna za vaše podjetje?

Vsako podjetje, ki prodaja na spletu, slej ko prej pride do točke, ko mora za opravljanje določenih del najeti dodatno pomoč. Če ste se znašli v takšni situaciji in razmišljate, katera je najboljša oblika...
youtube-video

YouTube spremembe – ste jih opazili?

Youtube je platforma, ki od leta 2005 omogoča gostovanje videov in njihovo deljenje z drugimi uporabniki. Dnevno platformo uporablja milijarda ljudi, kar predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov interneta. Na spletni strani platforme navajajo, da si...

Sam svoj računovodja?

Knjigovodstvo je del računovodstva in ga mora imeti vsako podjetje. Podjetje mora beležiti poslovno in finančno uspešnost, premoženjsko ter finančno stanje. Knjigovodska listina se mora sestaviti za vsak poslovni dogodek, kot sta prodaja izdelka ali storitve, in se...
lokalno-iskanje

Vas kupci najdejo? Izkoristite moč lokalnega marketinga

Svetovni splet pospešuje povezovanje med geografsko oddaljenimi organizacijami in omogoča poslovanje preko meja posameznih držav. Od spleta pa nimajo koristi le globalna, temveč tudi lokalno usmerjena podjetja. Kako? Predstavljajte si, da vam poči cev v...
google adwords

Google prikazno omrežje: 3 napake, ki se jim morate izogniti

Oglaševanje s pomočjo ključnih besed (Google Ads ali s prejšnjim imenom AdWords), je bilo dolgo paradni konj podjetja Google. Ko so produkt izpopolnili, so razširili način oglaševanja še na prikazno omrežje (Google Display Network),...
uvodni-email

Izboljšajte vaš uvodni e-mail

E-mail marketing je učinkovit način, kako komunicirati s svojimi strankami, ohranjati dobre odnose in jih obveščati o novostih. Če želite ustvariti dober prvi vtis, skrbno pripravite uvodni e-mail – prvo elektronsko sporočilo, ki ga...
obveznosti-zaposlenih1

E-commerce podjetja: Zaposleni imajo pravice – poznate njihove obveznosti?

Delavec je v delovnem razmerju po zakonu zaščiten in tako je tudi prav, saj je delavec v delovnem razmerju šibkejša stran. Kot pišejo na portalu Data.si je vsaka od pogodbenih strank dolžna opravljati dogovorjene...
pomoc-skrajsan-delovni-cas

Iščete pomoč v vaši spletni trgovini? Previdno pri pogodbi za skrajšan delovni čas

O tem, da je za letos napovedana 4,2-odstotna gospodarska rast smo že pisali. Že tri leta zapored indeks rasti, ki ga izračunava SURS, kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, po podatkih raziskave Shopper’s Mind 2017...
mnenje-strank-shoppers-mind

V negativnih mnenjih se skriva priložnost za rast!

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o negativnih mnenjih – ne le, da se jih ne smemo bati, v njih se skriva priložnost za rast!  Ko...

ZADNJE OBJAVE