lokalni marketing

Vas kupci najdejo? Izkoristite moč lokalnega marketinga

Svetovni splet pospešuje povezovanje med geografsko oddaljenimi organizacijami in omogoča poslovanje preko meja posameznih držav. Od spleta pa nimajo koristi le globalna, temveč tudi lokalno usmerjena podjetja. Kako? Predstavljajte si, da vam poči cev v...

Google prikazno omrežje: 3 napake, ki se jim morate izogniti

Oglaševanje s pomočjo ključnih besed (Google Ads ali s prejšnjim imenom AdWords), je bilo dolgo paradni konj podjetja Google. Ko so produkt izpopolnili, so razširili način oglaševanja še na prikazno omrežje (Google Display Network),...
uvodni-email

Izboljšajte vaš uvodni e-mail

E-mail marketing je učinkovit način, kako komunicirati s svojimi strankami, ohranjati dobre odnose in jih obveščati o novostih. Če želite ustvariti dober prvi vtis, skrbno pripravite uvodni e-mail – prvo elektronsko sporočilo, ki ga...
obveznosti-zaposlenih1

E-commerce podjetja: Zaposleni imajo pravice – poznate njihove obveznosti?

Delavec je v delovnem razmerju po zakonu zaščiten in tako je tudi prav, saj je delavec v delovnem razmerju šibkejša stran. Kot pišejo na portalu Data.si je vsaka od pogodbenih strank dolžna opravljati dogovorjene...
pomoc-skrajsan-delovni-cas

Iščete pomoč v vaši spletni trgovini? Previdno pri pogodbi za skrajšan delovni čas

O tem, da je za letos napovedana 4,2-odstotna gospodarska rast smo že pisali. Že tri leta zapored indeks rasti, ki ga izračunava SURS, kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, po podatkih raziskave Shopper’s Mind 2017...
mnenje-strank-shoppers-mind

V negativnih mnenjih se skriva priložnost za rast!

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o negativnih mnenjih – ne le, da se jih ne smemo bati, v njih se skriva priložnost za rast!  Ko...
zadovoljstvo-kupcev

Že eno vprašanje lahko spremeni razumevanje vaših storitev za stranke

Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., v tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper's Mind svetuje, kaj vam ocene strank lahko povedo.  Vprašanje “Kako zadovoljni ste bili z izkušnjo?” se morda res sliši tako prazno,...

5 nasvetov za zagon ecommerce podjetja

Veliko ljudi razmišlja o ecommerce podjetju, ni jih pa veliko takih, ki se za zagon dejansko odločijo. Če imate dobro, testirano idejo in ste pripravljeni na odprtje podjetja, se vam ni treba čisto nič...

8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja

Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...

Zakaj odzivov strank in zaposlenih ne morete več obravnavati ločeno?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., razkriva, zakaj morate v proces zbiranja povratnih informacij poleg strank vključiti tudi vaše zaposlene.  Priznam, da sem novico o vstopu...

ZADNJE OBJAVE