Štirje preprosti nasveti za optimizacijo vaše spletne trgovine!

Spletna prodaja dosega neverjetne razsežnosti. Poleg očitnih prednosti za prodajalce - bistveno nižji stroški (odpadejo stroški najema/nakupa prostora, stroški delovne sile so nižji), prilagodljivost in odzivnost na trende je večja, prodajni okoliš je praktično...

KONKURENČNOST SI ZAGOTOVITE S PRAVIM PARTNERJEM

eFulfilment je pomemben del spletne prodaje, ki ključno vpliva na uspešnost vaše spletne trgovine. Spletno nakupovanje je že nekaj let nepogrešljiv del našega vsakdana, število spletnih nakupov pa iz leta v leto strmo narašča. Leto...

Enostaven vpogled v regijski ecommerce [BPI]

Ko se zunanji pogoji in razmere spremenijo, lahko tudi na nivoju posameznih kategorij znotraj določenega blagovnega segmenta opazujemo vzpostavitev in oblikovanje novih sezonskih trendov. Že malce pozabljeni izdelki, ki jim dlje časa nismo namenjali posebne...

Kakšen je pravi subject line, ki se mu vaši kupci ne bodo mogli upreti?

Ste vedeli, da kar 70 % spletnih nakupovalcev zapusti nakupovalno košarico še preden opravi nakup? Se sprašujete zakaj? Morda se ob samem procesu srečujejo z izzivi, ki jih odvrnejo od nadaljevanja nakupne poti. Kako...

5 učinkovitih načinov za povečanje zadovoljstva in produktivnosti zaposlenih

V skrbi za dobro poslovanje se v podjetju kot je spletna trgovina orientiramo na zadovoljstvo svojih kupcev. Končna konverzija oziroma nakup je ciljno dejanje strank, s katerim se zaokroži poslanstvo posameznega podjetja. Pot od...

Krepitev zaupanja v vašo spletno trgovino

Z izjemnim porastom spletnega nakupovanja in vsesplošni prisotnosti potrošnikov na svetovnem spletu, se delu populacije, ki v preteklosti ni imel izkušenj z digitalnim poslovanjem, odpirajo nova vprašanja in se srečujejo z novimi izzivi. To...

5 korakov za učinkovito pozicioniranje na Ceneje.si

Verjetno ni potrebno več poudarjati, da so se kupci že popolnoma prestavili na splet. Uporabniki so se zelo hitro prilagodili družbeni izolaciji, to pa je prineslo občutne spremembe v nakupnem vedenju. Še tistih nekaj...

Kako negovati prepoznavnost svoje blagovne znamke in slediti rezultatom?

Graditev prepoznavnosti blagovne znamke spletne trgovine je dolgotrajen proces, ki zahteva premišljeno načrtovanje in izdelano strategijo vsakega spletnega trgovca. Vsi koraki nakupne poti vaših kupcev so lahko t.i. make-it-or-break-it točke, v katerih ohranite ali...

Kdaj morate ponuditi svoje izdelke ljubiteljskim vrtičkarjem?

Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje Ceneje.si smo pred samim vrhom sezone povpraševanja po izdelkih za urejanje vrta in okolice pripravili analizo nakupnega vedenja potrošnikov. Naši podatki so zanesljiv kazalnik nakupnih navad in razkrivajo, kdaj se...

Ali veste, za katere izdelke v kategoriji Dom in vrt se bo zanimanje ...

V najmočnejši kategoriji DOM IN VRT na Ceneje.si lahko spletni uporabniki izbirajo med skoraj 200.000 produkti. Morda prodajate v svoji spletni trgovini izdelke, ki ustrezajo kateri drugi podkategoriji? Zaupajte nam svoj elektronski naslov in...

ZADNJE OBJAVE