Kako naj spletna trgovina personalizira nakupno izkušnjo in pusti osebni pečat?

Spletno nakupovanje že zdavnaj več ne predstavlja le golega nakupa izdelkov, ki jih potrebujemo za lažje in udobnejše življenje. Kljub temu, da je to še vedno končni cilj vsakega potrošnika, ki se odpravi na...

Od spleta do trgovine: Na percepcijo mesta nakupa pozitivno vpliva tudi ponudba elektronskih načinov...

Je spletno trgovanje lahko enako varno kot neposredno? Eksplozivna rast digitalnega poslovanja lahko pomeni, da smo temu bližje kot kdaj koli prej. V Srednji in Vzhodni Evropi hitra vzpostavitev spletne trgovine spodbuja storitve, ki...

Zakaj ni smiselno kupovati Instagram profilov in sledilcev

Za 4 dolarje dobite 500 sledilcev. Za le 6 dolarjev pa kar 1000. In to pravih. Mamljiva ponudba, kajne? Sploh za tiste, ki se vsak dan trudijo z aktivnostjo na družbenih omrežjih, v zameno pa...

Prehitite konkurenco z dostavo v istem dnevu

Epidemija COVID-19 je vplivala na nakupovalne navade Slovencev in pripomogla k izrazitemu trendu rasti spletnega nakupovanja. Zaradi vseh omejitev, s katerimi smo bili soočeni v zadnjem obdobju, so se nakupovalne navade potrošnikov precej spremenile,...

Trije preprosti triki, zaradi katerih so nekatere spletne trgovine bolj uspešne od drugih

Majhne stvari, ki naredijo veliko spremembo. V članku smo zbrali ideje za majhne detajle, ki lahko naredijo veliko razliko. Bodimo iskreni, vsi kupujemo z očmi, zato je danes še toliko bolj pomembno zavedanje, da nihče...

Štirje preprosti nasveti za optimizacijo vaše spletne trgovine!

Spletna prodaja dosega neverjetne razsežnosti. Poleg očitnih prednosti za prodajalce - bistveno nižji stroški (odpadejo stroški najema/nakupa prostora, stroški delovne sile so nižji), prilagodljivost in odzivnost na trende je večja, prodajni okoliš je praktično...

KONKURENČNOST SI ZAGOTOVITE S PRAVIM PARTNERJEM

eFulfilment je pomemben del spletne prodaje, ki ključno vpliva na uspešnost vaše spletne trgovine. Spletno nakupovanje je že nekaj let nepogrešljiv del našega vsakdana, število spletnih nakupov pa iz leta v leto strmo narašča. Leto...

Enostaven vpogled v regijski ecommerce [BPI]

Ko se zunanji pogoji in razmere spremenijo, lahko tudi na nivoju posameznih kategorij znotraj določenega blagovnega segmenta opazujemo vzpostavitev in oblikovanje novih sezonskih trendov. Že malce pozabljeni izdelki, ki jim dlje časa nismo namenjali posebne...

Kakšen je pravi subject line, ki se mu vaši kupci ne bodo mogli upreti?

Ste vedeli, da kar 70 % spletnih nakupovalcev zapusti nakupovalno košarico še preden opravi nakup? Se sprašujete zakaj? Morda se ob samem procesu srečujejo z izzivi, ki jih odvrnejo od nadaljevanja nakupne poti. Kako...

5 učinkovitih načinov za povečanje zadovoljstva in produktivnosti zaposlenih

V skrbi za dobro poslovanje se v podjetju kot je spletna trgovina orientiramo na zadovoljstvo svojih kupcev. Končna konverzija oziroma nakup je ciljno dejanje strank, s katerim se zaokroži poslanstvo posameznega podjetja. Pot od...