Brezplačni webinar o strategiji prodaje za čas črnega petka in božiča
Ceneje! in Jeftinije! z veseljem predstavljata brezplačni webinar, ki bo spletnim trgovcem pomagal kar najbolje izkoristiti nakupovalno sezono črnega petka in božiča. Bliža se najpomembnejši del leta (za spletno prodajo), na tem webinarju pa...
Google Analytics 4: Kaj je novega?
Google Analytics 4 predstavlja nov pristop k spletni analitiki. Prinaša nove izzive, predvsem za marketing ali lastnike spletnih trgovin, ki so bili navajeni delati v programu Universal Analytics (prejšnji sistem Google Analytics). Ker pa...
Zgodba o uspehu, ki jo pišejo odlično partnerstvo in inovativnost
V zadnjem desetletju je slovensko gospodarsko okolje priča izjemnemu uspehu podjetja Ujeda d.o.o., ki je s svojimi spletnimi trgovinami Spleticna.si, Lijepa.hr in italijansko različico utrdilo svojo prisotnost na tržišču južne in srednje Evrope. Od...
Nič več zapuščenih nakupovalnih košaric v spletni trgovini
V svetu spletnega trgovanja zapuščene nakupovalne košarice predstavljajo pomemben izziv, saj statistike kažejo, da kar 70 % vseh košaric nikoli ne doseže točke nakupa. Ta pojav ne odraža le izgubljenih prodajnih priložnosti, ampak tudi...
Shoptalk Europe │ Gostovana srečanja
Read in english
BREZPLAČNA VSTOPNICA za trgovce in blagovne znamke
+ do 650 € povračila potnih stroškov in stroškov nastanitve ter dodatnih 100 € (skupaj 750 €!), če se prijavite z našo posebno promocijsko kodo (razkrito...
Shoptalk Europe se vrača, da bi spodbudil digitalno preobrazbo spletne prodaje
Read in english
Shoptalk Europe se po izjemno uspešnem ponovnem zagonu leta 2023 junija letos vrača v Barcelono z namenom pospešitve digitalne preobrazbe evropskega maloprodajnega trga.
Shoptalk želi ustvariti najbolj dinamično in progresivno skupnost v evropski...
Shoptalk Europe Returns to Power Retail’s Digital Transformation
Beri v slovenščini
Shoptalk Europe is returning to Barcelona this June, following a hugely successful relaunch in 2023, with a purpose of facilitating the digital transformation of the European retail market.
It’s Shoptalk’s aim to create...
Mraz oblikuje spletno povpraševanje: pred odhodom na smučišča potrošniki iščejo zimske pnevmatike in opremo...
Vdor mrzlega zraka na evropski celini je močno vplival tudi na povpraševanje spletnih potrošnikov. Tako kažejo podatki skupine Heureka, ki vključuje tudi slovensko platformo za primerjalno spletno nakupovanje - Ceneje.si.Pregledali in primerjali smo povpraševanje...
Shoptalk Europe │ HOSTED RETAILERS AND BRANDS PROGRAM
Beri v slovenščini
FREE TICKET for retailers and brands
+ up to 650€ of travel and accommodation costs reimbursement & an additional 100€ (for a total of 750€!) if you sign up with our special promo...
Slovenci so opravili velik del novoletnih nakupov že v času črnega petka
Ljubljana, 13. 12. 2023 - Iskanje ugodnih cen in čakanje na popuste - to je v kratkem opis nakupovalnega obnašanja domačih potrošnikov v zadnjih mesecih. Nič drugače ne bo niti med novoletnim nakupovanjem. Po rezultatih...