Web Retailer Award 2020 – najboljši spletni trgovci v Adriatic regiji

Že 9. leto zapored smo bili priča tekmovanju Spletni trgovec leta, a tokrat v drugačni preobleki in z novim imenom - WEB RETAILER AWARD 2020. Tekmovanje je to leto dobilo nove regijske razsežnosti, saj se...

Do podatkov o sezonskih trendih nakupov igralnih konzol, VR očal in igrač – tudi...

Prihaja sezona nakupov priljubljenih izdelkov, s katerimi se slovenski potrošniki radi obdarujejo v prazničnih decembrskih dneh. Nekatere si priskrbijo za lastno zabavo in preživljanje prijetnih uric v udobju svojega doma,, druge iščejo, ker želijo...

Katere 4 tehnične spremembe v najkrajšem možnem času optimizirajo vašo spletno trgovino?

Letošnje leto se je mnogo dejavnosti na področju spletnega poslovanja zaradi izrednih okoliščin prestavilo iz ustaljenih smernic. Tako se tudi na Ceneje.si in na našem portalu za spodbujanje ter pospeševanje ecommerce aktivnosti v regiji...

3 stvari, ki jih morate nujno omogočiti svojim spletnim kupcem!

V novi realnosti spletno nakupovanje postaja vodilni način trgovanja. Varnost, ki jo omogoča virtualna v primerjavi s tradicionalno trgovino, priročnost, kjer lokacija in čas ne predstavljata nikakršne ovire in hitrost samega procesa nakupovanja je...

Kaj morate vedeti spletni trgovci o spremenjenih nakupnih navadah Slovencev pred in po epidemiji...

Pravkar smo se veselili izboljšanja epidemiološke slike v Sloveniji ter normalizaciji razmer v Sloveniji, že nam nove številke dajejo slutiti, da se zna drugi val zgoditi kaj kmalu. Tokrat bomo pripravljeni, saj smo se...

3 najučinkovitejši načini podajanja vsebin za višje zadovoljstvo vaših strank

Zveste, stalne in zadovoljne stranke morajo biti glavno vodilo vsakega dobrega podjetja. Vse, kar ponujamo, naj bodo to storitve ali produkti, mora imeti eno samo in najpomembnejše vodilo - dodano vrednost za naše stranke....

Kako spletni trgovci v novi realnosti dostopajo do novih znanj?

V času omejitev gibanja in socialnih interakcij je bilo mnogo gospodarskih panog v izjemno kratkem času postavljenih pred novo poslovno resničnost. Zaprle so se fizične trgovine in prodaja se je skoraj v celoti prenesla...

Kako lahko ukrepi državne pomoči vplivajo na poslovanje spletnih trgovin?

2. aprila je Državni zbor potrdil t.i. Protikoronski zakon, ki je bil sprejet z namenom omilitve posledic epidemije COVID-19 in prvega paketa pomoči državljanom in gospodarstvu. Ukrepi bodo veljali od dneva razglasitve epidemije, 13....

Nakupno vedenje in (spletna) trgovina: reakcije “preudarnega” potrošnika – 2. del

V zadnji recesiji so se potrošniki odzvali v nekaj mesecih in dojeli novo realnost tudi tako, da so korenito spremenili taktike nakupovanja. Postali so preudarni, nekateri izjemno racionalni, na trenutke povsem asketski. Enkratnost trenutnega...

Nakupovalne navade in (spletna) trgovina: pandemična realnost 1. del

Trgovina je izjemno dinamična dejavnost, spletna trgovina še mnogo bolj. A 12. marca je bila postavljena pred novo preizkušnjo. Z razglasitvijo epidemije smo lahko nemudoma dojeli, da se bo realnost trgovine spremenila in sledilo...

ZADNJE OBJAVE