Avtomatizacija, črni petek in prihodnost e-commerce
Read in CroatianPreden začnemo govoriti o prihodnosti, bi morda bilo najbolje, da pogledamo v preteklost. Dobrih pet let je, odkar se je trend počasnega razvoj spletne trgovine izstrelil v nebo. Stopnjo razvitosti, ki so...
3 rešitve za AI preglavice v spletni prodaji
Ali ste vedeli, da spletni kupci zdaj že uporabljajo orodja umetne inteligence pri nakupovanju?
Številnim ljubi ChatGPT je aprila 2025 naredil korak naprej v svojem obstoju in razvil rešitev Shopping Assistant - priročno orodje, ki...
Poslovite se od kaosa na blagajni, z integracijo Monri
Potreba po bolj enostavni in priročni nakupni izkušnji (kar vključuje od ponudbe do dostave, možnosti plačila itd.) je vedno večja.
Nič ni narobe, če bolj klasične opcije še ohranite, na problem naletimo, če niste v...
Kako maloprodajno oglaševanje preoblikuje spletno prodajo
Govora o razmahu spletne in čezmejne prodaje imate najbrž že čez glavo. Ampak dejstvo je, da oboje narašča, slednje pa bazen ponudnikov samo še poglablja. Kar pa privede do zelo zanimivega položaja za blagovne...
Oglaševanje v trgovskih medijih
Oglaševanje je že od nekdaj temelj poslovne strategije in ima ključno vlogo pri spodbujanju rasti in prepoznavnosti. Učinkovito oglaševanje zatorej hitro pomeni razliko med uspešnim podjetjem in tistim, ki se komaj drži nad vodo....
Širitev na tuji trg. Pametno
S tem, ko podjetja vstopajo na mednarodne trge, lahko dostopajo do večje baze strank, diverzificirajo svoje prihodkovne tokove in zmanjšajo odvisnost od lokalnih gospodarskih razmer. Ta globalna prisotnost lahko izboljša prepoznavnost blagovne znamke in...
4 razlogi, zakaj morate urediti vaš katalog izdelkov!
Učinkovito upravljanje produktnega kataloga v konkurenčnem okolju spletne prodaje ni več nekaj izbirnega - je namreč ključnega pomena za uspeh. Predstavljajte si produktni katalog kot digitalni ekvivalent postavitve izdelkov v fizični trgovini - pravilna...
Shoptalk Europe: priložnost, da povzdvignete vaš posel
Shoptalk Europe ni samo ena največjih konferenc na svetu, temveč izkušnja, ki je ne boste doživeli na lokalnih tleh. Gre za popolno mešanico izobraževanja, networkinga, zabave in razvoja (tako poslovnega kot osebnostnega) - vse...
Nakupovalne navade Slovencev (2024): Kaj razkrivajo podatki?
V zadnjem desetletju je spletno nakupovanje postalo nepogrešljiv del našega vsakdana. Nakupne navade, generacijske razlike in tehnologija pa se nenehno spreminjajo ter razvijajo. Digitalizacija, ki napreduje s svetlobno hitrostjo (samo pomislite, kako je izgledala...
Širitev na novi trg: Ključni koraki za uspeh
Sprva, zakaj se širiti?
Enoten evropski trg in usklajena pravila za prodajo po pošti so zelo preprosta in pomembna podlaga za celoten evropski ekosistem e-poslovanja.
Pogoji in pravila za prodajo po pošti so v državah EU...








































