Širitev na tuji trg. Pametno

S tem, ko podjetja vstopajo na mednarodne trge, lahko dostopajo do večje baze strank, diverzificirajo svoje prihodkovne tokove in zmanjšajo odvisnost od lokalnih gospodarskih razmer. Ta globalna prisotnost lahko izboljša prepoznavnost blagovne znamke in...

4 razlogi, zakaj morate urediti vaš katalog izdelkov!

Učinkovito upravljanje produktnega kataloga v konkurenčnem okolju spletne prodaje ni več nekaj izbirnega - je namreč ključnega pomena za uspeh. Predstavljajte si produktni katalog kot digitalni ekvivalent postavitve izdelkov v fizični trgovini - pravilna...

Shoptalk Europe: priložnost, da povzdvignete vaš posel

Shoptalk Europe ni samo ena največjih konferenc na svetu, temveč izkušnja, ki je ne boste doživeli na lokalnih tleh. Gre za popolno mešanico izobraževanja, networkinga, zabave in razvoja (tako poslovnega kot osebnostnega) - vse...

Nakupovalne navade Slovencev (2024): Kaj razkrivajo podatki?

V zadnjem desetletju je spletno nakupovanje postalo nepogrešljiv del našega vsakdana. Nakupne navade, generacijske razlike in tehnologija pa se nenehno spreminjajo ter razvijajo. Digitalizacija, ki napreduje s svetlobno hitrostjo (samo pomislite, kako je izgledala...

Širitev na novi trg: Ključni koraki za uspeh

Sprva, zakaj se širiti? Enoten evropski trg in usklajena pravila za prodajo po pošti so zelo preprosta in pomembna podlaga za celoten evropski ekosistem e-poslovanja. Pogoji in pravila za prodajo po pošti so v državah EU...

Brezplačni webinar o strategiji prodaje za čas črnega petka in božiča

Ceneje! in Jeftinije! z veseljem predstavljata brezplačni webinar, ki bo spletnim trgovcem pomagal kar najbolje izkoristiti nakupovalno sezono črnega petka in božiča. Bliža se najpomembnejši del leta (za spletno prodajo), na tem webinarju pa...

Google Analytics 4: Kaj je novega?

Google Analytics 4 predstavlja nov pristop k spletni analitiki. Prinaša nove izzive, predvsem za marketing ali lastnike spletnih trgovin, ki so bili navajeni delati v programu Universal Analytics (prejšnji sistem Google Analytics). Ker pa...

Zgodba o uspehu, ki jo pišejo odlično partnerstvo in inovativnost

V zadnjem desetletju je slovensko gospodarsko okolje priča izjemnemu uspehu podjetja Ujeda d.o.o., ki je s svojimi spletnimi trgovinami Spleticna.si, Lijepa.hr in italijansko različico utrdilo svojo prisotnost na tržišču južne in srednje Evrope. Od...

Nič več zapuščenih nakupovalnih košaric v spletni trgovini

V svetu spletnega trgovanja zapuščene nakupovalne košarice predstavljajo pomemben izziv, saj statistike kažejo, da kar 70 % vseh košaric nikoli ne doseže točke nakupa. Ta pojav ne odraža le izgubljenih prodajnih priložnosti, ampak tudi...

Shoptalk Europe │ Gostovana srečanja

Read in english BREZPLAČNA VSTOPNICA za trgovce in blagovne znamke + do 650 € povračila potnih stroškov in stroškov nastanitve ter dodatnih 100 € (skupaj 750 €!), če se prijavite z našo posebno promocijsko kodo (razkrito...