Nakupovalne navade in (spletna) trgovina: pandemična realnost 1. del

Trgovina je izjemno dinamična dejavnost, spletna trgovina še mnogo bolj. A 12. marca je bila postavljena pred novo preizkušnjo. Z razglasitvijo epidemije smo lahko nemudoma dojeli, da se bo realnost trgovine spremenila in sledilo...

Spletni trgovci pozitivni glede prihodnosti

Spletne trgovine se zelo dobro zavedajo izzivov trenutne situacije in priložnosti, ki jih imajo zaradi omejenosti fizične trgovine. V času družbenega distanciranja in izolacije, ki zahteva občutne spremembe nakupnega vedenja, opažamo, da so se uporabniki...

Kupci se ne dajo ‒ proti koroni se borijo tudi s spletnim nakupovanjem

V času izrednih razmer širjenja virusa COVID-19 in sprejetja strogih ukrepov večine prizadetih držav za zajezitev pandemije so se tudi razmere, za nekaj tako vsakdanjega kot je nakupovanje, skorajda čez noč ‒ neverjetno spremenile. Fizične...

Rešitev v teh časih je spletno nakupovanje – kako pa je z dostavo?

Situacija, v kateri smo se znašli zaradi nepredvidljivih eksternih dejavnikov v preteklih dneh, vsekakor ni ugodna za spletne trgovine. Še večjemu šoku so ob izrednih razmerah izpostavljene dostavne službe, ki predstavljajo končni stik s...

Kako nam lahko spletno nakupovanje pomaga pri ekstremnih dogodkih

Sodobni potrošniki pri spletnem nakupovanju visoko vrednotijo hitrost in učinkovitost ter se trudijo za vedno večjo avtomatizacijo različnih opravil. Dodatne, obstranske dejavnosti, ki ne pripomorejo k večji storilnosti, se v časovnih stiskah zmanjšujejo na...

Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...

So milenijci res naš potencial?

Dobro poznavanje svojih kupcev je ključno za doseganje višje konverzije. Obstaja veliko načinov, kako učinkovito prepoznati potrebe, zahteve in želje svojih potencialnih strank. V preteklih desetletjih se je tako trgovina bolj ali manj uspešno...

Kdaj morate ponuditi svoje izdelke ljubiteljskim vrtičkarjem?

Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje Ceneje.si smo pred samim vrhom sezone povpraševanja po izdelkih za urejanje vrta in okolice pripravili analizo nakupnega vedenja potrošnikov. Naši podatki so zanesljiv kazalnik nakupnih navad in razkrivajo, kdaj se...

Ali veste, za katere izdelke v kategoriji Dom in vrt se bo zanimanje ...

V najmočnejši kategoriji DOM IN VRT na Ceneje.si lahko spletni uporabniki izbirajo med skoraj 200.000 produkti. Morda prodajate v svoji spletni trgovini izdelke, ki ustrezajo kateri drugi podkategoriji? Zaupajte nam svoj elektronski naslov in...

Ali so kupci zadovoljni z dostavnimi storitvami in kaj si želijo?

Dostavne storitve v spletnem nakupovanju spadajo med pomembnejše dejavnike pri nakupnem procesu. Pričakovanja kupcev glede dostave izbranih izdelkov so v zadnjih letih izjemno narasla. Kar 46 % vprašanih v raziskavi (Vir: Sorted)...

ZADNJE OBJAVE