Marketinška odličnost

[ZMAGOVALCI SMO] Marketinška odličnost: Kako smo postavili temelje za dobro zgodbo?

Z veseljem sporočamo, da smo zmagovalci med B2B podjetji na letošnjem izboru za nagrade marketinška odličnost, ki so jih podelili na slavnostni podelitvi na 24. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu. S tem se uvrščamo...

Farfetch daje življenje odrabljenim dizajnerskim torbam

Spletni trgovec Farfetch z iniciativo Farfetch Second Life dizajnerskim torbam daje novo življenje. Stranke lahko svoje priljubljene torbe zamenjajo za dobroimetje, ki ga lahko nato unovčijo v omenjeni spletni trgovini. Trajnostno za naravo in posel Zagon...

Družbna odgovornost v ecommerce: Prva in zadnja milja naj bosta zeleni!

Kako izbrati pravega logističnega partnerja? Glede na cenovni dejavnik, hitrost, zanesljivost ali vam je pri tem pomembna družbena odgovornost? V DHLu, vodilnemu logističnemu podjetju na svetu, postavljajo družbeno odgovornost na pomembno mesto v poslovanju....
LAFABOO

Kako je Lafaboo.com osvojil srca hrvaških kupcev, strokovno komisijo in zmagal na tekmovanju Web...

Če še niste slišali za Lafaboo.com, potem je zdaj pravi čas, da jih spoznate. To ni le še ena otroška spletna trgovina, temveč je to trgovina, ki je osvojila srca hrvaških kupcev in mednarodno...

Bartlomiej Behnke (INTERSPORT) o omnichannel strategiji in o tem, kako zgraditi odlično ekipo digitalnih...

O tem, zakaj je omnichannel prodaja edini način za preživetje v prihodnosti, smo se pogovarjali z Bartlomiejem Behnke, direktorjem marketinga in podpredsednikom upravnega odbora Intersport ISI. Bartlomiej je manager z večletnimi izkušnjami v digitalizaciji,...

Janko Medja iz LeanPay razkriva, kako do večjih vrednosti nakupovalnih košaric!

  Janko Medja iz podjetja LeanPay je vodja, strokovnjak za strateško planiranje in organizacijsko kulturo. S svojimi znanji na finančnem področju in široko mrežo kontaktov, zbližuje številne fintech podjetnike s perspektivnimi strankami ali partnerji. Vas zanimajo inovativni...

Web trgovac godine 2019 – to so najboljše spletne trgovine na Hrvaškem!

Na konferenci Ecommerce Day v Zagrebu se je s svečano podelitvijo nagrad zaključilo največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji, Web trgovac godine 2019, ki poteka v organizaciji Shopper’s Mind. Na tekmovanje se je prijavilo kar 195...

Vladimir Stanković razkriva ključne lastnosti današnjih digitalnih strokovnjakov

Vladimir Stanković je direktor trženja blagovnih znamk v spletni trgovini Camper, ki šteje več kot 400 trgovin v več kot 40 državah po svetu. V Zagrebu bo 17. aprila 2019 na konferenci Ecommerce Day...

[INTERVJU] Tomáš Braverman: Zakaj je širitev na tuje trge ključna?

Tomáš Braverman je že več kot 6 let CEO vodilnih primerjalnih in svetovalnih platform v Češki, Slovaški, Madžarski, Romuniji, Bolgariji, Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni in Hercegovini. Skupina Heureka z več kot 55.000 spletnimi trgovinami...

[INTERVJU] Klemen Geršak, Lesnina: “Trgovina s pohištvom ima v omnichannel pristopu zahtevnejšo nalogo”

Glede na to, da potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, iz leta v leto večji, smo k pogovoru povabili Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini.  V pogovoru izveste, kako se potrošniki odločajo za nakup...

ZADNJE OBJAVE