Priložnosti prodaje izdelkov na Instagramu: kaj morate vedeti?

2350

V zadnjem letu je družbeno omrežje Instagram doživelo kar nekaj sprememb, ki so ecommerce podjetjem pisana na kožo. Z novimi funkcionalnostmi uporabniki lažje odkrivajo izdelke, spletnim trgovcem pa omogoča nov prikaz in prodajo izdelkov kar preko aplikacije. Če se sprašujete, katere so nove funkcionalnosti, smo vam pripravili hiter pregled najpomembnejših funkcij, ki jih morate poznati.

 

Instagram postavlja v ospredje zgodbe

Od junija letos Instagram uporablja že več kot 1 milijarda uporabnikov, med katerimi je kar 400 milijonov takih, ki Instagram Stories spremljajo dnevno. Če bi še leto nazaj vprašali oglaševalce, zakaj uporabljati Instagram, bi vam odvrnili, da je namenjen predvsem grajenju blagovnih znamk. V letošnjem letu pa se je to spremenilo z uvedbo objav, preko katerih lahko uporabniki neposredno nakupujejo. 30 % uporabnikov pravi, da so kupili izdelek, za katerega so prvič slišali na Instagramu (Vir: AdEspresso)

nakup-na-spletu-spodbudijo

Če želite uporabljati objave, ki vam omogočajo prodajo izdelkov preko Instagrama, morate obkljukati naslednje zahteve:

  • Naloženo morate imeti zadnjo verzijo Instagram aplikacije.
  • Uporabljati morate Instagramov poslovni profil (ali spremeniti osebnega v poslovni).
  • Morate biti administratorji Instagram profila ali business manager računa.
  • Imeti morate spletno trgovino ali trgovino na Facebooku.
  • Prodajati morate izdelke in biti skladni z Instagramovimi zahtevami za trgovce in pogoji poslovanja.

S prodajo preko objav je povezanih tudi naslednjih 5 funkcionalnosti, ki bodo še dodatno izboljšale vašo prodajo preko popularne platforme, ki navdušuje predvsem milenijce in pripadnike generacije Z.

1. Možnost shranjevanja priljubljenih izdelkov

Uporabniki na Instagramu najdejo izdelek, ki jim je všeč in ga lahko takoj shranijo z namenom, da si ga kasneje ogledajo. Nova funkcionalnost je podobna seznamom želja na drugih platformah. Možnost shranjevanja priljubljenih izdelkov je intuitivna funkcionalnost – na produktnih straneh boste našli gumb (ikono) za shranjevanje. Ko se ikone dotaknemo, izdelek premaknemo v nakupovalni seznam, do katerega lahko dostopamo preko uporabniškega profila.

shranjen izdelek na Instagramu 

2. Nakup preko poslovnega profila

Izziv, s katerim so se spopadale spletne trgovine pri prodajanju izdelkov preko Instagrama, je bil, kako prikazati večje število izdelkov na enem mestu. Platforma ima na voljo gumb Shop na poslovnem profilu. Nov prikaz, ki je še v fazi testiranja, na enem mestu omogoča pregled vseh izdelkov, ki jih spletna trgovina prodaja, skupaj z nazivom produkta in ceno.

 shop-page

 

3. Nakupovanje preko videov v časovnici

Spletni trgovci, ki uporabljajo Instagram lahko dodajo ikono za nakupovanje v video, ki se pojavi na časovnici na enak način, kot jo lahko dodajo na fotografije. Ko uporabniki vidijo video spletnega trgovca ali blagovne znamke, ki ji sledijo, morajo za ogled izdelkov klikniti na ikono za nakupovanje, ki je v spodnjem levem kotu. Pojavilo se bo okno, ki vsebuje informacije o produktih (ime izdelka, cena in povezava do več informacij), predstavljenih v videu.

instagram video shopping

4. Nakupovanje v Instagram Stories

Na podoben način, kot deluje nakupovanje preko videov na časovnici, Instagram omogoča dodajanje ikone etikete s ceno v Instagram Stories. Novo funkcionalnost testirajo od junija letos, od jeseni pa je na voljo za širšo uporabo.

Uporabnik gleda Instagram Story in nato klikne na zaslon. Pojavi se mu okno, v katerem piše, da si lahko ogleda več podrobnosti. Ob kliku, Instagram uporabnika preusmeri na produktno stran izdelka.

nakupovanje v instagram stories

5. Nakupovalni kanal

Instagram uporabniki lahko brskajo med različnimi temami in odkrivajo različne kanale, združene glede na interese. Od septembra naprej obstaja tudi tema Shopping, kjer lahko uporabniki brskajo med različnimi produkti, ki se prodajajo preko Instagrama.

Izpostavljene objave se prikažejo zbirno, vsaka objava pa ima ikono za nakup, kar še dodatno olajša pot od odkritja izdelka do nakupa.

InstagramShopping

Vas zanima več?

Preberite tudi: