Spletna trgovina Svet užitka je na trgu že od leta 2011. Ves ta čas se v podjetju trudijo zagotavljati obsežno ponudbo erotičnih igračk, ki omogočajo užitek tako moškim kot ženskam. Njihovo vodilo je ponudba kakovostnih izdelkov za izboljšanje spolnega življenja, diskretnost pri nakupu in varnost. Za spletno varnost svojih strank skrbijo tudi z mednarodno oznako zaupanja Certified Shop® ter tako izpolnjujejo svoje obljube kupcem in ustvarjajo zadovoljno skupnost svojih uporabnikov. Kako so dosegli tak nivo ponudbe in kako sodelujejo s svojimi kupci – v nadaljevanju …

Prejeli ste mednarodno oznako zaupanja. Nam lahko zaupate, kaj želite kupcem sporočiti z oznako Certified Shop®?

Kupcem želimo sporočiti, da smo zaupanja vreden trgovec, pri katerem bo vse potekalo tekoče. Od enostavnega in informiranega nakupa, do dobre ponakupne izkušnje z našimi izdelki.

Kako po vašem mnenju oznaka zaupanja Certified Shop® vpliva na kupčevo percepcijo vaše spletne trgovine?

Certified Shop zagotovo pozitivno vpliva na percepcijo trgovine, saj uporabnikom daje “social proof”, ki je v dobi družbenih omrežij zelo pomemben.

Kako pomembni so vam predlogi za izboljšavo spletne trgovine, ki jih prejmete v postopku certifikacije?

Zelo pomembni, ker nam dajejo informacije direktno od naših kupcev, saj vedno obstajajo stvari za izboljšati. Da nam kupci povedo kaj lahko izboljšamo in predvsem na kakšen način lahko to izboljšamo smatramo za vitalen del poslovnega procesa.

Kako vi gledate na preverjena mnenja vaših kupcev ter kakšen je vaš odziv na pridobljene povratne informacije?

Redno spremljamo mnenja na Certified Shop, tako generalno (da hitro ugotovimo, če smo s kakšno odločitvijo šli v napačno smer), kot tudi individualno, da si zapišemo ideje in želje naših kupcev in še izboljšamo predstavitve na naši spletni strani in družbenih omrežjih.

Ali bi oznako zaupanja Certified Shop® priporočili tudi drugim trgovcem? Zakaj? 

Ja, ker na ta način dobite informacije od najbolj pomembnega segmenta uporabnikov – vaših kupcev.