Zdaj, ko veste, , katerega cilj je pridobiti nove stranke, a tudi obdržati obstoječe, je čas, da se posvetite sorodni, a nekoliko drugačni temi – kako prebuditi speče naročnike, ki potrebujejo malce več spodbude, da se vrnejo po daljšem času in kliknejo na vašo vsebino.

Vsako podjetje, ki se ukvarja s prodajo izdelkov ali storitev, se občasno sooči s pojavom večjega števila neaktivnih uporabnikov, za katere se zdi, kot bi padli v nekakšno hibernacijo in vztrajno ne odpirajo vaše pošte. Ne glede na to, kako se trudite, preprosto jih ne morete prepričati, da bi se čemu zavezali. V ta namen smo v nadaljevanju za vas pripravili nekaj nasvetov …

Najprej ne pozabite, da ste enkrat že osvojili vse prejemnike svojih e-poštnih sporočil, kar pomeni, da lahko njihovo pozornost obnovite z malimi triki, ki smo jih pripravili za vas.

1. Najprej rešite tehnične težave

Ste kdaj pomislili, da je za velik učinek dovolj že majhna sprememba? Verjemite, da je to pogostejši pojav, kot si morda predstavljate. Izpostavljamo več pomembnejših primerov:

A/B testiranje

Vemo, da je subject line (vrstica z zadevo) prvi na udaru in običajno tudi najbolj odgovoren za to, ali se bo prejemnik vaše pošte odločil, da jo odpre ali ne. Kaj pa testiranje vaših naslovov oz. zadeve, da bi dobili vpogled v to, kaj motivira vaše pasivne naročnike, da naredijo korak naprej in kliknejo? Izberite vzorce s svojega seznama neaktivnih naročnikov in jim pošljite dve zelo podobni e-poštni sporočili z različnim fokusom v zadevi. Nekaterim na primer ponudite kratkoročni popust, drugim pa poudarite odstotek tega popusta.

Preverjanje podatkov

Včasih je razlog, da so vaši bralci neaktivni preprost – niso prejeli vaše pošte. Stranke lahko spremenijo svoj e-poštni naslov in če tem spremembam ne sledite, to pomeni, da pošiljate svojo ponudbo zaman. Obstaja veliko orodij za prepoznavanje neaktivnih naslovov, zato je priporočljivo, da jih uporabite, da boste vedeli, koliko pravih naročnikov imate.

Analiza naprav

Vsak dan se povečuje število ljudi, ki namesto namiznega ali prenosnega računalnika za iskanje ponudb in nakupovanje uporabljajo mobilni telefon ali tablico. Zato je zelo pomembno, da slikovne formate in druge elemente vaše e-pošte prilagodite napravam, ki jih uporablja vaša baza naročnikov.

2. Ponudite posebne ugodnosti

Razumljivo je, da je celotna ponudba tisto, kar prodajalce in njihove sledilce najbolj razlikuje med seboj. Preverite, ali lahko majhna sprememba privilegijev, ki jih ponujate svojim potrošnikom, povzroči velike valove.

Popusti

Popusti so vedno priljubljeni, vendar to ne pomeni, da morate slediti časovnici nekoga drugega. Poskusite biti drugačni in ponujajte izvensezonske popuste, ko jih le redki, saj je to eden od načinov, kako izstopati in se uveljaviti pred konkurenco, pa tudi prepričati zaspane stranke, da je pravi čas za ukrepanje.

Programi zvestobe

Ponujajte različne programe zvestobe in jih promovirajte prek e-poštnega trženja. Potrošnikom ponudite zbiranje točk, največjim plačnikom pa dodaten popust na določen dan akcije. V nekaterih državah na primer obstajajo posebna poslovna sodelovanja in programi zvestobe, ki omejenemu številu vrhunskih plačnikov ponujajo spoznavanje priljubljenih javnih osebnosti (ambasadorji blagovnih znamk) ali edinstveno izkušnjo, kot je luksuzno potovanje. Imate možnost biti pionir take akcije v Sloveniji?

Darilne kartice

Odličen izum, ki je močno vplival na promet in poslovanje mnogih podjetij. Gre za digitalne bone, ki jih kupci običajno podarijo drugim in jih pošljejo po elektronski pošti. Lahko ste še posebej kreativni in ponudite drugačen dizajn darilnih voščilnic za rojstne dneve, poroke, valentinovo ali novo leto (lahko tudi z osebnim sporočilom stranke) ter ločeno ponudbo za posebne priložnosti.

Katalogi

Predstavljajo kratek pregled ponudbe, akcij in promocij ter so nenadomestljivo orodje za oglaševanje izdelkov in storitev, predvsem zato, ker jih spremljajo vizualni elementi, torej slike ponudbe. Najpogosteje so objavljeni tedensko, mesečno ali sezonsko. Poleg tega jih lahko ne le pošiljate svojim naročnikom, ampak jih tudi izpostavite na različnih oglaševalskih platformah, s čimer povečate število ljudi, ki jim bo vaša ponudba postala vidna in dostopna.

3. Uporabite različne kanale za promocijo

Kaj menite, ali lahko privlačnejši načini promocije vaše ponudbe spodbudijo več neaktivnih uporabnikov, da odprejo vašo pošto? Seveda lahko, saj včasih ena vrstica v nabiralniku ni dovolj, da bi pritegnila pozornost vaše stranke, a če že ima boljšo predstavo o tem, kaj lahko pričakuje, se stvari lahko drastično spremenijo.

Družbena omrežja

Skoraj ni generacije, ki ne bi uporabljala družbenih omrežij. So zelo učinkovit način, da strankam predstavite vzorec ponudbe, torej požgečkate domišljijo in kako jih lahko motivirate, da pogosteje odpirajo elektronsko pošto, ki jo prejmejo od vas.

Platforme za oglaševanje ponudbe

Danes na področju spletnega nakupovanja obstajajo tudi različne platforme za izpostavitev ponudb, sledenje in primerjavo cen, ki so lahko ne le dobra promocija blagovne znamke, ampak tudi dokaj ugoden način za uvajanje novih potencialnih ali starih neaktivnih kupcev.

Oglasi

To je daleč najdražji, a pogosto najučinkovitejši model oglaševanja, saj lahko vključuje gibljive slike, podrobnejšo predstavitev značilnosti ponudbe, pa tudi javne osebnosti, ki že s svojim sodelovanjem pritegnejo pozornost potrošnikov. Oglaševanje danes ni omejeno le na reklamne panoje, TV in radio, saj so zdaj tu še podcasti, vplivneži in razne druge oblike digitalnega marketinga.

Nazadnje, če dobro zasnovana kampanja ne prepriča uporabnika, ki je bil neaktiven vsaj šest mesecev, da odpre vašo promocijsko pošto, je morda čas, da iz svoje baze izbrišete nekaj takoh neaktivnih naročnikov in začnete aktivno iskati nove sledilce.

Delite z nami svoje izkušnje na to temo. Pišite nam na b2bmarketing@ceneje.si, saj imamo s skupnim znanjem več možnosti pomagati spletnim trgovcem in pozitivno vplivati ​​na lokalno skupnost spletnih trgovin.