Poleg spletne prodaje vztrajno raste tudi največje tekmovanje za spletne trgovce v regiji – WEB RETAILER AWARD 2021!

Razmere na trgu spletne prodaje so se v zadnjih dveh letih drastično spremenile, saj poleg globalne rasti nakupovanja na spletu, opažamo tudi hiter razvoj, učinkovito vpeljavo inovacij in poslovnih širitev med spletnimi trgovci. Kaj storijo vsako leto za odmevnost, prepoznavnost in priznanje najboljše trgovine med njimi?

Že desetletje prisotno in uveljavljeno tekmovanje WEB RETAILER AWARD 2021 nadaljuje tradicijo največjega ecommerce povezovalca deležnikov v svetu spletne trgovine. Tiste med njimi, ki so posebej agilne, usmerjene v izboljšave, razvoj in širitev pa tudi druge, nekoliko konzervativnejše – se vsako leto v večjem številu prijavijo na tekmovanje, ki ga že 10. leto v Sloveniji, 7. leto na Hrvaškem in 2. leto v Srbiji organizira Ceneje.si, ki je od 2019 del skupine Heureka, največje platforme ter svetovalca za primerjalno spletno nakupovanje v Evropi.

Med procesom tekmovanja, se je letos kar 412 malih in velikih spletnih trgovcev potegovalo za prestižne nagrade znotraj različnih kategorij (te so vsako leto oblikovane glede na ponudbo izdelkov, ki jih trgovine ponujajo spletnim kupcem v svojih trgovinah).

Poleg povratnih informacij svojih kupcev in tehnične analize spletne trgovine so spletni trgovci prejeli tudi ocene, mnenja in usmeritve 84-članske mednarodne strokovne komisije strokovnjakov s podrocja e-commerca. Predsednica komisije Polona Stanovnik, vodja marketinga na Ceneje.si, je podelitev pospremila z besedami:

“Veseli smo, da število prijavljenih na tekmovanje Web Retailer Award iz leta v leto narašča, kar je jasen signal, da spletne trgovce zanima, kako dobre so njihove trgovine v primerjavi z drugimi. Izjemnega pomena je tudi dejstvo, da stremijo k napredku in nenehnim izboljšavam v želji – ponuditi svojim kupcem čim boljšo nakupno izkušnjo. Po letu izjemnih okoliščin za spletno nakupovanje so potrošniki v regiji Adriatic vse bolj zahtevni in vešči nakupovanja, prav takšna tekmovanja pa lahko spletnim trgovinam pomagajo do njihove odličnosti in večje uspešnosti.” 

Dogodka, ki je v luči trenutnih razmer potekal hibridno in v omejenem številu, so se udeležili finalisti celotne Adriatic regije ter CEO skupine Heureka, Tomáš Braverman. Med vidnimi govorci pa je bil tudi David Pivk, direktor marketinga pri Nike Direct za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko.

Tudi datum podelitve ni bil izbran naključno, saj 11. november zaznamuje svetovno znan Single’s Day, ki je leta 2019 z rekordno spletno prodajo zaznamoval veliko prelomnico v spletnem nakupovanju.

Kdo so najboljši spletni trgovci v regiji?

Najprestižnejše nazive za spletne trgovine na regijski ravni so si prislužili prejemniki nagrad:

3rd Customer’s Choice Award

lchf-style.si, fabuspot.com

2nd Customer’s Choice Award

aforum.shop, klimakoncept.hr

1st Customer’s Choice Award

papina.si, bijela-tehnika.com

Web Challenger Award – zmagovalec spletna trgovina:

igabiba.si, mobis.hr

Web Champion Award – zmagovalec spletna trgovina:

bigbang.si, malizakladi.hr, mamino.rs

Committee Award

popolnapostava.si, hajdi.hr, emmezeta.rs

Adriatic Champion Award

bigbang.si

V posameznih kategorijah pa so bili najboljši:

Clothing and footwear

papina.si, woolf.hr, psfashion.com

Fashion accessories

aforum.shop, argentum.hr

Sport

gymbeam.si, gymbeam.hr

Web shopping malls

bigbang.si, mall.hr

Specialised stores & services

hitrinakup.com, glazbena-kutija.hr, mamino.rs

Automotive

gumenadom.si

Consumer tech

igabiba.si, mobis.hr

Home&garden

paketko.si, klimakoncept.hr

Furniture

pohistvo.si, namjestaj.hr

Kids

malizakladi.si, malizakladi.hr

Food&beverage

spar.si

Health&beauty

spleticna.si, lijepa.hr

Healthy diet and nutritional supplements

vitalabo.si, malinca.hr

Pets

mrpet.si, pethomeshop.hr

Zmagovalne spletne trgovine, ki se podelitve niso uspele udeležiti, pa so prejele zmagovalne pokale v nagrajeni trajnostni e-commerce embalaži z meritvami krožnega oblikovanja, podjetja DS Smith. V celoti reciklabilna embalaža, ki je prejela embalažnega oskarja je primerna za ponovno uporabo in vsebuje 100 % recikliranega materiala iz obnovljivih virov. Zaradi posebne konstrukcije je embalažo mogoče hitro in enostavno sestaviti, izdelek je dodatno zaščiten pred poškodbami med dostavo, poseben zatič pa preprečuje neavtorizirano odpiranje. Tako se tudi trajnostni razvoj širi v vse pore ecommerca in poslovanje najpomembnejših spletnih trgovcev v regiji.