Read in Croatian
Preden začnemo govoriti o prihodnosti, bi morda bilo najbolje, da pogledamo v preteklost. Dobrih pet let je, odkar se je trend počasnega razvoj spletne trgovine izstrelil v nebo. Stopnjo razvitosti, ki so jo strokovnjaki napovedovali do leta 2025, so spletni trgovci uspeli doseči že v 2022! Slovenski kupci so dvignili povpraševanje, od trgovcev pa je bilo odvisno, kako bodo reagirali.
Veliko trgovcev se je takrat prvič srečalo s spletno prodajo iz nuje, brez ustreznega znanja, a smo zaradi povečanega povpraševanja ne glede na to bili priča številnim zgodbam uspeha!
Kaj se je zgodilo?
Trg je postal nasičen, hkrati pa še hitro spreminjajoč. V spletni prodaji sta dva ključa do uspeha: prilagodljivost in odzivnost (hitra).
Podjetja ne smejo zaspati na lovorikah, temveč konstantno slediti trendom ter tako ohranjati konkurenčnost.
Prilagodljivost z digitalizacijo procesov
Ena od prednosti podjetja pred konkurenco je sposobnost hitre prilagoditve. Hitra prilagoditev in sledenje trendom na trgu pa je mogoča z digitalizacijo podjetja.
Prvi korak pri digitalizaciji poslovanja je izbira poslovno informacijskega sistema (ERP). ERP sistem mora biti fleksibilen, odprt, predstavljati mora centralni sistem, kjer se zbirajo podatki in so na voljo tudi drugim sistemom.

Omni-channel prisotnost je zelo pomembna!
Poleg digitalizacije poslovanja je v svetu spletne trgovine za obstoj in rast pomembna razširitev prodajnih kanalov. V preteklosti je bilo dovolj, da je spletni trgovec svoje produkte postavil na spletno stran in preko Facebooka ali Googlea pričel z oglaševanjem.
Danes temu ni več tako in je sam prodor na nasičen trg veliko bolj otežen.
Praznični čas je odlična priložnost, da spletni trgovci kontaktirajo svoje stare stranke in jih spet spomnijo na svojo ponudbo.
V podjetju MetaKocka opažajo, da spletni trgovci uspejo pritegniti vse več ponavljajočih se nakupov. Le to pa je mogoče z kombiniranjem različnih prodajnih kanalov, ki jih ponujajo svojim uporabnikom, med katerimi so najbolj uspešne SMS kampanje.
Zapuščene košarice so težava vsakega spletnega trgovca, v prazničnem času pa se pojavljajo še pogosteje. Kupci so namreč kar malo izgubljeni v množici različnih ponudb, poleg tega pa v tem času opravijo res veliko nakupov in včasih zaradi različnih motenj, ne vedo katere nakupe so speljali do konca. Zato je še toliko bolj pomembno, da svoje kupce redno opominjamo.

Kako se pripraviti na povečan obseg poslovanja z avtomatizacijo?
Primer: Črni petek
Velikokrat mislimo, da smo dobro pripravljeni na prodajno sezono, temveč šele, ko se ta začne pa prepoznamo pomanjkljivosti in šibke točke, katere bi morali optimizirati/izboljšati.
Zato vas vabimo, da se nam pridružite na brezplačnem webinarju: “Zmagajte črni petek: strategije za boljše rezultate”
Datum: 6. november (četrtek)
⏰ Začetek: 10:00































