7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 2. del

V drugem delu prispevka gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejana Krivca, ustanovitelja spletne trgovine Funky.si, direktorja podjetja Luc-Mat d.o.o. in lanskega predavatelja Ecommerce Day konference, si preberite še: kako uporabiti exit popupe in live chat, kako optimizirati oglaševanje,...
Facebook članek

[EKSKLUZIVNO] Ste utrpeli škodo zaradi zadnje posodobitve Facebook aplikacije?

So uporabniki vaše spletne strani zgroženi, pa tega sploh ne veste? Vam Facebook aplikacija povzroča poslovno škodo? Matej Kolšek, direktor marketinga v podjetju Ceneje d.o.o., ekskluzivno razkriva, kaj morate čim hitreje preveriti in kako...
nasveti za boljšo konverzijo

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 1. del

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejan Krivec, ustanovitelj spletne trgovine Funky.si, direktor podjetja Luc-Mat d.o.o. in predavatelj Ecommerce Day 2018 konference, razkriva praktične nasvete za boljšo konverzijo vaše spletne trgovine. Včasih me kdo vpraša, koliko časa...

Priložnosti prodaje izdelkov na Instagramu: kaj morate vedeti?

V zadnjem letu je družbeno omrežje Instagram doživelo kar nekaj sprememb, ki so ecommerce podjetjem pisana na kožo. Z novimi funkcionalnostmi uporabniki lažje odkrivajo izdelke, spletnim trgovcem pa omogoča nov prikaz in prodajo izdelkov...

8 izzivov spletnih trgovcev

Ecommerce področje se neprestano razvija in z razvojem prinaša številne izzive. Toda izzivi so ključni del posla in v njih (ali njihovih rešitvah) je potrebno prepoznati priložnost za rast in uspeh. O tem, kateri so...
oglaševanje na Facebooku

FACEBOOK: 4 načini, kako do boljših rezultatov

Povišanje proračuna za oglaševanje na Facebooku je velik izziv za podjetja vseh velikosti. Pri dnevnem proračunu 50 € se en dan slabih rezultatov ne pozna veliko – ravno nasprotno je, če operiramo z večjimi...
Spletni trgovec leta

Razkrivamo finaliste tekmovanja Spletni trgovec leta 2018

Spletni trgovec leta je največje regijsko ecommerce tekmovanje, ki v organizaciji Ceneje d.o.o. in Shopper’s Mind poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. V njem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Letos je o zmagovalcih v 17 tekmovalnih kategorijah odločalo 25.262 spletnih...
evidenca-delovni-cas

Je evidenca o izrabi delovnega časa zaposlenih obvezna?

Ne glede na to, ali vodite malo ali veliko spletno trgovino, morate za svoje zaposlene voditi evidenco o izrabi delovnega časa. Na portalu Data poročajo, da so inšpektorji za delo na nepravilnosti na tem...

So spletne trgovine dokončno prehitele fizične?

Če živimo v dobi, v kateri se fizičnim trgovinam slabo piše, kot nekateri pravijo, zakaj se vodilni igralci, kot so Amazon, Alibaba in JD.com osredotočajo na to, da bi zgradili mrežo svojih (fizičnih) trgovin? Kar...

4 načini, kako povečati konverzije preko pametnih telefonov

Najverjetneje ste že naveličani poslušati o tem, kako se uporaba mobilnih telefonov neprestano veča in kako je omenjenemu trendu potrebno prilagoditi strategijo oglaševanja. Toda veliko oglaševalcev še vedno postavlja optimizacijo kampanj, oglasnih skupin in pristajalnih...

ZADNJE OBJAVE