Ste vedeli, da kar 70 % spletnih nakupovalcev zapusti nakupovalno košarico še preden opravi nakup? Se sprašujete zakaj? Morda se ob samem procesu srečujejo z izzivi, ki jih odvrnejo od nadaljevanja nakupne poti. Kako izvedeti, kaj moti vaše  kupce in kje bi se vasa storitev lahko še dodatno izboljšala, vaša prodaja pa posledično povečala?

Svetujemo vam, da okrepite neposredno komuniciranje z njimi ter negujete odnos s svojimi že obstoječimi strankami. V preteklih tednih smo pisali o najučinkovitejših načinih podajanja vsebin za višje zadovoljstvo strank v vaših rednih newsletterjih, s katerimi obveščate kupce o novih ugodnostih, ki jih lahko izkoristijo pri morebitnem nakupu ali pa z njimi delite zanimive in vsebine. Kaj storiti, ko redno pripravljate koristne informacije za svoje kupce, jim nudite podporo ter informacije o novih ponudbah, ki bi jih morebiti zanimale, a število nakupov se ne veča, od kupcev pa ne dobite nobenega odziva, da bi lažje razumeli, česa ste se lotili napačno? Kako jih spodbuditi, da bi z vami delili ključne povratne informacije o nakupni izkušnji v vaši spletni trgovini?

Okrepite neposredno komuniciranje s kupci in negujte odnos z že obstoječimi strankami!

Pristen stik s kupci je ključ do uspeha, saj se ob selitvi trgovanja na splet želja po interakciji kupcev s trgovci ni zmanjšala, le kanali, s pomočjo katerih lahko sežete do njih, so se nekoliko spremenili, zato je potrebno prilagoditi komunikacijo, ki preko digitaliziranih poti res poteka nekoliko drugače.

Ali bo informacija, ki ste jo pripravili, sploh prispela do vašega prejemnika?

Najprej se vprašajte: Ali moji spletni kupci sploh odpirajo elektronska sporočila, ki jih prejemajo? Včasih je na prvi pogled nepomemben razlog, kot je t.i. subject line ali zadeva pri elektronski pošti, tisti, ki odloči ‒ ali bo informacija, ki ste jo pripravili, sploh prispela do vašega prejemnika. Da boste zagotovo dosegli svoje stranke in jim neposredno sporočili, kar jim želite sporočili, smo za vas tokrat pripravili nekaj konkretnih primerov, ki jih bodo vaši kupci zagotovo prej opazili, jim bodo morda všeč ter bodo z večjo verjetnostjo odprli poslano elektronsko sporočilo ali newsletter. Vi pa boste okrepili odnos z njimi ter se lahko posvetili naslednjim fazam komuniciranja.

Pogrešamo vas newsletter z dodanim darilcem

  • 15-odstotni popust. Ker vas pogrešamo. ❤️
  • Pogrešamo vaše mnenje o naši spletni trgovini.
  • Še vedno vas pogrešamo. ❤️ In še vedno dobite 20 % popusta.
  • Ker vas pogrešamo, vam podarjamo 25 % popusta, ponudba poteče ob polnoči.

Osebno naravnan nagovor

  • Opazili smo, da ste zadnje čase malce odsotni
  • Dober deal je vedno dobra novica – v vašem inboxu!
  • Ali se strinjava v eni stvari …
  • Nimate časa? Naj vam pomagamo …
  • Ker cenimo naše kupce …
  • Niste odprli naših zadnjih sporočil, zakaj?
  • Sprašujemo se …

Ponovna pridobitev spletnih kupcev

  • Želimo vas nazaj!
  • Si še želite naših vsebin?
  • Ne dovolite, da kdo drug kupi vaše izdelke!

Ohranitev svojih spletnih kupcev

  • Sporočilo za {{ime}}
  • Hvala, ker ste naša stranka
  • Vse najboljše za našo 1. obletnico
  • Hvala, ker ste nas izbrali
  • Ste prepričani, da želite to zamuditi?

Dobrodošli nazaj subject line

  • Dobrodošli nazaj, {{ime}}
  • Veseli nas, da ste nazaj, {{ime}}

Moto vsakega komuniciranja z vašimi kupci, naj bodo to elektronska sporočila s posebnimi obvestili, ponudbami ali redni newsletterji z zanimivimi vsebinami, naj bo preprosto: Blizu, daleč, kjerkoli ste – mi smo tu, za vas! In zapomnite si ‒ vedno je lažje ‒ pa tudi cenejše ‒ ponovno pridobiti svoje stare stranke, kot prepričati nove!

Za še več podobnih vsebin se prijavite na naše tedenske e-novice, s katerimi vas bomo seznanjali s trendi in vam pomagali pri rasti spletne prodaje.