Influencerje odlikuje oseben odnos z občinstvom, kar prinaša svežino tudi v svet ecommerca. Običajno pri vplivanjskem marketingu ne gre za lastne produkte in storitve ‒ sami SO namreč produkt. Naraščajoča uporaba influencerskih kanalov v marketingu (ocenjuje se, da so le-ti kar za 71 % učinkovitejši od tradicionalnih oglaševalskih pristopov) kaže na trend, ki ga ni moč zanemariti. Ali je tudi v Sloveniji dovolj prostora za njih? Kdo je eden od soustanoviteljev platforme, ki optimizira njihovo delovanje na trgu in jih učinkovito povezuje s podjetji in produkti? Vse to in še več v intervjuju Urbana Cveka iz startupa Influee.


  • Kdo je Urban Cvek? Študent FRI-ja, podjetnik, vizionar? Kakšno otroštvo si imel? Se močno identificiraš z milenijsko generacijo ali je v tebi tudi kaj ‘stare duše’ inovatorja?

V zadnjem času sem predvsem podjetnik. Trenutno sem soustanovitelj in direktor podjetja Influee. Pred tem sem bil študent na FRI-ju, ki pa ga nisem zaključil. V otroštvu/najstniških letih sem se preizkusil v vseh možnih športih. Od plavanja, namiznega tenisa do košarke in na koncu atletike, s katero sem se ukvarjal najbolj resno. Igram tudi violončelo. Ves čas sem imel nek hobi, ki sem se mu posvečal večino časa, šola pa je bila vedno na drugem ali še kakšnem mestu kasneje. Pri tem so me zelo podpirali tudi starši doma.

Milenijec sem v toliko, da mi je domača tehnologija, saj sem z njo odraščal. Bolj kot inovator, pa bi sebe opisal, kot nekdo, ki zna hitro najti rešitve za probleme in sem bolj usmerjen v reševanje podjetniških problemov, kot pa ustvarjanju novih stvari samo za to, da so.

  • Kako se je mladenič, ki je po svoji študijski usmeritvi naravoslovno naravnan in odlično tehnično podkovan, znašel v svetu influencerjev, instantnega potrošništva in, po mnenju mnogih, lahkotnejših tem?

Z računalništvom in tehnologijo sem se zares začel ukvarjati šele ob vpisu na FRI. Tehnično znanje sem si vedno nabiral samo z razlogom, da bi lahko reševal kakšne druge probleme bolj podjetniške narave. Ravno, ko sem začel hoditi v prvi letnik FRI-ja, se je v BTC-ju odprl pospeševalnik ABC accelerator in takrat so me navdušili startupi.

Že moj prvi startup project, pri katerem sem sodeloval, je bil povezan s potrošništvom. Razvijali smo aplikacijo, ki je kupcu pomagala pri nakupu v fizičnih trgovinah. Iz samega startupa na koncu ni bilo drugega kot izdelana aplikacija in veliko znanja. Zaslužili nismo nič. Je bila pa super popotnica za naprej, saj sem tu spoznal Sebastjana s katerim sva potem ustanovila Influee.

S svetom influencerjev sem se spoznal tako, da je Sebastjanov prijatelj, pri marketingu svoje spletne trgovine uporabljal predvsem influencerje in imel pri tem veliko uspeha. Hkrati pa tudi veliko težav, ki smo jih kasneje rešili z Influee-jem.

  • Kako prisoten si sam na socialnih omrežjih? Imajo influencerji lahko kakršenkoli vpliv na človeka, ki tako natančno pozna njihovo delo in dodano vrednost?

Najdete me na vseh socialnih omrežjih, Facebooku, Twitterju, Instagramu, Youtubu, Linkedinu in po novem tudi na Tiktoku. Sicer nisem preveč aktiven in objavljam bolj poredko. Verjetno imajo manjši vpliv, kot bi ga imeli, če se ne bi z njimi ukvarjal vsak dan 🙂 še vedno pa se najde kakšen primer. Če ne drugega imam superge za košarko/tek enake kot “idoli” iz mlajših let.

Udeležite se največjega ecommerce dogodka, kjer boste lahko slišali vse nasvete o učinkoviti uporabniški izkušnji, ki jih lahko izkoristite že naslednji dan v službi. Prijavite se še danes >>

  • Bi lahko v trendu oglaševanja produktov preko influencerjev izpostavil nekaj najboljših, ki znajo zagotoviti najvišje konverzije recimo spletnim trgovcem?

Bom naštel par Slovencev, saj z njimi najpogosteje sodelujem, bili pa so tudi naši prvi uporabniki v času, ko sem še vedel za vsakega uporabnika posebej in vsako sodelovanje, ki se je zgodilo na platformi. Najboljše rezultate in ustvarjene vsebine smo v Sloveniji videli pri: Indiri Ekič (@indiraekic), Kaji Vidmar (@kaja.vidmar), Kaji Karbi (@kajakarba), Katarini Benček (@katarina_bencek_) in Evi Centrih (@evinalepotilnica). Jih je seveda še veliko več. Indira in Eva bosta z nami tudi na sami konferenci. Tako, da jih lahko tam sami spoznate in se tudi dogovorite z njima za morebitno sodelovanje.

  • Kakšen je tvoj dolgoročen poslovni cilj?

Cilj z Influee-jem je postati vodilna influencer marketing/content creation platforma. Če nas čez nekaj let čaka exit in s tem dobro zaslužimo, sem precej prepričan, da to ne pomeni kakšne zgodnje upokojitve, ker bi mi bilo prehitro dolgčas in bi se hitro lotil česa novega 😀

  • Bi lahko zaupal našim bralcem nekaj pomembnejših poudarkov tvojega predavanja na konferenci Ecommerce Day 2019, ki bo 14. 11. 2019 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani?

Na konferenci bom s pomočjo case studyjev kampanj, ki so se zgodile na naši platformi, predstavil različne vrste in taktike sodelovanj z influencerji. Od same prodaje in številk, ki se jih da doseči, do povečevanja prepoznavnosti znamke in do taktike, ki se je poslužuje vse več podjetij na naši platformi, to je ‒ uporaba influencerjev, kot ustvarjalcev za oglasne vsebine podjetij. Predstavil bom dobre primere kampanj na slovenskem in globalnem trgu ter razložil, kako pristopiti k novim trgom s pomočjo novega trenda ‒ influencerjev.

Vas zanima več?

Preberite tudi: