Ko se zunanji pogoji in razmere spremenijo, lahko tudi na nivoju posameznih kategorij znotraj določenega blagovnega segmenta opazujemo vzpostavitev in oblikovanje novih sezonskih trendov.

Že malce pozabljeni izdelki, ki jim dlje časa nismo namenjali posebne pozornosti, se lahko v specifičnih pogojih povzpnejo na sam vrh najbolj iskanih produktov. Vremenske in različne družbene razmere, vstopanje v specifična življenjska obdobja, prelomni dogodki ter ostali ustaljeni dejavniki, ki imajo vpliv na navade potrošnikov,  oblikujejo posamezne (tudi nove) nakupovalne sezone. Kakšne so in kako jih lahko predvidimo, v nadaljevanju …

⇒ Katere izdelke vaše ponudbe se splača postaviti v ospredje

⇒ Način, s katerim boste oglaševali uspešneje

Kdaj v obdobju povečanega povpraševanja reagirati, da ne izgubite nakupne sile

Vse to vam omogoča naše orodje BRAND PERFORMANCE INSIGHTS!

Izpolnite formo za več informacij

S pošiljanjem podatkov potrjujete, da se strinjate s Splošnimi pogoji. Nameni obdelave, način hrambe in varovanja osebnih podatkov ter vaše pravice so opisani v Pravilih o zasebnosti.