V najmočnejši kategoriji DOM IN VRT na Ceneje.si lahko spletni uporabniki izbirajo med skoraj 200.000 produkti. Morda prodajate v svoji spletni trgovini izdelke, ki ustrezajo kateri drugi podkategoriji? Zaupajte nam svoj elektronski naslov in morda bomo izdelali naslednjo analizo prav za izdelke, ki jih ponujate!
Pomembno je vedeti, kdaj kupci začnejo iskati določene naprave za urejanje vrta in okolice, in kako si lahko s pravočasnim oglaševanjem in izpostavljenostjo izdelkov zagotovite višjo konverzijo? Kaj slovenski spletni uporabniki najpogosteje iščejo ter kdaj morate biti pripravljeni, da jim ponudite ‒ to, kar potrebujejo? Preberite si v nadaljevanju.
Ko se v potrošniku pojavi želja ali potreba po določeni dobrini, se začne prva faza raziskovanja. Sodobno nakupovanje vključuje natančno preverjanje ponudbe izdelkov na spletu, saj potrošniki nakupujejo preudarno ter se pred dejanskim nakupom radi dobro informirajo. Ne glede na to ‒ ali končni nakup opravijo v spletni ali v fizični trgovini ‒ je pregledovanje izdelkov na spletu njihov prvi in vse zanesljivejši korak.
Oglejmo si primer nakupa vrtnih kosilnic, saj se bo v prihajajočih mesecih interes za ogled izdelkov v podkategoriji VRT IN OKOLICA zagotovo povečal. Na začetku nakupne poti takega izdelka je smiselno preverjanje cen in karakteristik izdelkov na portalih za primerjavo ponudb. Nudijo namreč izjemno pomemben vir informacij v samem procesu nakupnega odločanja. Na podlagi pridobljenih informacij, lastnosti izdelkov in primerjave med ponudbami v različnih spletnih trgovinah ‒ se namreč kupec lahko odloči za najoptimalnejši nakup.
Gibanje povpraševanja po kosilnicah
Sodobni potrošniki se pred nakupom radi dobro informirajo na spletu. Primerjalniki cen so udoben in zanesljiv način raziskovanja trga pred končno odločitvijo o nakupu. Pregled vseh ponudb in poizvedovanj pa nam lahko omogoči izjemen vpogled v trende in gibanje iskanj izdelkov. Z informacijami o željah in poizvedovanjih potrošnikov lahko ponudbo izdelkov prilagodite še pred vrhuncem sezone ter tako poskrbite za večjo prodajo.
Aprila in maja zabeleženih največ iskanj vrtnih kosilnic
Primerjalnik cen Ceneje.si, nam nudi vpogled v vse temeljne informacije za preudaren nakup. Tako lahko opazimo, da se je iskanje naprav za urejanje okolice od leta 2018 do 2019 povečalo za skoraj 100 % na letni ravni. Izrazito povečanje iskanj kosilnic lahko zaznamo v mesecu aprilu in maju, pri čemer v maju doseže svoj vrh. Najmanj iskanj omenjenih naprav je zaradi neugodnih vremenskih razmer za urejanje vrta ‒ meseca novembra in decembra. Rast povpraševanj v mesecu maju je skoraj 2-krat višja od letnega povprečja. Že v predsezoni smo zabeležili 50-odstotno povečanje spletnih iskanj vrtnih kosilnic v primerjavi z istim obdobjem lani.
Katere znamke vrtnih kosilnic so najbolj priljubljene med slovenskimi uporabniki?
Opazimo lahko, da so se letos na vrh priljubljenosti povzpeli izdelki srednjega cenovnega razreda. Najpogosteje iskana je bila namreč kosilnice znamke GARTEN XL, s povprečno ceno 229 €. Gre za samohodno bencinsko kosilnico 18L-139-M3 z delovno prostornino 140 ccm in 2,5 kW moči. Pripada najnovejši generaciji motornih kosilnic, ki jih odlikuje nizka raven hrupa, porabe goriva ter emisij izpušnih plinov in je primerna za košnjo površine do 1600 m2.
Najvišja mesta med poizvedovanji zasedajo bencinske vrtne kosilnice, ki so močnejše, pogosto samohodne ter zato najprimernejše za urejanje večjih trat. Med TOP kosilnicami najdemo tudi peščico akumulatorskih in motornih kos ter nitk, primernih za košnjo ob ovirah ‒ predvsem med drevesi in grmovjem, a jih je razmeroma malo v primerjavi z bencinskimi.
Top 5 znamk vrtnih kosilnic
Med prvimi petimi so se znašle naslednje znamke vrtnih kosilnic: MAKITA, ISKRA, ALPINA, GARDEN XL ter AL-KO. Med iskanji posameznih kosilnic se je visoko uvrstila tudi znamka vrtnih kosilnic višjega cenovnega razreda WOLF, s povprečno ceno 1.792 €.
Trendi gibanja cen vrtnih kosilnic
Trend kaže, da se cene v obdobju največjega povpraševanja znižajo. To je mogoče razložiti s prilvačnejšimi cenami in znižanji, ki jih na vrhuncu sezone ponudijo tregovci, da bi bili konkurenčnejši. Najvišje cene smo tako v preteklih dveh letih zaznali ravno v zimskih mesecih, ko ni veliko zanimanja za izdelke, ki jih uporabljamo pri urejanju vrta in okolice. Medtem ko se cene znižajo v skladu z izkazanim interesom spletnih uporabnikov in njihovimi iskanji ‒ spomladi, ko število potrošnikov, ki iščejo ugodnejše ponudbe – naraste.
V prvi polovici leta, ki zajema tudi obdobje največjega povpraševanja po kosilnicah ‒ ta je, kot smo že omenili, aprila in maja ‒ potrošniki najpogosteje iščejo vrtne kosilnice na spodnjem repu srednjega cenovnega razreda. Njihove povprečne cene so med 200 in 300 evri. Najredkeje se kupci zanimajo za kosilnice višjega srednjega cenovnega razreda. Izdelki s povprečno ceno med 600 in 700 evri so manj iskani celo od kosilnih vrtnih naprav višjega cenovnega razreda.
Demografija pri iskanju vrtnih naprav
Glede na izkazano zanimanje za kosilnice lahko pridemo ob pregledu iskanj tudi do zanimivih demografskih podatkov. Videti je, da se za informiranje pred nakupom odločajo predvsem ljudje srednjih let, v starostni skupini od 35 do 44 let. Takih je namreč kar 40 %. Najmanj interesa za delo na vrtu zaznamo pri najmlajših dveh starostnih skupinah ‒ od 18 do 34 let. Moških kupcev vrtnih kosilnic je, pričakovano, kar 67 %, medtem ko je pripadnic nežnejšega spola, ki se navdušujejo nad napravami za košnjo trave ‒ le 33 %.
Naslednjič bomo pisali o pnevmatikah …
Vpišite svoje podatke in prevzemite analizo
VPIŠITE SVOJO TRGOVINO
Objavite svoje izdelke na ceneje.si in izboljšajte prodajo!
Pridružite se več kot 400 zadovoljnim spletnim trgovcem, ki predstavljajo svojo ponudbo v 12 glavnih blagovnih skupinah. Z objavo izdelkov v ustrezni kategoriji predstavite svojo ponudbo pravim potrošnikom, ki prav v tistem trenutku raziskujejo te izdelke in se nahajajo v zaključnih fazah nakupnega procesa.
POSTANITE CERTIFIED SHOP
Pridružite se spletnim trgovinam, ki jim kupci najbolj zaupajo
CERTIFIED SHOP® je edina oznaka v Sloveniji, ki temelji na treh najpomembnejših elementih spletnega nakupovanja: Preverjena mnenja kupcev, skladnost s tehničnimi in pravnimi standardi ter analiza skritega kupca
Pridobite mnenja kupcev in izboljšajte svojo uporabniško izkušnjo že zdaj!
OGLAŠUJTE NA CENEJE.SI
Nagovorite več kot 1.000.000 ljudi, ki so v nakupnem procesu
Spletnim trgovcem ponujamo urejen kanal, na katerem lahko konkurirajo na bolj transparenten način. Naše skrbno strukturirane kategorije vam pomagajo doseči prave uporabnike in na spletno stran pridobiti kakovosten promet z visoko stopnjo konverzije.