Iščete ideje za prvoaprilske ecommerce šale?

Prvi april je pred vrati. Na dan norcev ali dan norčavosti, si ljudje privoščijo šalo na tuj (ali svoj) račun. In čeprav je to šaljivi praznik, si ga marsikatero podjetje vzame zelo resno. Zakaj...

Razkrivamo top 5 ecommerce platform med spletnimi trgovinami v Sloveniji

Katero ecommerce platformo uporabljate za vašo spletno trgovino? Preverite, kaj uporabljajo ostali trgovci ter spoznajte prednosti in pomanjkljivosti različnih rešitev! Na voljo je malo morje različnih ecommerce platform za postavitev spletne trgovine, med katerimi ima...

[INTERVJU] Klemen Geršak, Lesnina: “Trgovina s pohištvom ima v omnichannel pristopu zahtevnejšo nalogo”

Glede na to, da potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, iz leta v leto večji, smo k pogovoru povabili Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini.  V pogovoru izveste, kako se potrošniki odločajo za nakup...

Poznate obvezne korake za trgovce po novem zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov?

Veste, da vam v primeru neupoštevanja določb novega zakona ZIsRPS, ki ureja reševanje potrošniških sporov, grozi globa? 14. novembra 2015 je v veljavnost stopil Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki v 2016...
Facebook članek

[EKSKLUZIVNO] Ste utrpeli škodo zaradi zadnje posodobitve Facebook aplikacije?

So uporabniki vaše spletne strani zgroženi, pa tega sploh ne veste? Vam Facebook aplikacija povzroča poslovno škodo? Matej Kolšek, direktor marketinga v podjetju Ceneje d.o.o., ekskluzivno razkriva, kaj morate čim hitreje preveriti in kako...
nasveti za boljšo konverzijo

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 1. del

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejan Krivec, ustanovitelj spletne trgovine Funky.si, direktor podjetja Luc-Mat d.o.o. in predavatelj Ecommerce Day 2018 konference, razkriva praktične nasvete za boljšo konverzijo vaše spletne trgovine. Včasih me kdo vpraša, koliko časa...

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 2. del

V drugem delu prispevka gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejana Krivca, ustanovitelja spletne trgovine Funky.si, direktorja podjetja Luc-Mat d.o.o. in lanskega predavatelja Ecommerce Day konference, si preberite še: kako uporabiti exit popupe in live chat, kako optimizirati oglaševanje,...
triki_offline_oglasevanja

5 trikov za merjenje direktnega učinka marketinških kampanj

Imate spletno trgovino ali kako drugače delujete na spletnem področju, pa se izogibate oglaševanju s spletnimi pasicami (bannerji) ali offline marketingu, ker se bojite, da ne bo želenega učinka? Verjetno vas skrbi težko merjenje učinkovitosti...
adwords-dynamic-parameters-jelena-rasula

Zvišajte CTR AdWords oglasov z dinamičnim prikazom cen!

Kar pogosto se zgodi, da na Googlu opazim oglas s ceno izdelka, nato pa kliknem nanj in ugotovim, da je cena na spletni strani popolnoma drugačna. Kljub temu, da imamo zaradi takšnega oglasa priložnost...

Priložnosti prodaje izdelkov na Instagramu: kaj morate vedeti?

V zadnjem letu je družbeno omrežje Instagram doživelo kar nekaj sprememb, ki so ecommerce podjetjem pisana na kožo. Z novimi funkcionalnostmi uporabniki lažje odkrivajo izdelke, spletnim trgovcem pa omogoča nov prikaz in prodajo izdelkov...

ZADNJE OBJAVE