8 izzivov spletnih trgovcev

Ecommerce področje se neprestano razvija in z razvojem prinaša številne izzive. Toda izzivi so ključni del posla in v njih (ali njihovih rešitvah) je potrebno prepoznati priložnost za rast in uspeh. O tem, kateri so...

Kaj lahko spletni trgovci dosežete na Instagramu in kako pripraviti dober profil?

V prvem članku o Instagramu sem predstavila priljubljeno družbeno omrežje, ki se mu pridružuje vse več podjetij. Tokrat bomo čisto konkretno pogledali, zakaj in kako začeti komunikacijo na tem omrežju. Zakaj se sploh pridružiti Instagramu? Če...

[INSTAGRAM] Kako meriti uspešnost aktivnosti na vašem poslovnem profilu

Nadaljujem s serijo prispevkov o priljubljenem družbenem omrežju Instagram, tokrat se mi pridružite pri odkrivanju analitičnega dela komunikacije na tem kanalu. Če želite osvežiti osnove, odklikajte na prve tri članke: kako lahko spletni trgovci...

KONKURENČNOST SI ZAGOTOVITE S PRAVIM PARTNERJEM

eFulfilment je pomemben del spletne prodaje, ki ključno vpliva na uspešnost vaše spletne trgovine. Spletno nakupovanje je že nekaj let nepogrešljiv del našega vsakdana, število spletnih nakupov pa iz leta v leto strmo narašča. Leto...

Štirje preprosti nasveti za optimizacijo vaše spletne trgovine!

Spletna prodaja dosega neverjetne razsežnosti. Poleg očitnih prednosti za prodajalce - bistveno nižji stroški (odpadejo stroški najema/nakupa prostora, stroški delovne sile so nižji), prilagodljivost in odzivnost na trende je večja, prodajni okoliš je praktično...
adwords-dynamic-parameters-jelena-rasula

Zvišajte CTR AdWords oglasov z dinamičnim prikazom cen!

Kar pogosto se zgodi, da na Googlu opazim oglas s ceno izdelka, nato pa kliknem nanj in ugotovim, da je cena na spletni strani popolnoma drugačna. Kljub temu, da imamo zaradi takšnega oglasa priložnost...

Kako postati podjetje, usmerjeno k strankam?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o tem, zakaj je tako pomembno, da se znate postaviti v čevlje vaših strank.  Težko podam končni odgovor na vprašanje, zakaj ima...

Zakaj odzivov strank in zaposlenih ne morete več obravnavati ločeno?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., razkriva, zakaj morate v proces zbiranja povratnih informacij poleg strank vključiti tudi vaše zaposlene.  Priznam, da sem novico o vstopu...
Naucite se uporabljati UTM parametre

Imate 10 minut časa? Naučite se uporabljati UTM parametre!

Oglašujete na spletu? Kako podrobno merite uspešnost spletnih oglaševalskih akcij? Če ste v tem strokovnjaki, zagotovo veste, koliko vas v povprečju stane konverzija s posameznega oglaševalskega vira, in UTM parametre verjetno že poznate. Če...

Trije preprosti triki, zaradi katerih so nekatere spletne trgovine bolj uspešne od drugih

Majhne stvari, ki naredijo veliko spremembo. V članku smo zbrali ideje za majhne detajle, ki lahko naredijo veliko razliko. Bodimo iskreni, vsi kupujemo z očmi, zato je danes še toliko bolj pomembno zavedanje, da nihče...

ZADNJE OBJAVE