7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 2. del

V drugem delu prispevka gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejana Krivca, ustanovitelja spletne trgovine Funky.si, direktorja podjetja Luc-Mat d.o.o. in lanskega predavatelja Ecommerce Day konference, si preberite še: kako uporabiti exit popupe in live chat, kako optimizirati oglaševanje,...
5 razlogov zakaj morate nujno imeti mobilno razlicico spletne trgovine

5 razlogov, zakaj morate obvezno imeti mobilno različico spletne trgovine

Razvoj mobilne tehnologije pomembno spreminja vedenje potrošnikov. Po zadnjih podatkih SURS-a je v lanskem letu že skoraj polovica vseh uporabnikov interneta dostopala do spleta »on the go« prek pametnih telefonov, kar je 10 odstotnih...

Kdaj morate ponuditi svoje izdelke ljubiteljskim vrtičkarjem?

Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje Ceneje.si smo pred samim vrhom sezone povpraševanja po izdelkih za urejanje vrta in okolice pripravili analizo nakupnega vedenja potrošnikov. Naši podatki so zanesljiv kazalnik nakupnih navad in razkrivajo, kdaj se...

[INTERVJU] Sonusart.hr: Izkoristite vsako priložnost za komunikacijo z vašimi kupci!

Po zaključku tekmovanju Web trgovac godine 2017, ki je potekal v začetku aprila na 3. konferenci Ecommerce Day v Zagrebu, smo se pogovarjali s spletno trgovino sonusart.hr, ki je osvojila eno izmed dveh glavnih nagrad - The Shopper’s Mind...
imate ustrezno zaščiteno spletno mesto

Je vaša spletna trgovina ustrezno zaščitena? Izognite se zlorabam!

Na prihajajoči 5. konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day, ki bo 30. novembra v Ljubljani, bo potekala okrogla miza o enem ključnih dejavnikov za razvoj spletne trgovine, zaupanju potrošnikov. V pogovoru, ki ga bo vodila dr....

Zakaj ni smiselno kupovati Instagram profilov in sledilcev

Za 4 dolarje dobite 500 sledilcev. Za le 6 dolarjev pa kar 1000. In to pravih. Mamljiva ponudba, kajne? Sploh za tiste, ki se vsak dan trudijo z aktivnostjo na družbenih omrežjih, v zameno pa...

5 učinkovitih načinov za povečanje zadovoljstva in produktivnosti zaposlenih

V skrbi za dobro poslovanje se v podjetju kot je spletna trgovina orientiramo na zadovoljstvo svojih kupcev. Končna konverzija oziroma nakup je ciljno dejanje strank, s katerim se zaokroži poslanstvo posameznega podjetja. Pot od...
email-marketing

Povečajte prodajo tudi za četrtino – z email marketingom!

Se ne posvečate email marketingu, ker menite, da nimate časa za razvoj baze email kontaktov? Na ta račun lahko izgubljate ogromno denarja, vaša prodaja pa je lahko tudi do 25 % nižja! Kot pišejo na...
stopnja zapuscanja kosarice

Znižajte stopnjo zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini!

Stopnja zapuščanja košarice kaže, koliko vaših obiskovalcev zapusti košarico, preden opravijo nakup. Izračunate jo tako, da delite število nezaključenih nakupov s številom vseh pričetih nakupov. Upošteva se torej razmerje med tistimi, ki so izdelek dodali...

5 korakov za učinkovito pozicioniranje na Ceneje.si

Verjetno ni potrebno več poudarjati, da so se kupci že popolnoma prestavili na splet. Uporabniki so se zelo hitro prilagodili družbeni izolaciji, to pa je prineslo občutne spremembe v nakupnem vedenju. Še tistih nekaj...

ZADNJE OBJAVE