fb-ciljano-oglasevanje_1

Res poznate vse možnosti ciljanja na Facebook-u?

Oglašujete na Facebook-u? Potem upam, da uporabljate tudi možnost ciljanega oglaševanja, ki vam pomaga s sporočilom doseči izbrano ciljno skupino. »Slovenija je premajhna za napredno targetiranje,« je nekaj, kar pogosto slišim pri oglaševalcih, ki občinstvo...

Prodajate na Hrvaškem? Strokovnjak svetuje, kako uspeti na tamkajšnjem spletnem trgu!

Hrvaška poslovna revija BIZDirekt je v zadnji izdaji v celoti posvečena ecommercu. Vključuje tudi intervju z mag. Darkom Dujičem, direktorjem podjetja Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji: ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs...

[EMAIL MARKETING] 6 enostavnih načinov, kako povečati open rate

Če se ukvarjate s spletno trgovino, se zagotovo poslužujete email marketinga in vašim uporabnikom redno pošiljate e-novičke. Veste, kako lahko dvignete učinkovitost vaših email kampanj? Zagotovo želite, da vaši naročniki kliknejo na povezave, ki...
Hrastnik_pure_player

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: 8 lastnosti najboljših spletnih trgovcev

18. maja sem obiskala konferenco Digitalna realnost: Ecommerce 2016 in prisluhnila predavanju Roka Hrastnika, izvršnega direktorja in člana upravnega odbora podjetja Sensilab, ki v Sloveniji velja za strokovnjaka na področju spletne prodaje in marketinga. Predavanje...
mnenje-strank-shoppers-mind

V negativnih mnenjih se skriva priložnost za rast!

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o negativnih mnenjih – ne le, da se jih ne smemo bati, v njih se skriva priložnost za rast!  Ko...
Spletni trgovec leta

Razkrivamo finaliste tekmovanja Spletni trgovec leta 2018

Spletni trgovec leta je največje regijsko ecommerce tekmovanje, ki v organizaciji Ceneje d.o.o. in Shopper’s Mind poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. V njem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Letos je o zmagovalcih v 17 tekmovalnih kategorijah odločalo 25.262 spletnih...
6 razlogov da vaše kampanje ne delujejo

6 razlogov, zakaj vaše marketinške kampanje ne delujejo

Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom, dobro veste, da izvedba marketinških aktivnosti ni enostaven proces. Tudi če obvladate posamezne elemente, lahko hitro pride do napak pri povezovanju le-teh v celostne kampanje. Posledično rezultati ne...

5 načinov, kako izboljšati uporabniško izkušnjo v vaši spletni trgovini

Za potrošnike je lahko nakupovanje na spletu precej neosebno, saj manjka tista klasična nakupna izkušnja, ki vključuje sprehajanje po fizični trgovini, ogledovanje in tipanje izdelkov, posvetovanje s prodajalcem … Pa veste, da obstaja tehnologija,...
vprasanja kupcev na katera mora znati odgovoriti odlicna spletna trgovina

Vprašanja kupcev, na katera mora odlična spletna trgovina nujno odgovoriti

Obstaja na tisoče napotkov, kako postaviti popolno spletno trgovino, a najbolj učinkoviti boste, če izhajate iz želja in potreb kupcev. V nadaljevanju članka razkrivamo ključne elemente odlične ecommerce spletne strani, ki odgovarjajo na glavna...
uvodni-email

Izboljšajte vaš uvodni e-mail

E-mail marketing je učinkovit način, kako komunicirati s svojimi strankami, ohranjati dobre odnose in jih obveščati o novostih. Če želite ustvariti dober prvi vtis, skrbno pripravite uvodni e-mail – prvo elektronsko sporočilo, ki ga...

ZADNJE OBJAVE