Krepitev zaupanja v vašo spletno trgovino
Z izjemnim porastom spletnega nakupovanja in vsesplošni prisotnosti potrošnikov na svetovnem spletu, se delu populacije, ki v preteklosti ni imel izkušenj z digitalnim poslovanjem, odpirajo nova vprašanja in se srečujejo z novimi izzivi. To...
2 ključni vprašanji, ki si ju mora zastaviti vsak trgovec
Uspešno ste postavili (spletno) trgovino. Imate super izbiro ponudb in cene, ki so v večini konkurenčne ostalim ponudnikom. Ste aktivni na družbenih omrežjih, pridno odgovarjate na vprašanja na Facebooku in ste ažurni pri sprejemanju...
[INTERVJU] Partypops.hr: Skrivnost je v ekspresni dostavi!
Spletna trgovina partypops.hr je na tekmovanju Web trgovac godine 2017, hrvaški izvedbi najprestižnejšega ecommerce tekmovanja v regiji Spletni trgovec leta, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. Z Mirelo Hamš, solastnico spletne trgovine, smo...
8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja
Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...
Ne sklepajte, testirajte!
Če bi obstajal univerzalen recept, ki bi zagotavljal, da bo vaša spletna stran uspešna in sledila ciljem, potem bi imela vsa podjetja podobne spletne strani. Resnica pa je, da se vedenje uporabnikov v različnih panogah pomembno...
Veste, kateri oglaševalski kanali najbolj vplivajo na nakupne odločitve na spletu?
Nedavno smo v enem izmed člankov na portalu sMind predstavili rezultate raziskave Shopper's Mind - sMind, ki kažejo, kako različne oblike spodbud (oglaševanje, PR vsebine ...) vplivajo na nakupno odločanje spletnih kupcev. Sedaj smo...
Amazon SEO: kako se lahko s pomočjo embalaže povzpnete na vrh iskalnih rezultatov
Na prvi pogled embalaža in pozicija vaše spletne trgovine v iskalnih rezultatih nimata nič skupnega, drži? Nikakor. Kako se lahko s pomočjo embalaže povzpnete na sam vrh iskalnih rezultatov in pometete s konkurenco, vam...
[INTERVJU] Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?
Na portalu Mladi podjetnik so objavili intervju z dr. Jeleno Rašula, eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper's Mind in vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o., ki je spregovorila o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Sogovornica med...
5 trikov za merjenje direktnega učinka marketinških kampanj
Imate spletno trgovino ali kako drugače delujete na spletnem področju, pa se izogibate oglaševanju s spletnimi pasicami (bannerji) ali offline marketingu, ker se bojite, da ne bo želenega učinka? Verjetno vas skrbi težko merjenje učinkovitosti...
Je vaša spletna trgovina ustrezno zaščitena? Izognite se zlorabam!
Na prihajajoči 5. konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day, ki bo 30. novembra v Ljubljani, bo potekala okrogla miza o enem ključnih dejavnikov za razvoj spletne trgovine, zaupanju potrošnikov. V pogovoru, ki ga bo vodila dr....