Kaj, kdaj in kolikokrat kot spletni trgovec objavljati na Instagramu?

Če ste prebrali članek o tem, kako lahko spletni trgovci izkoristite Instagram in kako pripravite dober profil, potem to družbeno omrežje že poznate. Postavili ste si cilje in ustvarili profil, ki bo pritegnil vaše...

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Z marketinško avtomatizacijo lahko z vsakim kontaktom komunicirate ob najboljšem času!«

Veste, da lahko z avtomatizacijo marketinga prihranite veliko dragocenega časa, ki gre sicer za marketinške naloge, in dosežete boljše rezultate? Obiskala sem predavanje Andreja Berganta v sklopu FrodX akademije na temo marketinške avtomatizacije in...

Sam svoj računovodja?

Knjigovodstvo je del računovodstva in ga mora imeti vsako podjetje. Podjetje mora beležiti poslovno in finančno uspešnost, premoženjsko ter finančno stanje. Knjigovodska listina se mora sestaviti za vsak poslovni dogodek, kot sta prodaja izdelka ali storitve, in se...
stopnja zapuscanja kosarice

Znižajte stopnjo zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini!

Stopnja zapuščanja košarice kaže, koliko vaših obiskovalcev zapusti košarico, preden opravijo nakup. Izračunate jo tako, da delite število nezaključenih nakupov s številom vseh pričetih nakupov. Upošteva se torej razmerje med tistimi, ki so izdelek dodali...
google adwords

Google prikazno omrežje: 3 napake, ki se jim morate izogniti

Oglaševanje s pomočjo ključnih besed (Google Ads ali s prejšnjim imenom AdWords), je bilo dolgo paradni konj podjetja Google. Ko so produkt izpopolnili, so razširili način oglaševanja še na prikazno omrežje (Google Display Network),...

4 načini, kako povečati konverzije preko pametnih telefonov

Najverjetneje ste že naveličani poslušati o tem, kako se uporaba mobilnih telefonov neprestano veča in kako je omenjenemu trendu potrebno prilagoditi strategijo oglaševanja. Toda veliko oglaševalcev še vedno postavlja optimizacijo kampanj, oglasnih skupin in pristajalnih...

Velika sprememba Facebook news feed-a! Kako bo vplivala na oglaševalce?

Facebook je nedavno naznanil, da iz news feed-a dokončno umika oglasne vsebine, kot so objave podjetij, blagovnih znamk in medijev. Glavni namen naj bi bil večji poudarek na osebnih trenutkih, ki povezujejo uporabnike, kar...
obveznosti-zaposlenih1

E-commerce podjetja: Zaposleni imajo pravice – poznate njihove obveznosti?

Delavec je v delovnem razmerju po zakonu zaščiten in tako je tudi prav, saj je delavec v delovnem razmerju šibkejša stran. Kot pišejo na portalu Data.si je vsaka od pogodbenih strank dolžna opravljati dogovorjene...
Kako meriti ucinke na organski promet vase spletne strani

Sprememba Google SERP: Kako meriti učinke na organski promet vaše spletne strani?

V dveh ločenih člankih smo že opisali, kaj sprememba Google SERP pomeni za organski vir obiska in kakšne so možne posledice za AdWords oglaševalce, a vas zagotovo najbolj zanima, kakšen je učinek na organski promet...
5 razlogov zakaj morate nujno imeti mobilno razlicico spletne trgovine

5 razlogov, zakaj morate obvezno imeti mobilno različico spletne trgovine

Razvoj mobilne tehnologije pomembno spreminja vedenje potrošnikov. Po zadnjih podatkih SURS-a je v lanskem letu že skoraj polovica vseh uporabnikov interneta dostopala do spleta »on the go« prek pametnih telefonov, kar je 10 odstotnih...

ZADNJE OBJAVE