Kako meriti ucinke na organski promet vase spletne strani

Sprememba Google SERP: Kako meriti učinke na organski promet vaše spletne strani?

V dveh ločenih člankih smo že opisali, kaj sprememba Google SERP pomeni za organski vir obiska in kakšne so možne posledice za AdWords oglaševalce, a vas zagotovo najbolj zanima, kakšen je učinek na organski promet...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...
vprasanja kupcev na katera mora znati odgovoriti odlicna spletna trgovina

Vprašanja kupcev, na katera mora odlična spletna trgovina nujno odgovoriti

Obstaja na tisoče napotkov, kako postaviti popolno spletno trgovino, a najbolj učinkoviti boste, če izhajate iz želja in potreb kupcev. V nadaljevanju članka razkrivamo ključne elemente odlične ecommerce spletne strani, ki odgovarjajo na glavna...

Prodajate na Hrvaškem? Strokovnjak svetuje, kako uspeti na tamkajšnjem spletnem trgu!

Hrvaška poslovna revija BIZDirekt je v zadnji izdaji v celoti posvečena ecommercu. Vključuje tudi intervju z mag. Darkom Dujičem, direktorjem podjetja Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji: ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs...

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Z marketinško avtomatizacijo lahko z vsakim kontaktom komunicirate ob najboljšem času!«

Veste, da lahko z avtomatizacijo marketinga prihranite veliko dragocenega časa, ki gre sicer za marketinške naloge, in dosežete boljše rezultate? Obiskala sem predavanje Andreja Berganta v sklopu FrodX akademije na temo marketinške avtomatizacije in...
uvodni-email

Izboljšajte vaš uvodni e-mail

E-mail marketing je učinkovit način, kako komunicirati s svojimi strankami, ohranjati dobre odnose in jih obveščati o novostih. Če želite ustvariti dober prvi vtis, skrbno pripravite uvodni e-mail – prvo elektronsko sporočilo, ki ga...

[INSTAGRAM] Kako meriti uspešnost aktivnosti na vašem poslovnem profilu

Nadaljujem s serijo prispevkov o priljubljenem družbenem omrežju Instagram, tokrat se mi pridružite pri odkrivanju analitičnega dela komunikacije na tem kanalu. Če želite osvežiti osnove, odklikajte na prve tri članke: kako lahko spletni trgovci...
ste na spletu ptic ali mis

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Ste na spletu ptič ali miš? Odločite se!

Je vaše podjetje sploh pripravljeno na e-commerce konkuriranje? Te teme se je na konferenci Digitalna realnost: Ecommerce 2016 dotaknil Rok Hrastnik, izvršni direktor in član upravnega odbora podjetja Sensilab. Hrastnik je predavanje začel z najpomembnejšim...
zadovoljstvo-kupcev

Že eno vprašanje lahko spremeni razumevanje vaših storitev za stranke

Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., v tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper's Mind svetuje, kaj vam ocene strank lahko povedo.  Vprašanje “Kako zadovoljni ste bili z izkušnjo?” se morda res sliši tako prazno,...

[INTERVJU] Namjestaj.hr: Kaj je potrebno, da si najboljši na spletu?

5. aprila smo na 3. konferenci Ecommerce Day v Zagrebu izvedeli, kateri so najboljši spletni trgovci v sosednji Hrvaški. Ob zaključku tekmovanja Web trgovac godine 2017 je organizator, podjetje Ceneje d.o.o., podelil 19 prestižnih...

ZADNJE OBJAVE