youtube-video

YouTube spremembe – ste jih opazili?

Youtube je platforma, ki od leta 2005 omogoča gostovanje videov in njihovo deljenje z drugimi uporabniki. Dnevno platformo uporablja milijarda ljudi, kar predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov interneta. Na spletni strani platforme navajajo, da si...
Kako meriti ucinke na organski promet vase spletne strani

Sprememba Google SERP: Kako meriti učinke na organski promet vaše spletne strani?

V dveh ločenih člankih smo že opisali, kaj sprememba Google SERP pomeni za organski vir obiska in kakšne so možne posledice za AdWords oglaševalce, a vas zagotovo najbolj zanima, kakšen je učinek na organski promet...
2 stvari o katerih ne razmišljate vsako jutro pa bi morali

2 ključni vprašanji, ki si ju mora zastaviti vsak trgovec

Uspešno ste postavili (spletno) trgovino. Imate super izbiro ponudb in cene, ki so v večini konkurenčne ostalim ponudnikom. Ste aktivni na družbenih omrežjih, pridno odgovarjate na vprašanja na Facebooku in ste ažurni pri sprejemanju...

Kako postati podjetje, usmerjeno k strankam?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o tem, zakaj je tako pomembno, da se znate postaviti v čevlje vaših strank.  Težko podam končni odgovor na vprašanje, zakaj ima...

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 2. del

V drugem delu prispevka gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejana Krivca, ustanovitelja spletne trgovine Funky.si, direktorja podjetja Luc-Mat d.o.o. in lanskega predavatelja Ecommerce Day konference, si preberite še: kako uporabiti exit popupe in live chat, kako optimizirati oglaševanje,...

Krepitev zaupanja v vašo spletno trgovino

Z izjemnim porastom spletnega nakupovanja in vsesplošni prisotnosti potrošnikov na svetovnem spletu, se delu populacije, ki v preteklosti ni imel izkušenj z digitalnim poslovanjem, odpirajo nova vprašanja in se srečujejo z novimi izzivi. To...

Kaj lahko spletni trgovci dosežete na Instagramu in kako pripraviti dober profil?

V prvem članku o Instagramu sem predstavila priljubljeno družbeno omrežje, ki se mu pridružuje vse več podjetij. Tokrat bomo čisto konkretno pogledali, zakaj in kako začeti komunikacijo na tem omrežju. Zakaj se sploh pridružiti Instagramu? Če...

4 načini, kako povečati konverzije preko pametnih telefonov

Najverjetneje ste že naveličani poslušati o tem, kako se uporaba mobilnih telefonov neprestano veča in kako je omenjenemu trendu potrebno prilagoditi strategijo oglaševanja. Toda veliko oglaševalcev še vedno postavlja optimizacijo kampanj, oglasnih skupin in pristajalnih...

Zakaj odzivov strank in zaposlenih ne morete več obravnavati ločeno?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., razkriva, zakaj morate v proces zbiranja povratnih informacij poleg strank vključiti tudi vaše zaposlene.  Priznam, da sem novico o vstopu...
Spletni trgovec leta

Razkrivamo finaliste tekmovanja Spletni trgovec leta 2018

Spletni trgovec leta je največje regijsko ecommerce tekmovanje, ki v organizaciji Ceneje d.o.o. in Shopper’s Mind poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. V njem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Letos je o zmagovalcih v 17 tekmovalnih kategorijah odločalo 25.262 spletnih...

ZADNJE OBJAVE