Štirje preprosti nasveti za optimizacijo vaše spletne trgovine!

Spletna prodaja dosega neverjetne razsežnosti. Poleg očitnih prednosti za prodajalce - bistveno nižji stroški (odpadejo stroški najema/nakupa prostora, stroški delovne sile so nižji), prilagodljivost in odzivnost na trende je večja, prodajni okoliš je praktično...

Kaj lahko spletni trgovci dosežete na Instagramu in kako pripraviti dober profil?

V prvem članku o Instagramu sem predstavila priljubljeno družbeno omrežje, ki se mu pridružuje vse več podjetij. Tokrat bomo čisto konkretno pogledali, zakaj in kako začeti komunikacijo na tem omrežju. Zakaj se sploh pridružiti Instagramu? Če...

5 zakonskih področij, ki jih morate OBVEZNO poznati, če v vašem ecommerce podjetju zaposlujete!

Imate podjetje, ki se ukvarja s spletno trgovino, in v njem zaposlujete delavce? Prepričajte se, da so pogodbe o zaposlitvi, ki jih sklepate z njimi, skladne z zakonodajo ter da natančno opredeljujejo vsa pomembna...
youtube-video

YouTube spremembe – ste jih opazili?

Youtube je platforma, ki od leta 2005 omogoča gostovanje videov in njihovo deljenje z drugimi uporabniki. Dnevno platformo uporablja milijarda ljudi, kar predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov interneta. Na spletni strani platforme navajajo, da si...

Google AdWords za začetnike: Kaj morate vedeti, preden ga začnete uporabljati?

Google AdWords je Googlovo oglaševalsko orodje, v katerem oglaševalci določite ključne besede, ki sprožijo vaše oglase v spletnem iskalniku, ter na način dražbe določate najvišjo vsoto, ki ste jo pripravljeni za to odšteti. Glavni...
email-marketing

Povečajte prodajo tudi za četrtino – z email marketingom!

Se ne posvečate email marketingu, ker menite, da nimate časa za razvoj baze email kontaktov? Na ta račun lahko izgubljate ogromno denarja, vaša prodaja pa je lahko tudi do 25 % nižja! Kot pišejo na...

Zadovoljstvo strank v spletni prodaji

Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., v tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper's Mind svetuje, kako se pravilno lotiti merjenja zadovoljstva strank v vaši spletni trgovini.  Pred dobrim mesecem dni, takrat, ko je zapadla prva...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

Kako negovati prepoznavnost svoje blagovne znamke in slediti rezultatom?

Graditev prepoznavnosti blagovne znamke spletne trgovine je dolgotrajen proces, ki zahteva premišljeno načrtovanje in izdelano strategijo vsakega spletnega trgovca. Vsi koraki nakupne poti vaših kupcev so lahko t.i. make-it-or-break-it točke, v katerih ohranite ali...
2 stvari o katerih ne razmišljate vsako jutro pa bi morali

2 ključni vprašanji, ki si ju mora zastaviti vsak trgovec

Uspešno ste postavili (spletno) trgovino. Imate super izbiro ponudb in cene, ki so v večini konkurenčne ostalim ponudnikom. Ste aktivni na družbenih omrežjih, pridno odgovarjate na vprašanja na Facebooku in ste ažurni pri sprejemanju...

ZADNJE OBJAVE