
Graditev prepoznavnosti blagovne znamke spletne trgovine je dolgotrajen proces, ki zahteva premišljeno načrtovanje in izdelano strategijo vsakega spletnega trgovca. Vsi koraki nakupne poti vaših kupcev so lahko t.i. make-it-or-break-it točke, v katerih ohranite ali izgubite svojo potencialno stranko. A prvi stik z vami in vašo blagovno znamko, ki odraža uspešnost poslovanja, zanesljivost ali filozofijo podjetja, je zagotovo odločilen, če ne celo ‒ najpomembnejši. Namenite dovolj pozornosti ustvarjanju, negovanju in končno tudi analiziranju uspešnosti svoje blagovne znamke. Kako, si lahko preberete v nadaljevanju …
Cilj vsakega trgovca je doseči čim višjo stopnjo prepoznavnosti blagovne znamke. Ta je dosežena, ko kupec lahko pravilno in z veliko natančnostjo identificira izdelek ali storitev že s kratkim pogledom na logotip, embalažo ali oglaševalsko kampanjo. Spletna trgovina si lahko svojo prepoznavnost zagotovi s stalnimi opomniki v obliki vizualne podobe, ponudbe, oglasov, prodajnih akcij ali drugih pisanih vsebin, ki odražajo esenco blagovne znamke. Pomembno je, da se asociativno zasidrajo v spomin kupca, kar lahko dosežejo s pogosto frekvenco, dosegom in konsistentno izpostavljenostjo.
Kako skrbite za svoj brand?
Ob pozitivnih asociacijah se zaupanje v vas in vašo online trgovino krepi in v želji visokega pozicioniranja svoje blagovne znamke se lahko poslužite različnih načinov, ki za sabo ne potegnejo nujno previsokih stroškov.

Gradite na avtentičnem odnosu med vami in kupci
Krepitev je izjemnega pomena za vsako trgovanje, v ecommerce svetu pa ima še večjo vlogo. Digitalni pult ne omogoča konkretnih, fizičnih stikov med trgovcem in stranko. Uradna zagotovila, da bodo kupci opravili nakup na varnih straneh, tako še pridobivajo na pomenu. Oznake zaupanja, pozitivna mnenja strank, ki so nakup že opravile, in stalna podpora strankam bodo opravljale vlogo glasnika kakovostne blagovne znamke, zato v njih smiselno vlagati.

Osredotočite se na kakovost svojih produktov
Potrošnikom si ni težko priklicati v spomin izdelkov, s katerimi so imeli v preteklosti pozitivne izkušnje. Produkt, ki dobro služi svojemu namenu in izpolnjuje pričakovanja kupcev, lahko nadomesti celo zelo uspešno oglaševalsko kampanjo, vam pa prihrani občuten del marketinškega proračuna. V kolikor boste ugled svoje blagovne znamke začeli uspešno graditi že pri prvem, dobro premišljenem in kakovostnem izdelku ‒ bo razširitev ponudbe z različnimi produkti ali usmeritev v nišo ‒ precej enostavnejša. Ne pozabite, da so najpomembnejši gradniki dobre pozicije znamke in pozitivnih asociativnih povezav vedno: kakovost, sloves, ki ga oblikujejo mnenja kupcev, in podpora kupcem.
Kako slediti uspešnosti svoje blagovne znamke?
Kar 50 do 90 % spletnih uporabnikov išče informacije o želenem izdelku v različnih nakupnih fazah pred samim nakupom. Primerjalniki cen tako nudijo izjemen nabor podatkov, ki jih lahko spletni trgovci uporabijo za učinkovito in odzivno optimizacijo poslovanja.
Podatki, ki smo jih spremljali v časovnem obdobju več let, nam omogočajo natančen vpogled v potrebe tako kupcev kot tudi trgovcev. V analitičnem orodju , ki smo ga razvili v Ceneje d.o.o., nudimo podporo vsem pomembnim strateškim in operativnim odločitvam, ki jih je moč sprejeti na podlagi povpraševanja, cene, učinkovitosti in nakupnega vedenja.
Svojo blagovno znamko lahko natančno spremljate in pravočasno zaznate premike, pozicioniranje na trgu ter spremembe tržnega deleža na nivoju kategorije. Trgovci lahko tako optimizirate svoje dejavnosti in v najkrajšem možnem času reagirate z ustreznimi sprembami cen ter usmerjenimi prodajnimi in marketinškimi aktivnostmi.