mnenje-strank-shoppers-mind

V negativnih mnenjih se skriva priložnost za rast!

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., piše o negativnih mnenjih – ne le, da se jih ne smemo bati, v njih se skriva priložnost za rast!  Ko...
zadovoljstvo-kupcev

Že eno vprašanje lahko spremeni razumevanje vaših storitev za stranke

Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., v tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper's Mind svetuje, kaj vam ocene strank lahko povedo.  Vprašanje “Kako zadovoljni ste bili z izkušnjo?” se morda res sliši tako prazno,...

5 nasvetov za zagon ecommerce podjetja

Veliko ljudi razmišlja o ecommerce podjetju, ni jih pa veliko takih, ki se za zagon dejansko odločijo. Če imate dobro, testirano idejo in ste pripravljeni na odprtje podjetja, se vam ni treba čisto nič...

8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja

Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...

Zakaj odzivov strank in zaposlenih ne morete več obravnavati ločeno?

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., razkriva, zakaj morate v proces zbiranja povratnih informacij poleg strank vključiti tudi vaše zaposlene.  Priznam, da sem novico o vstopu...

Google AdWords za začetnike: Kaj morate vedeti, preden ga začnete uporabljati?

Google AdWords je Googlovo oglaševalsko orodje, v katerem oglaševalci določite ključne besede, ki sprožijo vaše oglase v spletnem iskalniku, ter na način dražbe določate najvišjo vsoto, ki ste jo pripravljeni za to odšteti. Glavni...

5 preprostih načinov za povečanje števila vračajočih se strank

Ecommerce podjetja velik del svojega proračuna namenijo za pridobivanje novih strank, kar je seveda pomembno, a na drugi strani se pogosto pozablja na aktivnosti za povečanje deleža vračajočih se strank, ki so zaslužne za...

GDPR: 5 vprašanj in odgovorov o osebnih podatkih in 1 primer nepoštene prakse

V tokratnem članku vam predstavljamo 5 vprašanj o upravljanju osebnih podatkov, na katera morate znati odgovoriti pred 25. majem, ko GDPR stopa v uporabo. Poglejte tudi primer nepoštenega zbiranja osebnih podatkov, ki ga uredba...

[INTERVJU] Andrej Bergant: »Z marketinško avtomatizacijo lahko z vsakim kontaktom komunicirate ob najboljšem času!«

Veste, da lahko z avtomatizacijo marketinga prihranite veliko dragocenega časa, ki gre sicer za marketinške naloge, in dosežete boljše rezultate? Obiskala sem predavanje Andreja Berganta v sklopu FrodX akademije na temo marketinške avtomatizacije in...

Zadovoljstvo strank v spletni prodaji

Matevž Kadak, vodja prodaje v Povej šefu d.o.o., v tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper's Mind svetuje, kako se pravilno lotiti merjenja zadovoljstva strank v vaši spletni trgovini.  Pred dobrim mesecem dni, takrat, ko je zapadla prva...

ZADNJE OBJAVE