Razkrivamo finaliste tekmovanja Spletni trgovec leta 2018
Spletni trgovec leta je največje regijsko ecommerce tekmovanje, ki v organizaciji Ceneje d.o.o. in Shopper’s Mind poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. V njem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci.
Letos je o zmagovalcih v 17 tekmovalnih kategorijah odločalo 25.262 spletnih...
Je evidenca o izrabi delovnega časa zaposlenih obvezna?
Ne glede na to, ali vodite malo ali veliko spletno trgovino, morate za svoje zaposlene voditi evidenco o izrabi delovnega časa. Na portalu Data poročajo, da so inšpektorji za delo na nepravilnosti na tem...
So spletne trgovine dokončno prehitele fizične?
Če živimo v dobi, v kateri se fizičnim trgovinam slabo piše, kot nekateri pravijo, zakaj se vodilni igralci, kot so Amazon, Alibaba in JD.com osredotočajo na to, da bi zgradili mrežo svojih (fizičnih) trgovin?
Kar...
4 načini, kako povečati konverzije preko pametnih telefonov
Najverjetneje ste že naveličani poslušati o tem, kako se uporaba mobilnih telefonov neprestano veča in kako je omenjenemu trendu potrebno prilagoditi strategijo oglaševanja.
Toda veliko oglaševalcev še vedno postavlja optimizacijo kampanj, oglasnih skupin in pristajalnih...
Katera oblika zaposlitve je primerna za vaše podjetje?
Vsako podjetje, ki prodaja na spletu, slej ko prej pride do točke, ko mora za opravljanje določenih del najeti dodatno pomoč. Če ste se znašli v takšni situaciji in razmišljate, katera je najboljša oblika...
YouTube spremembe – ste jih opazili?
Youtube je platforma, ki od leta 2005 omogoča gostovanje videov in njihovo deljenje z drugimi uporabniki. Dnevno platformo uporablja milijarda ljudi, kar predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov interneta.
Na spletni strani platforme navajajo, da si...
Sam svoj računovodja?
Knjigovodstvo je del računovodstva in ga mora imeti vsako podjetje. Podjetje mora beležiti poslovno in finančno uspešnost, premoženjsko ter finančno stanje. Knjigovodska listina se mora sestaviti za vsak poslovni dogodek, kot sta prodaja izdelka ali storitve, in se...
Vas kupci najdejo? Izkoristite moč lokalnega marketinga
Svetovni splet pospešuje povezovanje med geografsko oddaljenimi organizacijami in omogoča poslovanje preko meja posameznih držav. Od spleta pa nimajo koristi le globalna, temveč tudi lokalno usmerjena podjetja. Kako?
Predstavljajte si, da vam poči cev v...
Google prikazno omrežje: 3 napake, ki se jim morate izogniti
Oglaševanje s pomočjo ključnih besed (Google Ads ali s prejšnjim imenom AdWords), je bilo dolgo paradni konj podjetja Google. Ko so produkt izpopolnili, so razširili način oglaševanja še na prikazno omrežje (Google Display Network),...
Izboljšajte vaš uvodni e-mail
E-mail marketing je učinkovit način, kako komunicirati s svojimi strankami, ohranjati dobre odnose in jih obveščati o novostih. Če želite ustvariti dober prvi vtis, skrbno pripravite uvodni e-mail – prvo elektronsko sporočilo, ki ga...