Kdaj morate ponuditi svoje izdelke ljubiteljskim vrtičkarjem?

Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje Ceneje.si smo pred samim vrhom sezone povpraševanja po izdelkih za urejanje vrta in okolice pripravili analizo nakupnega vedenja potrošnikov. Naši podatki so zanesljiv kazalnik nakupnih navad in razkrivajo, kdaj se...

[TrendKiwi] Ali veste, za katere izdelke v kategoriji Dom in vrt se bo zanimanje...

V najmočnejši kategoriji DOM IN VRT na Ceneje.si lahko spletni uporabniki izbirajo med skoraj 200.000 produkti. Morda prodajate v svoji spletni trgovini izdelke, ki ustrezajo kateri drugi podkategoriji? Zaupajte nam svoj elektronski naslov in...

Ali so kupci zadovoljni z dostavnimi storitvami in kaj si želijo?

Dostavne storitve v spletnem nakupovanju spadajo med pomembnejše dejavnike pri nakupnem procesu. Pričakovanja kupcev glede dostave izbranih izdelkov so v zadnjih letih izjemno narasla. Kar 46 % vprašanih v raziskavi (Vir: Sorted)...

[INTERVJU] URBAN CVEK odkriva, kako slovenski influencerji podpirajo spletne trgovce!

Influencerje odlikuje oseben odnos z občinstvom, kar prinaša svežino tudi v svet ecommerca. Običajno pri vplivanjskem marketingu ne gre za lastne produkte in storitve ‒ sami SO namreč produkt. Naraščajoča uporaba influencerskih kanalov v...

Embalaža: izzivi in rešitve prihodnosti

Mogoče nekaterim stvarem ne pripisujete prevelike teže, a ko gre za zadovoljstvo naših in vaših kupcev, je nedvomno potrebno več pozornosti nameniti celo najmanjšim detaljom. Širjenje: Vrhunski spodbujevalnik uspeha Obstajajo številne prednosti spletne prodaje. Od varčevanja...

Amazon SEO: kako se lahko s pomočjo embalaže povzpnete na vrh iskalnih rezultatov

Na prvi pogled embalaža in pozicija vaše spletne trgovine v iskalnih rezultatih nimata nič skupnega, drži? Nikakor. Kako se lahko s pomočjo embalaže povzpnete na sam vrh iskalnih rezultatov in pometete s konkurenco, vam...

Iščete ideje za prvoaprilske ecommerce šale?

Prvi april je pred vrati. Na dan norcev ali dan norčavosti, si ljudje privoščijo šalo na tuj (ali svoj) račun. In čeprav je to šaljivi praznik, si ga marsikatero podjetje vzame zelo resno. Zakaj...

[INTERVJU] Klemen Geršak, Lesnina: “Trgovina s pohištvom ima v omnichannel pristopu zahtevnejšo nalogo”

Glede na to, da potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, iz leta v leto večji, smo k pogovoru povabili Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini.  V pogovoru izveste, kako se potrošniki odločajo za nakup...

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 2. del

V drugem delu prispevka gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejana Krivca, ustanovitelja spletne trgovine Funky.si, direktorja podjetja Luc-Mat d.o.o. in lanskega predavatelja Ecommerce Day konference, si preberite še: kako uporabiti exit popupe in live chat, kako optimizirati oglaševanje,...
Facebook članek

[EKSKLUZIVNO] Ste utrpeli škodo zaradi zadnje posodobitve Facebook aplikacije?

So uporabniki vaše spletne strani zgroženi, pa tega sploh ne veste? Vam Facebook aplikacija povzroča poslovno škodo? Matej Kolšek, direktor marketinga v podjetju Ceneje d.o.o., ekskluzivno razkriva, kaj morate čim hitreje preveriti in kako...

ZADNJE OBJAVE