[INTERVJU] Klemen Geršak, Lesnina: “Trgovina s pohištvom ima v omnichannel pristopu zahtevnejšo nalogo”

Glede na to, da potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, iz leta v leto večji, smo k pogovoru povabili Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini.  V pogovoru izveste, kako se potrošniki odločajo za nakup...

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 2. del

V drugem delu prispevka gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejana Krivca, ustanovitelja spletne trgovine Funky.si, direktorja podjetja Luc-Mat d.o.o. in lanskega predavatelja Ecommerce Day konference, si preberite še: kako uporabiti exit popupe in live chat, kako optimizirati oglaševanje,...
Facebook članek

[EKSKLUZIVNO] Ste utrpeli škodo zaradi zadnje posodobitve Facebook aplikacije?

So uporabniki vaše spletne strani zgroženi, pa tega sploh ne veste? Vam Facebook aplikacija povzroča poslovno škodo? Matej Kolšek, direktor marketinga v podjetju Ceneje d.o.o., ekskluzivno razkriva, kaj morate čim hitreje preveriti in kako...
nasveti za boljšo konverzijo

7+ praktičnih nasvetov za 50% boljšo konverzijo spletne trgovine – 1. del

V tokratnem prispevku gostujočih avtorjev portala Shopper’s Mind Dejan Krivec, ustanovitelj spletne trgovine Funky.si, direktor podjetja Luc-Mat d.o.o. in predavatelj Ecommerce Day 2018 konference, razkriva praktične nasvete za boljšo konverzijo vaše spletne trgovine. Včasih me kdo vpraša, koliko časa...

Priložnosti prodaje izdelkov na Instagramu: kaj morate vedeti?

V zadnjem letu je družbeno omrežje Instagram doživelo kar nekaj sprememb, ki so ecommerce podjetjem pisana na kožo. Z novimi funkcionalnostmi uporabniki lažje odkrivajo izdelke, spletnim trgovcem pa omogoča nov prikaz in prodajo izdelkov...

8 izzivov spletnih trgovcev

Ecommerce področje se neprestano razvija in z razvojem prinaša številne izzive. Toda izzivi so ključni del posla in v njih (ali njihovih rešitvah) je potrebno prepoznati priložnost za rast in uspeh. O tem, kateri so...
oglaševanje na Facebooku

FACEBOOK: 4 načini, kako do boljših rezultatov

Povišanje proračuna za oglaševanje na Facebooku je velik izziv za podjetja vseh velikosti. Pri dnevnem proračunu 50 € se en dan slabih rezultatov ne pozna veliko – ravno nasprotno je, če operiramo z večjimi...
Spletni trgovec leta

Razkrivamo finaliste tekmovanja Spletni trgovec leta 2018

Spletni trgovec leta je največje regijsko ecommerce tekmovanje, ki v organizaciji Ceneje d.o.o. in Shopper’s Mind poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. V njem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Letos je o zmagovalcih v 17 tekmovalnih kategorijah odločalo 25.262 spletnih...
evidenca-delovni-cas

Je evidenca o izrabi delovnega časa zaposlenih obvezna?

Ne glede na to, ali vodite malo ali veliko spletno trgovino, morate za svoje zaposlene voditi evidenco o izrabi delovnega časa. Na portalu Data poročajo, da so inšpektorji za delo na nepravilnosti na tem...

So spletne trgovine dokončno prehitele fizične?

Če živimo v dobi, v kateri se fizičnim trgovinam slabo piše, kot nekateri pravijo, zakaj se vodilni igralci, kot so Amazon, Alibaba in JD.com osredotočajo na to, da bi zgradili mrežo svojih (fizičnih) trgovin? Kar...

ZADNJE OBJAVE