Kaj pomeni OKR in kako lahko izstreli vašo spletno trgovino med zvezde?

Vsak spletni trgovec si želi, da bi bila njegova spletna trgovina naslednja velika zgodba o uspehu. Stremi za tem, da bi se tržni delež njegovega podjetja večal in bi si tako s časom zagotovil...

Ali lahko gamerji presenetijo spletne trgovce?

Povečan obseg prostega časa v preteklih mesecih se je pri potrošnikih odražal na različne načine. Nekateri so ustavitev določenih dejavnosti in spremenjene vzorce vedenja, tudi nakupnega, videli kot izvrstno priložnost za osebnostno rast ter...

Na vas je, da izberete …

Vas katera od naštetih kategorij zanima bolj podrobno. Izpolnite formo in poslali vam bomo pregled povpraševanja po točno določenih izdelkih znotraj določene kategorije!

Trend nakupov zimskih pnevmatik bo letos zgodnejši!

Pri nakupu pnevmatik (tako letnih kot zimskih) se je v preteklih sezonah oblikoval trend, pri katerem je bilo mogoče zaznati jasno korelacijo med vremenskimi razmerami in prodajo. Zunanje okoliščine so tako pogosto opomnile potencialne...

Kupci bodo naravo opazovali tudi skozi objektive

V preteklih mesecih se je del pozornosti potrošnikov obrnil na izdelke za kakovostnejše preživljanje časa. Videti je, da se je razmisleku o kvalitetnem bivanju, skrbi za zdravo telo ter želji po pozitivnih interakcijah z...

Pripravite vroče ponudbe za tiste, ki se bojijo mraza

Vse bolj smo lahko prepričani, da je prvo obdobje večje negotovosti glede prihodnosti ecommerca za nami. Nakupovalne navade in vzorce resda srečujemo v spremenjenih oblikah, prilagojenih novi realnosti. A trg se z izjemno hitrostjo...

Ledeno kraljestvo doma ‒ kdaj posežemo po zamrzovalnikih in klimatskih napravah?

V preteklih tednih smo ob pretežnem zadrževanju v naših domovih in omejitvah gibanja vsi potrošniki občutno spremenili svoje nakupno vedenje. Enoten prvi odziv, ki ga je bilo mogoče opaziti na različnih delih sveta, ki...

Kdaj potrošnikom zvok in slika pomenita največ?

Kljub precejšnji negotovosti, ki so jim trenutno podvržene gospodarske predikcije, jih večina temelji na pričakovanju obrata v 2 do 3 mesecih in začetku ponovne rasti gospodarstva v zadnji polovici leta 2020. Zdi se, da...

Zakaj bomo potrošniki vedno kupovali izdelke, kot so prenosniki, televizorji in mobilni telefoni?

V preteklih tednih so se na celotni verigi vrednosti dogajale občutne spremembe, ki bodo še daleč v prihodnosti korenito vplivale na tok nakupovalnih procesov. Ob korona situaciji smo se namreč znašli v obdobju velikih,...

Povratek v šolo po novem razmišljanje o delu od doma

Še pred nekaj meseci bi si težko predstavljali današnjo realnost, stopnjo virtualizacije dela in izobraževanja, ki smo jo doživeli praktično čez noč. Spletno iskanje in nakupovanje je postalo del vsakdana našega ciljnega potrošnika. Spletna...

ZADNJE OBJAVE