Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...

Kdaj morate ponuditi svoje izdelke ljubiteljskim vrtičkarjem?

Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje Ceneje.si smo pred samim vrhom sezone povpraševanja po izdelkih za urejanje vrta in okolice pripravili analizo nakupnega vedenja potrošnikov. Naši podatki so zanesljiv kazalnik nakupnih navad in razkrivajo, kdaj se...

Vse, kar morate vedeti pred sezono nakupov letnih pnevmatik

Sezona obvezne uporabe zimskih pnevmatik, ki traja od 15. novembra do 15. marca, se počasi bliža koncu. Na največjem slovenskem primerjalniku cen Ceneje.si vsako leto zaznavamo povečano zanimanje za nakup pnevmatik že precej pred...

Ali veste, za katere izdelke v kategoriji Dom in vrt se bo zanimanje ...

V najmočnejši kategoriji DOM IN VRT na Ceneje.si lahko spletni uporabniki izbirajo med skoraj 200.000 produkti. Morda prodajate v svoji spletni trgovini izdelke, ki ustrezajo kateri drugi podkategoriji? Zaupajte nam svoj elektronski naslov in...

Ali so kupci zadovoljni z dostavnimi storitvami in kaj si želijo?

Dostavne storitve v spletnem nakupovanju spadajo med pomembnejše dejavnike pri nakupnem procesu. Pričakovanja kupcev glede dostave izbranih izdelkov so v zadnjih letih izjemno narasla. Kar 46 % vprašanih v raziskavi (Vir: Sorted)...

[Masterindex raziskava] Kakšni so trendi in nakupovalne navade Slovencev?

V januar smo zakorakali polni obetov, ciljev in želja za prihajajoče leto, začetek leta pa predstavlja tudi priložnost, da se uzremo nazaj in odkrijemo, kateri trendi so kraljevali v preteklem letu. Najnovejša raziskava Masterindex,...

Fashion navdušenci že v pričakovanju nove sezone – ponudite jim točno to, kar želijo

Veste, kdaj je vrh za nakupovanje zimskih oblačil ter oblačil za prehodno sezono ter prihajajočo pomlad, ko kupci v povprečju na spletu zapravijo kar 51,7 € za nakup posameznega kosa oblačil? Če v svoji spletni...

Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?

Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s pridobivanjem novih s pomočjo marketinških in prodajnih akcij. Vsakodnevno se...

Trendi nakupnih interesov Slovencev v letu 2019

2019 se približuje svojemu koledarskemu koncu. Podatki, ki jih ob zatonu leta zberemo, analiziramo in smiselno uporabimo za svoje naslednje poslovno leto, lahko spletnim trgovcem omogočijo nove kreativne pristope, začetke obetavnih projektov v prihajajočem...

[INTERVJU] URBAN CVEK odkriva, kako slovenski influencerji podpirajo spletne trgovce!

Influencerje odlikuje oseben odnos z občinstvom, kar prinaša svežino tudi v svet ecommerca. Običajno pri vplivanjskem marketingu ne gre za lastne produkte in storitve ‒ sami SO namreč produkt. Naraščajoča uporaba influencerskih kanalov v...

ZADNJE OBJAVE