[TRENDKIWI] Pravočasno ponudite naprave za čiščenje doma in okolice!

Tokrat smo na Ceneje.si, največjem primerjalniku cen v regiji, zbrali ključne podatke, ki jih potrebujete za pravočasno pripravo svojih marketinških aktivnosti še pred samim vrhom povpraševanja po visokotlačnih čistilcih. Oglejte si napovedano rast povpraševanja...
nakupno vedenje v kategoriji hrana in pijača

[PRIMERJAVA SLO-HR] Slovenci raziskujemo ponudbo izdelkov vsakdanje rabe tik pred nakupom

Nakupne navade Slovencev se med posameznimi blagovnimi skupinami pomembno razlikujejo. Kategorija, ki je v marsičem specifična, so prehranski izdelki, pri katerih večina kupcev še vedno želi fizični kontakt in hitro dostavo. Posledično je delež prodaje na...
potrosniki-generacije

DOKAZANO: Generacije X, Y in Z se pomembno razlikujejo v nakupnih navadah!

Raziskava Shopper's Mind 2016, ki je bila novembra lani opravljena na 5.352 slovenskih uporabnikih spleta, razkriva zanimive razlike v nakupnem vedenju med različnimi generacijami - t.i. Baby boomerji (nad 55 let), generacijo X (36 do 55...
kategorije na spletu

INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce

V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa je v nekaterih blagovnih skupinah narasla tudi za 10 odstotnih...

Ali so kupci zadovoljni z dostavnimi storitvami in kaj si želijo?

Dostavne storitve v spletnem nakupovanju spadajo med pomembnejše dejavnike pri nakupnem procesu. Pričakovanja kupcev glede dostave izbranih izdelkov so v zadnjih letih izjemno narasla. Kar 46 % vprašanih v raziskavi (Vir: Sorted)...
gi-digital-darko-dujic-predavanje

[GO DIGITAL] Darko Dujič: 5 napotkov, kako se spoprijeti z digitalno transformacijo

14. februarja je v prostorih GZS potekal prvi seminar iz cikla Go Digital, s katerim Gospodarska zbornica spodbuja razvoj znanj na področju digitalne transformacije in njenega vpliva na poslovno okolje. Na predavanjih s skupnim...

Razmišljate o širitvi spletne trgovine v tujino? To so nakupne navade potrošnikov na 5...

Čezmejna business-to-consumer spletna trgovina eksponentno narašča in naj bi po podatkih raziskovalnega podjetja eMarketer do leta 2021 znašala vrtoglavih 424 milijard dolarjev. To je še en pokazatelj, da potrošniki splet vse bolj dojemajo kot ključno...
cezmejna dostava

Obetajo se nižje cene čezmejne dostave – vas čaka več potencialnih kupcev iz tujine?

Nova EU uredba glede preglednejših storitev čezmejne dostave paketov, ki jo predlaga Evropska komisija, naj bi potrošnikom zagotovila nižje cene dostave v tujino, trgovcem pa več potencialnih kupcev. O novi evropski direktivi glede čezmejne prodaje...

Nova EU pravila o čezmejni prodaji digitalnih vsebin in storitev! Kaj pomenijo za vas?

Evropski svet je sprejel osnutek direktive, s katero naj bi se vzpostavilo večje varstvo potrošnikov v EU pri čezmejnih nakupih digitalnih vsebin in storitev ter obenem bolj prijazno poslovno okolje za mala in srednja...

[TrendKiwi] Fashion navdušenci že v pričakovanju nove sezone – ponudite jim točno to, kar...

Veste, kdaj je vrh za nakupovanje zimskih oblačil ter oblačil za prehodno sezono ter prihajajočo pomlad, ko kupci v povprečju na spletu zapravijo kar 51,7 € za nakup posameznega kosa oblačil? Če v svoji spletni...

ZADNJE OBJAVE