[NOVA RAZISKAVA] Tudi v FMCG je ecommerce postal glavno gonilo rasti!
Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Slovenija – smind.si pisali o tem, kako Amazonov nakup Whole Foodsa spreminja dinamiko razvoja trgovine, in se spraševali, kaj vse se lahko skriva v ozadju te poteze, tokrat...
[INTERVJU] Darko Dujič: Opažamo izjemno povečanje frekvence nakupovanja na spletu
Konec novembra je na 5. konferenci Ecommerce Day potekala prva predstavitev rezultatov letošnje raziskave spletnega nakupovanja Shopper's Mind. Ob tem je mag. Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje d.o.o., ki skupaj z agencijo Valicon izvaja...
Mobilne naprave v prednakupni fazi skoraj prehitele računalnik! Ste pripravljeni?
Se dovolj zavedate vpliva mobilnih tehnologij na nakupno vedenje potrošnikov in na vaše poslovanje? Dve novi raziskavi o uporabi spleta in spletnem nakupovanju, Shopper's Mind 2016 in Consumer Barometer 2016, razkrivata, kje potrošniki iščejo informacije...
Dr. Željko Ćurić: Trgovci se morate soočiti z realnostjo!
Na konferenci Ecommerce Day 2017, ki je v organizaciji Shopper's Mind nedavno potekala v Zagrebu, je dr. Željko Ćurić, strokovnjak na področju psihologije potrošnikov, razkril, kaj je trenutno največji izziv v ecommercu in zakaj...
INFOGRAFIKA: Slovenci naklonjeni lokalnemu trgu, Hrvati zaupajo tujim trgovcem
Raziskava Shopper's Mind je pokazala pomembne razlike med slovenskim in hrvaškim spletnim trgom z vidika čezmejnega nakupovanja. Skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev nakupuje izključno pri domačih trgovcih, na Hrvaškem le dobra petina, kljub temu pa tuji...
Kako se bodo letos spreminjale nakupne navade potrošnikov?
Nova raziskava mednarodne družbe Pricewaterhousecoopers (PwC) o nakupnih navadah v letu 2016 razkriva 5 pomembnih trendov, s katerimi morate biti seznanjeni vsi, ki se ukvarjate s trgovinsko dejavnostjo tako v spletnih kot tradicionalnih kanalih:
1. Rast pogostosti spletnega...
Kdaj potrošnikom zvok in slika pomenita največ?
Kljub precejšnji negotovosti, ki so jim trenutno podvržene gospodarske predikcije, jih večina temelji na pričakovanju obrata v 2 do 3 mesecih in začetku ponovne rasti gospodarstva v zadnji polovici leta 2020. Zdi se, da...
[GO DIGITAL] Darko Dujič: 5 napotkov, kako se spoprijeti z digitalno transformacijo
14. februarja je v prostorih GZS potekal prvi seminar iz cikla Go Digital, s katerim Gospodarska zbornica spodbuja razvoj znanj na področju digitalne transformacije in njenega vpliva na poslovno okolje. Na predavanjih s skupnim...
Veste, kakšne priložnosti vam v tem trenutku odpira kategorija gradbeništva?
V januarju se trgovcem s področja gradbeništva obeta povišanje povpraševanj. Podatki iz portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si, ki temeljijo na podlagi več kot 859.000 iskanj mesečno, razkrivajo, kdaj je pravi čas, da kupce nagovorite z...
5 tipov strank, ki obiskujejo vašo stran
Ali lahko nagovorite prav vse?
Se vam je kdaj zgodilo, da ste si rekli, da je vsak kupec boljši kot nobeden? Če s spletno prodajo šele začenjate, je za vas vsak kupec še kako vreden....




























![[NOVA RAZISKAVA] Tudi v FMCG je ecommerce postal glavno gonilo rasti!](https://smind.si/wp-content/uploads/2017/06/ecommerce-strategija-fmcg1-324x235.jpg)
![[INTERVJU] Darko Dujič: Opažamo izjemno povečanje frekvence nakupovanja na spletu darko-intervju](https://smind.si/wp-content/uploads/2016/12/darko-intervju-324x235.png)





![[GO DIGITAL] Darko Dujič: 5 napotkov, kako se spoprijeti z digitalno transformacijo gi-digital-darko-dujic-predavanje](https://smind.si/wp-content/uploads/2017/02/gi-digital-darko-dujic-predavanje-324x235.jpg)




