dan-pravic-potrosnikov

[DAN PRAVIC POTROŠNIKOV] Ali svojim kupcem zagotavljate pravočasno dostavo?

15. marca obeležujemo svetovni dan pravic potrošnikov. Letos je ta dan obarvan digitalno, saj poteka v znamenju zaupanja potrošnikov v digitalni svet. Ob tem je Statistični urad predstavil nekatere zanimive podatke, ki kažejo, da...
generacije-nakupno vedenje

Na katere starostne skupine se morate osredotočiti v spletni trgovini?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, verjetno dobro veste, da je za uspešno poslovanje ključna ustrezna definicija ciljnih skupin. Podatki raziskave Shopper's Mind 2015, ki je bila opravljena na več kot 33.000 slovenskih spletnih uporabnikih,...
family, children, money, investments and people concept - close

Veste, zakaj Slovenci najpogosteje plačujemo po povzetju?

O tem, katere plačilne metode so najbolj razširjene med slovenskimi spletnimi kupci, smo na portalu Shopper's Mind - sMind že pisali, v tokratnem članku pa razkrivamo razloge, zakaj najpogosteje izberemo plačilo po povzetju in v...
Top3 izdelki 2018

Kaj smo Slovenci v letu 2018 največ iskali?

Spletna trgovina je ena izmed najbolj dinamičnih industrij. Na evropskem statističnem portalu Eurostat poročajo, da na spletu prodaja 20 % evropskih podjetij, kar predstavlja 18 % prihodkov od prodaje. Podatki se ujemajo z ugotovitvami...
sMind-kaj-spletni-kupci-kupujejo-pri-konkurenci

Veste, kaj potrošniki kupujejo in česa vi nimate?

Izjemen razvoj in penetracija uporabniške tehnologije ter spleta povzročata temeljne premike v sodobnih poslovnih pristopih. Za ustrezno sledenje tem novim trendom potrebujete pravo znanje, ki ga najdete na Shopper's Mind - sMind.  V podjetju Ceneje...
znacke zaupanja

DOKAZANO: Oznake zaupanja pomembno vplivajo na število zapuščenih košaric

Zaupanje je brez dvoma eden najpomembnejših faktorjev, na podlagi katerega se potencialni kupec odloči za nakup ali pa si v nakupnem procesu premisli. Potrošniki kupujejo le pri trgovcih, ki jim zaupajo, to pa je...
TrendKiwi-šolske potrebščine 2016

[TrendKiwi] Poleti pričakujemo 200% povečanje povpraševanja po šolskih potrebščinah!

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. Z zaključkom šolskega leta se je pričel prvi val nakupov šolskih potrebščin. Na portalu za primerjalno nakupovanje...

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je več kot le PPC in skrb za 3...

Z Igorjem Pauletičem, direktorjem podjetja FrodX, sem ob kavi in rogljičku poklepetala o lekcijah, ki jih je delil na svojem predavanju v sklopu FrodX akademije. Beseda je nanesla na trende v marketingu, nove prodajne...
darko-intervju

[INTERVJU] Darko Dujič: Opažamo izjemno povečanje frekvence nakupovanja na spletu

Konec novembra je na 5. konferenci Ecommerce Day potekala prva predstavitev rezultatov letošnje raziskave spletnega nakupovanja Shopper's Mind. Ob tem je mag. Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje d.o.o., ki skupaj z agencijo Valicon izvaja...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

ZADNJE OBJAVE