[TrendKiwi] Pred vrati je glavna sezona prodaje piknik opreme – jo boste izkoristili?

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. Maja se trgovcem s področja opreme za vrt in piknike obeta glavna sezona povpraševanja. Še posebej vroči...
alibaba-na-crni-listi

ALIBABA na ameriški črni listi – spet!

Združenje USTR (United States Trade Representative), ki je v ZDA pristojno za razvoj in priporočila na področju trgovinskih odnosov, je pred kratkim vrnilo največjo kitajsko e-commerce platformo Taobao.com na svojo črno listo prodajalcev ponaredkov in kršiteljev...
Top3 izdelki 2018

Kaj smo Slovenci v letu 2018 največ iskali?

Spletna trgovina je ena izmed najbolj dinamičnih industrij. Na evropskem statističnem portalu Eurostat poročajo, da na spletu prodaja 20 % evropskih podjetij, kar predstavlja 18 % prihodkov od prodaje. Podatki se ujemajo z ugotovitvami...

Bomo čez 5 let na spletu nakupovali le z mobilnimi telefoni?

Število spletnih nakupov raste, z njim pa tudi zaupanje, saj je pri kar 7 od 10 ljudi nakup na spletu potekal brez težav (Eurostat). Z eksponentno rastjo panoge pa se razvijajo tudi načini spletnega...
stopnja zapuscanja kosarice

Znižajte stopnjo zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini!

Stopnja zapuščanja košarice kaže, koliko vaših obiskovalcev zapusti košarico, preden opravijo nakup. Izračunate jo tako, da delite število nezaključenih nakupov s številom vseh pričetih nakupov. Upošteva se torej razmerje med tistimi, ki so izdelek dodali...
go-digital-tina-radojkovic

[GO DIGITAL] Tina Radojkovič: Digitalna realnost in marketinške rešitve

Na portalu Shopper's Mind – sMind smo pred kratkim objavili reportažo s predavanj Go Digital, ki jih organizira Gospodarska zbornica Slovenije. V prejšnjem članku smo opisali 5 napotkov mag. Darka Dujiča, kako se spoprijeti...
vracilo izdelka - obveznosti trgovca

Je postopek vračila izdelkov v vaši spletni trgovini skladen z zakonom? Preverite!

Pri spletnem nakupovanju gre za sklepanje pogodbe na daljavo med potrošnikom in podjetjem, ki ponuja organizirano prodajo na daljavo. Pri tem lahko pride do situacije, ko kupcu dostavljeno blago ne ustreza, zato ga želi vrniti....
placilo-po-povzetju-final

INFOGRAFIKA: Kako najraje plačujejo slovenski spletni kupci?

Rezultati raziskave Shopper's Mind 2015 razkrivajo, kako poteka spletno plačevanje v Sloveniji. Večina spletnih nakupov pri nas se še vedno konča z gotovinskim plačilom po povzetju, a delež elektronskih oblik plačevanja postopoma narašča. Načini plačevanja slovenskih spletnih kupcev Vir: Shopper’s...
vrednost-oglasevanja-2016

Vrednost oglaševanja še vedno raste! Oglašujete na pravih kanalih?

Se zavedate potenciala različnih oglaševalskih kanalov v 2017? Vrednost oglaševanja je lani zrasla za 14 %, največ so oglaševali trgovci. V članku preberite, kateri spletni kanali so najbolj učinkoviti pri spodbujanju vaših strank k nakupu! Bruto...
naprave v nakupnem procesu

INFOGRAFIKA: Slovenci pred nakupom raziskujemo na računalnikih in mobilcih

Podatki raziskave Shopper's Mind - sMind razkrivajo nakupne navade Slovencev - sodobni slovenski potrošniki vse bolj preudarno nakupujemo in v procesu raziskovanja pred nakupom za iskanje relevantnih informacij uporabljamo več različnih naprav. V nadaljevanju preberite več o nakupnih navadah...

ZADNJE OBJAVE