[NOVA RAZISKAVA] Tudi v FMCG je ecommerce postal glavno gonilo rasti!

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Slovenija – smind.si pisali o tem, kako Amazonov nakup Whole Foodsa spreminja dinamiko razvoja trgovine, in se spraševali, kaj vse se lahko skriva v ozadju te poteze, tokrat...
trendkiwi - zimske pnevmatike

[TrendKiwi] Zimske gume kupujemo glede na vreme in odnos do znamk, vrhunec povpraševanja bo...

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje ceneje.si smo tik pred vrhuncem sezone pripravili analizo nakupnega vedenja...

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, nakupi v tujini in elektronska plačila so 3 ključni trendi v...

Prejšnji teden je v Ljubljani potekala največja regijska konferenca s področja spletne trgovine, Ecommerce Day 2017. Na dogodku so bili prvič predstavljeni rezultati največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji, Shopper's Mind 2017, ki je...
spletno nakupovanje v Sloveniji

Slovenski spletni kupci tudi letos ostajajo zvesti domačim trgovcem

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind v izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon že več let zapored kaže zanimiv trend naklonjenosti slovenskih spletnih kupcev domačim ponudnikom. Tudi letošnji novi podatki so pokazali, da Slovenci še vedno bolj...

Prodajate preko družbenih omrežij? Prepričajte se, da ste v skladu z zakonodajo!

Dejstvo je, da imajo družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter in v zadnjem času tudi v poslovnem svetu vse bolj priljubljen Instagram, pomemben vpliv na nakupne odločitve potrošnikov. Vedno več spletnih trgovcev, predvsem s...

75 % slovenskih spletnih kupcev obišče Ceneje.si!

Kaj je Ceneje.si in zakaj sodelovati z nami? Je vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje in prva misel pred nakupom sodobnega pametnega potrošnika, za trgovce pa glavna stična točka s kupci, ki so že globoko...
oglasevalski kanali v nakupnem odlocanju

Veste, kateri oglaševalski kanali najbolj vplivajo na nakupne odločitve na spletu?

Nedavno smo v enem izmed člankov na portalu sMind predstavili rezultate raziskave Shopper's Mind - sMind, ki kažejo, kako različne oblike spodbud (oglaševanje, PR vsebine ...) vplivajo na nakupno odločanje spletnih kupcev. Sedaj smo...

INFOGRAFIKA: Slovenci naklonjeni lokalnemu trgu, Hrvati zaupajo tujim trgovcem

Raziskava Shopper's Mind je pokazala pomembne razlike med slovenskim in hrvaškim spletnim trgom z vidika čezmejnega nakupovanja. Skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev nakupuje izključno pri domačih trgovcih, na Hrvaškem le dobra petina, kljub temu pa tuji...

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...
potrosniki-generacije

DOKAZANO: Generacije X, Y in Z se pomembno razlikujejo v nakupnih navadah!

Raziskava Shopper's Mind 2016, ki je bila novembra lani opravljena na 5.352 slovenskih uporabnikih spleta, razkriva zanimive razlike v nakupnem vedenju med različnimi generacijami - t.i. Baby boomerji (nad 55 let), generacijo X (36 do 55...

ZADNJE OBJAVE