placilo-po-povzetju-final

INFOGRAFIKA: Kako najraje plačujejo slovenski spletni kupci?

Rezultati raziskave Shopper's Mind 2015 razkrivajo, kako poteka spletno plačevanje v Sloveniji. Večina spletnih nakupov pri nas se še vedno konča z gotovinskim plačilom po povzetju, a delež elektronskih oblik plačevanja postopoma narašča. Načini plačevanja slovenskih spletnih kupcev Vir: Shopper’s...
darko-intervju

[INTERVJU] Darko Dujič: Opažamo izjemno povečanje frekvence nakupovanja na spletu

Konec novembra je na 5. konferenci Ecommerce Day potekala prva predstavitev rezultatov letošnje raziskave spletnega nakupovanja Shopper's Mind. Ob tem je mag. Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje d.o.o., ki skupaj z agencijo Valicon izvaja...
cezmejna dostava

Obetajo se nižje cene čezmejne dostave – vas čaka več potencialnih kupcev iz tujine?

Nova EU uredba glede preglednejših storitev čezmejne dostave paketov, ki jo predlaga Evropska komisija, naj bi potrošnikom zagotovila nižje cene dostave v tujino, trgovcem pa več potencialnih kupcev. O novi evropski direktivi glede čezmejne prodaje...

Vaši kupci želijo informacijo, kje na poti je naročeni izdelek!

Veste, kaj kupci pričakujejo glede dostave iz vaše spletne trgovine in kaj jim je pomembno, da so na koncu z nakupom zadovoljni? Nova raziskava kaže, da je stopnja zadovoljstva z dostavo preko spleta že...
trendkiwi - zimske pnevmatike

[TrendKiwi] Zimske gume kupujemo glede na vreme in odnos do znamk, vrhunec povpraševanja bo...

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje ceneje.si smo tik pred vrhuncem sezone pripravili analizo nakupnega vedenja...
go-digital-tina-radojkovic

[GO DIGITAL] Tina Radojkovič: Digitalna realnost in marketinške rešitve

Na portalu Shopper's Mind – sMind smo pred kratkim objavili reportažo s predavanj Go Digital, ki jih organizira Gospodarska zbornica Slovenije. V prejšnjem članku smo opisali 5 napotkov mag. Darka Dujiča, kako se spoprijeti...

Dr. Željko Ćurić: Trgovci se morate soočiti z realnostjo!

Na konferenci Ecommerce Day 2017, ki je v organizaciji Shopper's Mind nedavno potekala v Zagrebu, je dr. Željko Ćurić, strokovnjak na področju psihologije potrošnikov, razkril, kaj je trenutno največji izziv v ecommercu in zakaj...

Število spletnih kupcev v EU se je v 10 letih podvojilo! Kakšni so izzivi...

Na voljo so sveži podatki raziskave Consumer Conditions Scoreboard 2017, ki kažejo neverjetno dinamiko v ecommercu. Število spletnih kupcev v EU se je v zadnjem desetletju skoraj podvojilo, vse več je tudi nakupov v...

[INTERVJU] Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Na portalu Mladi podjetnik so objavili intervju z dr. Jeleno Rašula, eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper's Mind in vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o., ki je spregovorila o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Sogovornica med...
vprasanja kupcev na katera mora znati odgovoriti odlicna spletna trgovina

INFOGRAFIKA: Se slovenski spletni kupci odločajo le na podlagi cene?

V okviru raziskovalnega projekta Shopper's Mind 2015 smo med drugim proučevali faktorje zadovoljstva med slovenskimi spletnimi kupci, torej elemente, ki vplivajo na to, da je potrošnik na koncu zadovoljen z opravljenim spletnim nakupom. Med faktorji zadovoljstva s spletnim...

ZADNJE OBJAVE