kategorije izdelkov 2016

[TrendKiwi] Kaj so v 2016 kupovali slovenski potrošniki?

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. V lanskem letu so bili med Slovenci najbolj zaželeni GSM telefoni, televizorji in prenosni računalniki, najbolj vroč...
oglasevalski kanali v nakupnem odlocanju

Veste, kateri oglaševalski kanali najbolj vplivajo na nakupne odločitve na spletu?

Nedavno smo v enem izmed člankov na portalu sMind predstavili rezultate raziskave Shopper's Mind - sMind, ki kažejo, kako različne oblike spodbud (oglaševanje, PR vsebine ...) vplivajo na nakupno odločanje spletnih kupcev. Sedaj smo...

[RAZISKAVA] Trženjski monitor DMS: delež spletnega nakupovanja od lani narasel za 10 odstotnih točk!

V velikem pričakovanju smo preleteli Trženjski monitor DMS 2016, ki je bil predstavljen pretekli teden. Tudi ta raziskava jasno potrjuje trende spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki jih je že napovedal Shopper’s Mind, najobsežnejši raziskovalni...
porast mobilnih placil

Izjemen porast plačil na mobilnih napravah! Kaj to pomeni za vas?

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačil? Nova raziskava o digitalnih oblikah plačil kaže izjemno dinamiko v naklonjenosti mobilnemu plačevanju. V enem letu se je potrojilo število evropskih potrošnikov, ki plačujejo preko pametnih telefonov...
7 indikatorjev

Sedem e-commerce indikatorjev, ki nas uvrščajo nad EU povprečje

Slovenci se radi primerjamo z ostalimi državami EU, vendar se pogosto ne zavedamo, da smo na nekaterih področjih že zelo razviti. Raziskava Digital Agenda Scoreboard v izvedbi Evropske komisije daje zelo spodbuden pogled na trenutno...
porast mobilnih placil

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila? 

Eden glavnih razlogov, da potencialni kupci zapustijo košarico, je pomanjkanje želenega načina plačila! Kot kažejo najnovejši podatki raziskave Shopper's Mind, skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev izbere plačilo po povzetju, kreditno kartico manj kot petina. (Ne)zaupanje...
znacke zaupanja

DOKAZANO: Oznake zaupanja pomembno vplivajo na število zapuščenih košaric

Zaupanje je brez dvoma eden najpomembnejših faktorjev, na podlagi katerega se potencialni kupec odloči za nakup ali pa si v nakupnem procesu premisli. Potrošniki kupujejo le pri trgovcih, ki jim zaupajo, to pa je...
pomen ocen kupcev

Kako lahko z objavo ocen in mnenj pridobite nove kupce ter izboljšate prodajo?

Imate v spletni trgovini objavljena mnenja kupcev, ki so pri vas že opravili nakup? Jih po zaključku nakupa pozovete, da ocenijo izkušnjo z vami in vašimi izdelki? V članku poglejte, zakaj so te vsebine...

Embalaža: izzivi in rešitve prihodnosti

Mogoče nekaterim stvarem ne pripisujete prevelike teže, a ko gre za zadovoljstvo naših in vaših kupcev, je nedvomno potrebno več pozornosti nameniti celo najmanjšim detaljom. Širjenje: Vrhunski spodbujevalnik uspeha Obstajajo številne prednosti spletne prodaje. Od varčevanja...

Kaj, kdaj in kolikokrat kot spletni trgovec objavljati na Instagramu?

Če ste prebrali članek o tem, kako lahko spletni trgovci izkoristite Instagram in kako pripravite dober profil, potem to družbeno omrežje že poznate. Postavili ste si cilje in ustvarili profil, ki bo pritegnil vaše...

ZADNJE OBJAVE