6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...
naprave v nakupnem procesu

INFOGRAFIKA: Slovenci pred nakupom raziskujemo na računalnikih in mobilcih

Podatki raziskave Shopper's Mind - sMind razkrivajo nakupne navade Slovencev - sodobni slovenski potrošniki vse bolj preudarno nakupujemo in v procesu raziskovanja pred nakupom za iskanje relevantnih informacij uporabljamo več različnih naprav. V nadaljevanju preberite več o nakupnih navadah...

[INFOGRAFIKA] 6 od 10 internetnih uporabnikov že redno nakupuje preko spleta!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind 2017-2018 je pokazala, da je pogostost spletnega nakupovanja v Sloveniji in v sosednji Hrvaški že izredno visoka. Hrvati spletno nakupujejo nekoliko bolj intenzivno od Slovencev, na obeh trgih pa obstaja še...

[RAZISKAVA] Analiza spletnih kupcev na hrvaškem trgu

"Analiza spletnih kupcev na hrvaškem trgu" je tržna raziskava o spletnih nakupnih navadah na Hrvaškem. Njen namen je na osnovi dobljenih rezultatov prilagoditi poslovni model portala Jeftinije.hr, načrtovati razvoj izdelčnih kategorij ter posledično povečati število...

Kako bomo (na spletu) nakupovali leta 2025?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, vas zagotovo zanima, kaj na tem področju prinaša prihodnost. Kakšno bo razmerje med fizično in spletno trgovino, kakšen bo vpliv mobilnih in nosljivih tehnologij, kaj bo takrat definiralo...
kanali-spletna prisotnost

Nove raziskave razkrivajo, na katerih spletnih kanalih morate biti obvezno prisotni!

Da vas opazijo novi potencialni kupci, ki pri vas še niso opravili nakupa, morate biti s svojo ponudbo prisotni na različnih kanalih. Izsledki nekaterih novih raziskav na področju spletnega nakupovanja so pokazali ključne vire informacij slovenskih...

Kdaj potrošnikom zvok in slika pomenita največ?

Kljub precejšnji negotovosti, ki so jim trenutno podvržene gospodarske predikcije, jih večina temelji na pričakovanju obrata v 2 do 3 mesecih in začetku ponovne rasti gospodarstva v zadnji polovici leta 2020. Zdi se, da...
vprasanja kupcev na katera mora znati odgovoriti odlicna spletna trgovina

Vprašanja kupcev, na katera mora odlična spletna trgovina nujno odgovoriti

Obstaja na tisoče napotkov, kako postaviti popolno spletno trgovino, a najbolj učinkoviti boste, če izhajate iz želja in potreb kupcev. V nadaljevanju članka razkrivamo ključne elemente odlične ecommerce spletne strani, ki odgovarjajo na glavna...
rast prihodka od spletne trgovine

Letos pričakujemo 12-odstotno rast prihodkov od spletne trgovine!

Združenje Ecommerce Europe, ki predstavlja več kot 25.000 evropskih podjetij na področju spletne trgovine, je pred kratkim predstavilo novo poročilo European B2C E-commerce 2016. Podatki kažejo, da se je prihodek od spletne trgovine v letu 2015...
trendkiwi - zimske pnevmatike

[TrendKiwi] Zimske gume kupujemo glede na vreme in odnos do znamk, vrhunec povpraševanja bo...

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. Na vodilnem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje ceneje.si smo tik pred vrhuncem sezone pripravili analizo nakupnega vedenja...

ZADNJE OBJAVE