potrosniki-generacije

DOKAZANO: Generacije X, Y in Z se pomembno razlikujejo v nakupnih navadah!

Raziskava Shopper's Mind 2016, ki je bila novembra lani opravljena na 5.352 slovenskih uporabnikih spleta, razkriva zanimive razlike v nakupnem vedenju med različnimi generacijami - t.i. Baby boomerji (nad 55 let), generacijo X (36 do 55...
vprasanja kupcev na katera mora znati odgovoriti odlicna spletna trgovina

INFOGRAFIKA: Se slovenski spletni kupci odločajo le na podlagi cene?

V okviru raziskovalnega projekta Shopper's Mind 2015 smo med drugim proučevali faktorje zadovoljstva med slovenskimi spletnimi kupci, torej elemente, ki vplivajo na to, da je potrošnik na koncu zadovoljen z opravljenim spletnim nakupom. Med faktorji zadovoljstva s spletnim...

Vsak trenutek se bo povpraševanje po šolskih potrebščinah začelo strmo vzpenjati!

V kratkem bo v skladu z vsakoletnim trendom nakupnega vedenja potrošnikov povpraševanje po šolskih potrebščinah začelo rasti.  Zato smo na največji platformi za spletno nakupovanje v regiji Ceneje.si za vas pripravili napoved nakupnega vedenja...

15 dejstev, ki bodo za vedno spremenila vaše poslovanje!

Posvečate dovolj pozornosti upravljanju izkušnje vaših kupcev? Žal se danes še vedno prepogosto dogaja, da podjetja ne razumejo, kako lahko celostna izkušnja njihovih strank vpliva na zmanjšanje stroškov in povečanje prihodkov. Spoznajte pomen upravljanja izkušnje...
spletno nakupovanje v Sloveniji

Slovenski spletni kupci tudi letos ostajajo zvesti domačim trgovcem

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind v izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon že več let zapored kaže zanimiv trend naklonjenosti slovenskih spletnih kupcev domačim ponudnikom. Tudi letošnji novi podatki so pokazali, da Slovenci še vedno bolj...

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je več kot le PPC in skrb za 3...

Z Igorjem Pauletičem, direktorjem podjetja FrodX, sem ob kavi in rogljičku poklepetala o lekcijah, ki jih je delil na svojem predavanju v sklopu FrodX akademije. Beseda je nanesla na trende v marketingu, nove prodajne...

[NOVA RAZISKAVA] Tudi v FMCG je ecommerce postal glavno gonilo rasti!

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Slovenija – smind.si pisali o tem, kako Amazonov nakup Whole Foodsa spreminja dinamiko razvoja trgovine, in se spraševali, kaj vse se lahko skriva v ozadju te poteze, tokrat...

Mobilne naprave v prednakupni fazi skoraj prehitele računalnik! Ste pripravljeni?

Se dovolj zavedate vpliva mobilnih tehnologij na nakupno vedenje potrošnikov in na vaše poslovanje? Dve novi raziskavi o uporabi spleta in spletnem nakupovanju, Shopper's Mind 2016 in Consumer Barometer 2016, razkrivata, kje potrošniki iščejo informacije...

Pravočasno ponudite naprave za čiščenje doma in okolice!

Tokrat smo na Ceneje.si, največjem primerjalniku cen v regiji, zbrali ključne podatke, ki jih potrebujete za pravočasno pripravo svojih marketinških aktivnosti še pred samim vrhom povpraševanja po visokotlačnih čistilcih. Oglejte si napovedano rast povpraševanja...
Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Število spletnih trgovcev, ki kot enega izmed prodajnih kanalov uporabljajo splet, hitro narašča, vendar obstajajo velike razlike med posameznimi sektorji in glede na velikost podjetja. Spoznajte najnovejše trende in preverite, kako se na spremembe na...

ZADNJE OBJAVE