Google zaradi kazni EU uvaja pomembne spremembe – resnica ali laž?

Nedavno je Google naznanil, da bo v skladu z odločitvijo Evropske komisije prilagodil svojo storitev za primerjavo cen Google Shopping. Kot smo na portalu Shopper's Mind že pisali, je Komisija spletnemu gigantu naložila rekordno...

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, nakupi v tujini in elektronska plačila so 3 ključni trendi v...

Prejšnji teden je v Ljubljani potekala največja regijska konferenca s področja spletne trgovine, Ecommerce Day 2017. Na dogodku so bili prvič predstavljeni rezultati največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji, Shopper's Mind 2017, ki je...

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...
baymard raziskava oznak zaupanja-prakticni nasveti3

Nova raziskava pokazala enostaven trik za povečanje zaupanja vaših kupcev

Pred kratkim smo na portalu Shopper's Mind – sMind.si objavili izsledke nove raziskave inštituta Baymard, ki so pokazali, da je pri spletnem nakupovanju ključnega pomena občutek varnosti, ki ga dobi potrošnik med brskanjem po...

[SVEŽE] Preverite, v čem so hrvaški spletni kupci drugačni od slovenskih!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind, ki poteka v partnerski izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, je letos med januarjem in marcem na več kot 4.436 hrvaških uporabnikih spleta preverjala zadnje trende v njihovem nakupnem...
predstavljamo vam znamko smind

Shopper’s Mind: poslovna inteligenca na dosegu roke

Z letom 2016 smo v podjetju Ceneje d.o.o. predstavili novo znamko poslovne inteligence Shopper's Mind - sMind, ki predstavlja iniciativo podjetja za promocijo in razvoj znanja z e-commerce področja. Kaj pomeni sMind? sMind izhaja iz besedne zveze "shopper's mind"....

5 ključnih dejavnikov rasti spletne trgovine – Slovenija vs. Hrvaška

Razumete, zakaj je prisotnost na spletu za trgovce danes obvezna? Na konferenci Ecommerce Day 2017, ki je potekala 5. aprila v Zagrebu, so predavali številni mednarodni strokovnjaki, ki so udeležencem predali edinstveno znanje s...
dan-pravic-potrosnikov

[DAN PRAVIC POTROŠNIKOV] Ali svojim kupcem zagotavljate pravočasno dostavo?

15. marca obeležujemo svetovni dan pravic potrošnikov. Letos je ta dan obarvan digitalno, saj poteka v znamenju zaupanja potrošnikov v digitalni svet. Ob tem je Statistični urad predstavil nekatere zanimive podatke, ki kažejo, da...

[INFOGRAFIKA] 6 od 10 internetnih uporabnikov že redno nakupuje preko spleta!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind 2017-2018 je pokazala, da je pogostost spletnega nakupovanja v Sloveniji in v sosednji Hrvaški že izredno visoka. Hrvati spletno nakupujejo nekoliko bolj intenzivno od Slovencev, na obeh trgih pa obstaja še...
pomen ocen kupcev

Kako lahko z objavo ocen in mnenj pridobite nove kupce ter izboljšate prodajo?

Imate v spletni trgovini objavljena mnenja kupcev, ki so pri vas že opravili nakup? Jih po zaključku nakupa pozovete, da ocenijo izkušnjo z vami in vašimi izdelki? V članku poglejte, zakaj so te vsebine...

ZADNJE OBJAVE