[INTERVJU] Mobilne tehnologije, nakupi v tujini in elektronska plačila so 3 ključni trendi v...

Prejšnji teden je v Ljubljani potekala največja regijska konferenca s področja spletne trgovine, Ecommerce Day 2017. Na dogodku so bili prvič predstavljeni rezultati največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji, Shopper's Mind 2017, ki je...

[INTERVJU] Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Na portalu Mladi podjetnik so objavili intervju z dr. Jeleno Rašula, eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper's Mind in vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o., ki je spregovorila o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Sogovornica med...

Google zaradi kazni EU uvaja pomembne spremembe – resnica ali laž?

Nedavno je Google naznanil, da bo v skladu z odločitvijo Evropske komisije prilagodil svojo storitev za primerjavo cen Google Shopping. Kot smo na portalu Shopper's Mind že pisali, je Komisija spletnemu gigantu naložila rekordno...

Prodajate preko družbenih omrežij? Prepričajte se, da ste v skladu z zakonodajo!

Dejstvo je, da imajo družbena omrežja, kot so Facebook, Twitter in v zadnjem času tudi v poslovnem svetu vse bolj priljubljen Instagram, pomemben vpliv na nakupne odločitve potrošnikov. Vedno več spletnih trgovcev, predvsem s...

Vaši kupci želijo informacijo, kje na poti je naročeni izdelek!

Veste, kaj kupci pričakujejo glede dostave iz vaše spletne trgovine in kaj jim je pomembno, da so na koncu z nakupom zadovoljni? Nova raziskava kaže, da je stopnja zadovoljstva z dostavo preko spleta že...

Kategorija lepote in zdravja spletnim trgovcem odpira pomembne nove priložnosti – poglejte, zakaj!

Dejstvo je, da tako v Evropi kot v Sloveniji beležimo eksponentno rast ecommerca, ki izhaja predvsem iz priročnosti, ki jo potrošnikom ponuja tak način nakupovanja. Obstajajo pa nekatere kategorije izdelkov, v katerih je ta...

5 načinov, kako izboljšati uporabniško izkušnjo v vaši spletni trgovini

Za potrošnike je lahko nakupovanje na spletu precej neosebno, saj manjka tista klasična nakupna izkušnja, ki vključuje sprehajanje po fizični trgovini, ogledovanje in tipanje izdelkov, posvetovanje s prodajalcem … Pa veste, da obstaja tehnologija,...

Osnove lead generation-a in kako jih izkoristiti v vaši spletni trgovini

Se vam dogaja, da v vašo spletno trgovino uspešno pridobivate nove obiskovalce, vendar jih ne znate prepričati v nakup? Rešitev ponuja t.i. lead generation! Spoznajte osnove tega procesa in povečajte konverzijo potencialnih strank v...

Kaj, kdaj in kolikokrat kot spletni trgovec objavljati na Instagramu?

Če ste prebrali članek o tem, kako lahko spletni trgovci izkoristite Instagram in kako pripravite dober profil, potem to družbeno omrežje že poznate. Postavili ste si cilje in ustvarili profil, ki bo pritegnil vaše...

Razmišljate o širitvi spletne trgovine v tujino? To so nakupne navade potrošnikov na 5...

Čezmejna business-to-consumer spletna trgovina eksponentno narašča in naj bi po podatkih raziskovalnega podjetja eMarketer do leta 2021 znašala vrtoglavih 424 milijard dolarjev. To je še en pokazatelj, da potrošniki splet vse bolj dojemajo kot ključno...

ZADNJE OBJAVE