Katera platforma je prava za vašo novo spletno trgovino? 

V tokratnem prispevku gostujočega avtorja Blaža Regina, specialistom za strategijo spletnega nastopa iz digitalne marketing agencije Spletnik, si lahko preberete, na kakšna vprašanja si morate odgovoriti, preden izberete pravo platformo za vašo spletno trgovino, kakšne so prednosti odprtokodnih...

Bomo čez 5 let na spletu nakupovali le z mobilnimi telefoni?

Število spletnih nakupov raste, z njim pa tudi zaupanje, saj je pri kar 7 od 10 ljudi nakup na spletu potekal brez težav (Eurostat). Z eksponentno rastjo panoge pa se razvijajo tudi načini spletnega...
Top3 izdelki 2018

Kaj smo Slovenci v letu 2018 največ iskali?

Spletna trgovina je ena izmed najbolj dinamičnih industrij. Na evropskem statističnem portalu Eurostat poročajo, da na spletu prodaja 20 % evropskih podjetij, kar predstavlja 18 % prihodkov od prodaje. Podatki se ujemajo z ugotovitvami...
vracilo izdelka - obveznosti trgovca

Je postopek vračila izdelkov v vaši spletni trgovini skladen z zakonom? Preverite!

Pri spletnem nakupovanju gre za sklepanje pogodbe na daljavo med potrošnikom in podjetjem, ki ponuja organizirano prodajo na daljavo. Pri tem lahko pride do situacije, ko kupcu dostavljeno blago ne ustreza, zato ga želi vrniti....
gradbeništvo

Veste, kakšne priložnosti vam v tem trenutku odpira kategorija gradbeništva?

V januarju se trgovcem s področja gradbeništva obeta povišanje povpraševanj. Podatki iz portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si, ki temeljijo na podlagi več kot 859.000 iskanj mesečno, razkrivajo, kdaj je pravi čas, da kupce nagovorite z...

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...
nakupne navade fmcg

[FMCG] Razkrivamo, kako potrošniki kupujejo izdelke vsakdanje rabe!

Trgovino izdelkov za vsakdanjo rabo v zadnjem času zaznamuje posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind - sMind smo pred kratkim objavili primerjavo nakupnih navad med Slovenijo in Hrvaško, v tokratnem članku pa povzemamo ugotovitve nekaterih ključnih raziskav,...
kategorije na spletu

INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce

V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa je v nekaterih blagovnih skupinah narasla tudi za 10 odstotnih...
Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Število spletnih trgovcev, ki kot enega izmed prodajnih kanalov uporabljajo splet, hitro narašča, vendar obstajajo velike razlike med posameznimi sektorji in glede na velikost podjetja. Spoznajte najnovejše trende in preverite, kako se na spremembe na...
porast mobilnih placil

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila? 

Eden glavnih razlogov, da potencialni kupci zapustijo košarico, je pomanjkanje želenega načina plačila! Kot kažejo najnovejši podatki raziskave Shopper's Mind, skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev izbere plačilo po povzetju, kreditno kartico manj kot petina. (Ne)zaupanje...

ZADNJE OBJAVE