vracilo izdelka - obveznosti trgovca

Je postopek vračila izdelkov v vaši spletni trgovini skladen z zakonom? Preverite!

Pri spletnem nakupovanju gre za sklepanje pogodbe na daljavo med potrošnikom in podjetjem, ki ponuja organizirano prodajo na daljavo. Pri tem lahko pride do situacije, ko kupcu dostavljeno blago ne ustreza, zato ga želi vrniti....
nakupne navade fmcg

[FMCG] Razkrivamo, kako potrošniki kupujejo izdelke vsakdanje rabe!

Trgovino izdelkov za vsakdanjo rabo v zadnjem času zaznamuje posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind - sMind smo pred kratkim objavili primerjavo nakupnih navad med Slovenijo in Hrvaško, v tokratnem članku pa povzemamo ugotovitve nekaterih ključnih raziskav,...

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...
kategorije na spletu

INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce

V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa je v nekaterih blagovnih skupinah narasla tudi za 10 odstotnih...
predstavljamo vam znamko smind

Shopper’s Mind: poslovna inteligenca na dosegu roke

Z letom 2016 smo v podjetju Ceneje d.o.o. predstavili novo znamko poslovne inteligence Shopper's Mind - sMind, ki predstavlja iniciativo podjetja za promocijo in razvoj znanja z e-commerce področja. Kaj pomeni sMind? sMind izhaja iz besedne zveze "shopper's mind"....
Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Število spletnih trgovcev, ki kot enega izmed prodajnih kanalov uporabljajo splet, hitro narašča, vendar obstajajo velike razlike med posameznimi sektorji in glede na velikost podjetja. Spoznajte najnovejše trende in preverite, kako se na spremembe na...

[RAZISKAVA] Trženjski monitor DMS: delež spletnega nakupovanja od lani narasel za 10 odstotnih točk!

V velikem pričakovanju smo preleteli Trženjski monitor DMS 2016, ki je bil predstavljen pretekli teden. Tudi ta raziskava jasno potrjuje trende spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki jih je že napovedal Shopper’s Mind, najobsežnejši raziskovalni...

Bomo čez 5 let na spletu nakupovali le z mobilnimi telefoni?

Število spletnih nakupov raste, z njim pa tudi zaupanje, saj je pri kar 7 od 10 ljudi nakup na spletu potekal brez težav (Eurostat). Z eksponentno rastjo panoge pa se razvijajo tudi načini spletnega...
porast mobilnih placil

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila? 

Eden glavnih razlogov, da potencialni kupci zapustijo košarico, je pomanjkanje želenega načina plačila! Kot kažejo najnovejši podatki raziskave Shopper's Mind, skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev izbere plačilo po povzetju, kreditno kartico manj kot petina. (Ne)zaupanje...

[SVEŽE] Preverite, v čem so hrvaški spletni kupci drugačni od slovenskih!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind, ki poteka v partnerski izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, je letos med januarjem in marcem na več kot 4.436 hrvaških uporabnikih spleta preverjala zadnje trende v njihovem nakupnem...

ZADNJE OBJAVE