Temperature so že visoke, dnevi pa sončni, poleg tega pa smo v zadnjih letih začeli še precej bolj ceniti preživljanje prostega časa v okolici svojega doma in ob dobri družbi. Niso le prvomajski prazniki tisti, ki spodbudijo prve žar mojstve k postavitvi in aktivaciji svojih žarov. Prav ta trenutek iščejo pravo izbiro in dobro ponudbo želenega žara na spletu tudi tisti, ki bodo vroče poletne dni in večere preživeli v prijetni senci lastnega vrta, ob vonju čevapčičev ter v odlični družbi svojih prijateljev. Poskrbite za svojo vidnost na Ceneje.si, naj potrošniki opazijo prav vaš izdelek!
Visoko povpraševanje po žarih na platformi za zaznavamo vse od meseca marca do septembra. Vrh zanimanje običajno doseže v aprilu, a vse do junija ostane interes za nakup zelo visok. Po krajšem premoru, ki ga lahko pripišemo obveznostim ob koncu šolskega leta, ki zahtevajo še prisotnost na zaključnih koncertih in prireditvah pa se povpraševanje spet dviguje prav v tem trenutku, ko berete te vrstice. Julija bo doseglo drugi vrh, zato se morate spletni trgovci predstaviti s svojimi izdelki na najboljšem kanalu, kjer iščejo najboljšo ponudbo spletni kupci v končni fazi nakupa – na !
Povpraševanje po pripomočkih za pečenje na prostem je v kovidnem letu poskočilo v nebo že v času prvega lockdown-a, preko celega leta pa je ostalo precej višje kot v povprečju preteklih let. Enak trend je bilo nato mogoče opaziti tudi v letih, ki so sledila. Vsi dejavniki in dogajanje pa nakazujejo novo realnost in aktualne nakupne navade, ki so jih potrošniki očitno trajno prevzeli.
Kje se bo letos kurilo?
, v prvi vrsti pa jih ločimo po vrsti kuriva. Naj bodo to električni žari, ki omogočajo pripravo jedi z najmanj čiščenja, plinski, ki niso vezani na določeno mesto in so lažje prenosljivi, tradicionalni vrtni oziroma t.i. kamin žari ali žari na oglje, na katere prisegajo pikniški gurmani.
Slovenci pri obračanju mesa že nekaj zadnjih let prisegajo na blagovno znamko WEBER in letu 2022 je enako. Prvi izbiri ljubiteljev žara sledijo žari GORENJE, KLARSTEIN, TEFAL in CECOTEC. Najpopularnejši žar letošnjega leta pa je bil žar, zanimivo, drugouvrščene znamke GORENJE – električni namizni žar (TG2000LCB), kar kaže na potencial, ki ga imajo (tudi ob ustrezni izpostavitvi na pravih kanalih) tudi ostale, ne le zmagovalna blagovna znamka.