Mogoče nekaterim stvarem ne pripisujete prevelike teže, a ko gre za zadovoljstvo naših in vaših kupcev, je nedvomno potrebno več pozornosti nameniti celo najmanjšim detaljom.

Širjenje: Vrhunski spodbujevalnik uspeha

Obstajajo številne prednosti spletne prodaje. Od varčevanja pri stroških najema fizične trgovine do nizkih stroškov vodenja spletne trgovine ali pa omogočanje dostopnosti strankam 24 ur dnevno. Toda ena glavnih prednosti je velikost vašega podjetja in potencial za rast.

Ko odprete spletno trgovino, se vam ni treba omejiti na točno določeno lokacijo, na primer mesto, kjer poslujete. Konkurenca na trgu lahko postane zelo kompleksna in takrat je potrebna ustvarjalnost – na primer, širjenje na tuje trge. Velik korak? Prav zares. Toda po drugi strani bi to lahko pomenilo končno in dolgoročno spodbudo vašega uspeha in dobička.

Vstop na tuje trge je eden od znakov rasti podjetja. To lahko pomeni korak naprej, lahko pa tudi par korakov nazaj. Zato morate biti dobro pripravljeni na takšen podvig. Tu smo, da vam omogočimo majhen vpogled v to, na kaj morate biti pozorni pri širjenju na tuje trge, in tako posledično zmanjšate tveganje.

Najprej, izbira želenega trga mora biti dobro premišljena, zlasti ko govorimo o trgu za širitev podjetja. Izberite na primer katerikoli manj razvit trg spletnih trgovin, v tem primeru bo konkurenca spletnih trgovin in ponujanih izdelkov manjša tam, kjer so kupci prisiljeni v to, da kupujejo čezmejno blago. Tako boste imeli veliko večje možnosti, da zavzamete lokalni trg.

Premislite in prilagodite!

Dandanes je vsem kupcem nekaj skupnega. Predvsem imajo radi na voljo različne možnosti, kar potrjuje dejstvo, da se povpraševanje po storitvah in njihovi kakovosti zelo hitro povečuje. To pomeni, da kupci želijo vse takoj in, v najboljšem primeru, “brezplačno.” Le redki so tisti, ki so pripravljeni počakati na svoje blago in več plačati za njegovo kakovost. Kupci z vzhoda so bolj potrpežljivi pri daljšem času dobave, medtem ko imajo kupci z zahoda radi natančnost. Če povzamemo, funkcijo svojega podjetja morate vedno prilagoditi značilnostim svojih strank. Madžarski ali poljski kupci so recimo po navadi bolj cenovno občutljivi, zato morate biti ustvarjalni s kuponi in prodajo, v kolikor želite premagati konkurenco.

Funkcijo svojega podjetja morate vedno prilagoditi značilnostim svojih strank.

Seveda je, preden začnete ukrepati, vsekakor pametno narediti analizo trga. Nekateri izvozniki (tudi večji) bodo opravili z neko grobo analizo osnovnih podatkov, medtem ko bodo drugi izbrali podrobnejšo analizo, ki bo trg detajlno razčlenila. Na splošno je priporočljivo, da se analiza opravi v prvih državah.

Ne pozabite na logistiko

Pri prevozu blaga sta pomembni dve stvari: način predaje blaga prevozniku in način kako blago vročite kupcu. Stranke imajo rade možnost izbire, zato bi jim morali ponuditi vse vrste prevoza v vsaki državi, npr. v kolikor jim ponujate kurirsko podjetje za dostavo na dom, lokalno pošto ali stroškovno sprejemljivo omrežje prevzemnih mest. Na prvi pogled to deluje zapleteno, vendar imate številne možnosti, da se izognete dolgotrajnim pogajanjem in zapletenim integracijam številnih prevoznikov. Če bi se radi izognili vsem tem zapletom, je idealno, da se povežete s partnerjem, kot je Packeta, ki ima že vse zgoraj našteto vgrajeno v svoj sistem. Zato je potrebna zgolj API integracija, s čimer pridobite dostop do vseh storitev po Evropi (v primeru, da se odločite za nadaljnje širjenje).

Širjenje na tuje trge je lahko zahtevno, toda z dobrimi partnerji in premišljenostjo lahko podjetje premaknete na povsem novo raven in povečate mednarodni uspeh in dobiček na način, kakršnega si niste nikoli predstavljali. Ali še vedno mislite, da je dobro, »če ostanete samo doma«?

Na Ecommerce Day 2019 pa boste imeli priložnost stopiti v stik z našim novim partnerjem, poleg tega pa boste lahko slišali 15 vrhunskih predavateljev, ki vam bodo dali takšne nasvete, ki jih lahko uporabite že naslednji dan v službi. Ne čakajte in se prijavite še danes >>

VIRI: