FACEBOOK: 4 načini, kako do boljših rezultatov

1409

Povišanje proračuna za oglaševanje na Facebooku je velik izziv za podjetja vseh velikosti. Pri dnevnem proračunu 50 € se en dan slabih rezultatov ne pozna veliko – ravno nasprotno je, če operiramo z večjimi proračuni.

Če oglašujete na oglaševalski platformi Facebook, gotovo iščete načine, kako do boljših rezultatov. Oglejte si 4 preproste načine, kako so lahko vaši oglasi na Facebooku še uspešnejši.

1. Spremenite velikost občinstva

Prvi korak pri izboljšanju vaših oglasov je, da ponovno premislite, na koga ciljate. Zelo specifično občinstvo poskušajte smiselno razširiti, saj boste tako algoritmu, ki ga Facebook  uporablja, olajšali delo, da bo lahko našel nove potencialne stranke.

Razširite ‘Lookalike Audiences’

Če oglašujete na Facebooku, potem so vam ‘lookalike’ ali podobna občinstva gotovo že znana, saj so eden izmed boljših načinov, kako do novih strank. Občinstvo, ki temelji na 1 % podobnosti je navadno začetna točka vseh oglaševalcev. Toda pozor – če boste pri ozkem občinstvu vztrajali predolgo, lahko tvegate, da se bodo ljudje naveličali, uspešnost oglasov pa se bo znižala.

Znaki, da se bližate prenasičenosti z vašimi oglasi, so visoka pojavnost oglasa (frekvenca), povečan strošek na milijon prikazov in na splošno upad v učinkovitosti oglasa.

Čeprav je občinstvo z 1 % podobnostjo najboljša začetna opcija, vseeno razmislite o tem, da bi podobnost povečali na 3 ali 5 %. ‘Lookalike’ občinstva vam namreč omogočajo, da vaš oglas prikažete večjemu številu pripadnikov vaše ciljne publike, ne da bi jim oglas prikazali prevečkrat.

Povečajte doseg oglaševanja

Iskanje novih trgov, kjer lahko predstavite vaš izdelek, je še en način, kako pridobiti nove stranke. Vaša sposobnost prodaje v več različnih državah je odvisna od tipa vašega izdelka in distribucijskega sistema, vendar če prodajate izdelke, ki nimajo velike teže, ali se ukvarjate z dropshippingom, vsekakor oglašujte čez meje svoje države.

Ko bo vaš Facebook Pixel zbral dovolj podatkov o tem, kako je videti vaš tipični profil stranke v eni državi, lahko ugotovitve preprosto uporabite za iskanje potencialnih strank v tujini. Ustvarjanje 1 % podobne ciljne skupine, ki vključuje več držav zunaj Združenih držav, je koristen način za povečanje dosega in znižanje stroškov oglaševanja.

2. Zgradite prodajni lijak

Poleg tega, da razširite ciljno skupino, morate hkrati razmišljati o segmentiranju vaših uporabnikov glede na prodajni lijak.

Večina začetnikov na Facebooku postavi svoje prve oglaševalske kampanje z namenom, da bi našli nove stranke ali preusmerili obiskovalce v svojo spletno trgovino. Ko pa se vaša oglaševalska poraba iz 50 eurov spremeni v 500, je potrebno razmisliti o različnih ravneh vašega prodajnega lijaka.

Začnite graditi občinstvo, ki se zanima za vaš produkt, si ogleda vaš video ali obišče predstavitveno stran. Ponovno ciljanje (retargeting) na že zainteresirano občinstvo prinaša boljše rezultate kot ciljanje na občinstvo, ki se z vašim produktom ni še nikoli srečalo. Še ena prednost retargetinga je, da je oglaševanje ciljni publiki, ki že pozna vaš izdelek, cenejše.

Na koga ciljati? Na tiste, ki so:

  • si ogledali vaš video,
  • kliknili na vašo ponudbo,
  • si ogledali več vsebin v sklopu vaše spletni strani,
  • dodali izdelek v košarico,
  • zapustili stran tik pred plačilom.

Segmentirajte zainteresirano publiko

Ko povečate proračun za svoje oglase, da dosežejo več ljudi, bo vaše zainteresirano občinstvo večje. Če ciljate uporabnike, ki so v zadnjih 30 dneh obiskali vašo spletno stran, razmislite o tem, da bi jih še dodatno segmentirali. Razčlenite skupino potencialnih kupcev (obiskovalcev vaše spletne strani), da ugotovite, kateri segmenti prinašajo najvišjo donosnost in njim namenite višji proračun.

Obiskovalce spletne strani lahko razdelite na tiste, ki so:

  • si ogledali vaš video (25, 50 ali 75 %)
  • si na vaši spletni strani ogledali več vsebin (v zadnjih 180, 60 ali 30 dnevih)
  • si ogledali točno določeno vsebino (v zadnjih 60, 30 ali 7 dneh)
  • vašo spletno stran le obiskali (v zadnjih 180, 60 ali 30 dnevih)
  • dodali izdelke v košarico (v zadnjih 60, 30 ali 7 dneh)

Če želite ugotoviti, katera od ciljnih skupin najbolje deluje v primeru ponovnega ciljanja, za vsak posamezen segment pripravite oglasni set. Ko ugotovite, kateri segment vam najbolje deluje, lahko večji del proračuna usmerite v najboljše oglase.

V primeru, da niste segmentirali posameznih občinstev, se uspešnost celotnega oglaševanja lahko znižuje na račun tistih oglasov oziroma ciljnih skupin, ki slabše delujejo.

3. Povečajte proračun

Povečanje proračuna je najpomembnejši korak pri povečevanju donosnosti vaših oglasov na Facebooku. Ne glede na to, ali nastavljate dnevni, tedenski ali mesečni proračun, ko v platformo vložite več denarja, boste lahko iz nje načeloma dobili več rezultatov.

Ideja o tem, da v oglaševanje vložimo več denarja, brez garancije o uspehu, lahko zveni strašljivo. Še posebno, če v oglaševanje spletne trgovine vložimo svoj denar, nato pa dan za dnem spremljamo oglase, ki ne prinašajo dobrih rezultatov. Vendar, če poslušate napotke platforme Facebook o tem, kako nastaviti proračun, lahko svoj denar porabite pametneje. Kako?

Bodite pozorni na začetno fazo

Izraz, ki ste ga gotovo že videli v upravitelju oglasov Facebook, je začetna faza (learning phase). Ko zaženete nov oglas, se Facebook uči o uspešnosti vaše kampanje. Običajno boste videli spodnje sporočilo poleg vašega oglasa, dokler Facebookov algoritem ne bo dosegel 50 zastavljenih ciljev.


Vir: Shopify.


Vir: Shopify.

Razlago podjetja Facebook o učni fazi najdete tukaj.

Ustvarite A/B teste

Že poznate funkcijo, ki jo je Facebook predstavil v upravitelju oglasov, in vam omogoča izvajanje A/B testov? Nastavite lahko proračun na nivoju kampanje, nato pa pripravite različna občinstva (oglasne sete), ki bodo med sabo ‘tekmovala’. Facebook algoritem bo kmalu prepoznal, katera oglasna skupina ima boljše rezultate in bo vanjo usmeril večino proračuna.

Vir: Shopify.

4. Pripravite nove kreative

Če smo prej govorili o tem, da oglas prikazujete ciljne publike preveč pogosto, se podobno lahko zgodi z vašimi kreativami. Zato poskrbite, da boste na vsaki stopnji vašega prodajnega lijaka, ciljnemu občinstvu prikazovali različne kreative.

Začnete lahko s 60 sekundnim videom, ki bo predstavil vaš izdelek ali blagovno znamko. Gledalce lahko segmentirate glede na to, ali so si ogledali 25, 50 ali 75 % vašega videa, tudi če niso obiskali vaše spletne strani.

Gledalcem videa nato lahko prikažete različne formate oglasov (slika, vrtiljak, video) z mnenji vaših zadovoljnih uporabnikov, kar bo gotovo premaknilo ciljno občinstvo nižje v prodajnem lijaku.

Potencialne kupce, ki so v fazi tik pred nakupom (so že obiskali vašo spletno stran ali so zapustili košarico), lahko dodatno spodbudite s kuponom ali pojasnilom, da omogočate brezplačno dostavo pri nakupih, ki so višji od določenega zneska. Kupcem tako pokažete novo dodano vrednost, zaradi katere se bodo prej vrnili v vašo trgovino in zaključili z nakupom.

Pogosto spregledana ciljna publika so vaši obstoječi kupci. Le-tem lahko prikazujete priporočene izdelke kar znotraj Facebooka (Catalogue Sales ali Dynamic Product Ads).

ponovna izbira trgovine

Prilagodite kreativne glede na postavitev oglasov

Ko pripravljate oglas, poskrbite, da bo prilagojen za različne postavitve. Med ustvarjanjem oglasne skupine lahko izberete možnost, ki vam omogoča prilagajanje izgleda oglasov (Select all placements that support asset customization).


Vir: Shopify.

Vas zanima več?

Preberite tudi: