[STROKOVNJAKI SVETUJEJO] Potrošniki bodo zahtevali še hitrejši dostop do informacij!

V maju smo na portalu Shopper's Mind - sMind objavili infografiko o tem, katere spletne vire uporabljajo slovenski potrošniki za raziskovanje v nakupnem procesu. Razkrili smo, da je uporaba iskalnikov od leta 2014 upadla za...
reportaza diggit_foto

REPORTAŽA S KONFERENCE DIGGIT: Spletna in fizična trgovina sestavljata en ekosistem

V sklopu 5. konference Diggit je 14. junija v Ljubljani potekala okrogla miza z naslovom Spoznajte »digitalnega« Janeza Novaka, na kateri je pogovor tekel o nakupnih navadah Slovencev. V pogovoru z moderatorko Janjo Božič Marolt...

REPORTAŽA Z OMGcommerce: Demistifikacija cene v e-commercu

Na konferenci OMGcommerce, ki je v organizaciji Netokracije potekala med 1. in 3. junijem v Zagrebu, je mag. Darko Dujič v predavanju z naslovom Gola cena razbijal mite o vlogi cene v e-commercu ter...
predlog nove e-commerce zakonodaje

Predlog nove e-commerce zakonodaje: EU pozablja na zaščito trgovcev!

V enem izmed nedavnih člankov smo že pisali (in opozarjali) na tematiko geoblokiranja, 25. maja pa je Evropska komisija objavila predlog nove zakonodaje EU, ki naj bi po njihovem prepričanju pomagala tako potrošnikom kot...
vabljeni na shopper's mind HR

Vabljeni na Shopper’s Mind Hrvatska!

Le slabe štiri mesece po tem, ko smo v Sloveniji predstavili našo iniciativo za promocijo in razvoj znanja z e-commerce področja, s ponosom predstavljamo hčerinski portal Shopper's Mind - sMind na Hrvaškem! Na ta način omogočamo edinstveno...
facebook_jelena_darko

Bo Facebook revolucionarno poenostavil nakupni proces?

Facebook je pred kratkim predstavil bote, ki potrošnikom omogočajo nakup neposredno iz Messengerja. Odslej lahko uporabniki v aplikaciji za pametni telefon ali na Facebooku na spletu preprosto povejo, kateri izdelek iščejo, na drugi strani pa bot poišče informacije o ponudbi...
darko-dujic-1

Darko Dujič: Trgovci, osredotočeni zgolj na ceno, bodo težko ostali konkurenčni

Na portalu Netokracija.com so pred kratkim objavili intervju z mag. Darkom Dujičem, izvršnim direktorjem Ceneje d.o.o., dinamičnega podjetja, ki upravlja največje spletne portale za primerjalno nakupovanje v regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs in idealno.ba. V nadaljevanju lahko preberete nekaj najbolj zanimivih...
Evropska komisija razmislja o uvedbi obveze za cezmejno prodajo

Nova EU uredba: Se nam obetata logistični in pravni kolaps?

18. februarja je v organizaciji Evropske komisije potekala delavnica o prihodnjih ukrepih, ki bi odpravili geoblokiranje. Trgovcem se morda obeta uvedba obveznosti prodaje čez mejo, ki bi jim odvzela nekatere pravice, porajajo se tudi...
Kaj serp pomeni za AdWords oglasevalce

Sprememba Google SERP: Kaj pomeni za AdWords oglaševalce?

23. februarja smo pisali o nedavni Googlovi spremembi strukture SERP ter opisali nekaj možnih posledic za organski obisk ter PPC (pay-per-click) oglaševanje. Nekatere spletne agencije so nas obvestile, da se je na njih obrnilo kar nekaj...
kaj serp pomeni za seo

Sprememba Google SERP: Kaj pomeni za SEO?

23. februarja smo pisali o nedavni Googlovi spremembi strukture SERP ter opisali nekaj možnih posledic za organski obisk ter PPC (pay-per-click) oglaševanje. Nekatere spletne agencije so nas obvestile, da se je na njih obrnilo kar nekaj...

ZADNJE OBJAVE