https protokol

Ali “izgubljate” svoj promet s HTTPS spletnih strani?

Več spletnih portalov in trgovin se v zadnjem času srečuje z izgubo sledljivosti obiska in konverzij, ki jih merijo z Google Analytics. Vzkliki "Kaj se dogaja?", "Kam je šel naš promet?" in "Kaj je z...
Organski obisk je mrtev Google znatno posegel v strukturo SERP

Organski obisk je mrtev! Google znatno posegel v strukturo SERP

Če ste med tistimi, ki jim organski obisk po spremembah Googlovih algoritmov nikoli ni padel, žal tokrat ne boste med »srečneži«, ki jim zadnja sprememba Google SERP ne bo prišla do živega.  Po poročanju searchengineland se...

Relevantnost na preizkušnji ali kaj pomeni opuščanje Google oglasov na desni strani

V petek so se na nekaterih najpomembnejših spletnih mestih in blogih s področja digitalnega marketinga pojavili članki o odločitvi Googla, da bo na globalni ravni umaknil oglase na desni strani iskalnih rezultatov. Žal v času...
7th eu ecommerce conference

7. EVROPSKA E-COMMERCE KONFERENCA: V EU obstajajo kompleksni procesi, ki omejujejo potencial spletne trgovine

29. januarja 2016 smo v Bruslju obiskali 7. evropsko konferenco, namenjeno tematikam, novostim, izzivom ter priložnostim e-commerca, predvsem znotraj članic EU. Geoblokiranje, varstvo podatkov ter cross-border logistika so trenutno izredno vroče tematike na področju spletne trgovine.  Skupaj s...
Platforma za spletno reševanje sporov za slovenske spletne trgovce še ne deluje

Platforma za spletno reševanje sporov za slovenske spletne trgovce še ne deluje!

V zadnjem času smo veliko pisali o prihajajoči evropski platformi za spletno reševanje čezmejnih sporov med potrošniki in ponudniki na področju spletne prodaje ali storitev. Platforma je sicer že dostopna od 15. februarja, a...
Darko Dujič: Potrošnik je postal informiran in preudaren

Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!

sMind zapolnjuje vrzel v znanju, ki nas ločuje od uspešne prihodnosti Nedvomno se je poslovanje v zadnjih desetih letih mnogo bolj spremenilo kot v predhodnih stotih. Izjemen razvoj in penetracija uporabniške tehnologije ter spleta povzročata...
Darko Dujič: Potrošnik je postal informiran in preudaren

Darko Dujič: Ob transparentnosti cen se je končno začel konkurenčni boj necenovnih dejavnikov

Intervju z mag. Darkom Dujičem, izvršnim direktorjem Ceneje d.o.o.   Kako se kupec vede na spletu danes in kako se je pred 20 leti? Pred nastankom spletnih trgovin smo imeli relativno omejen dostop do informacij, ki so...
Stefan Jorgensen Conquering commerce

Stefan Jørgensen: Internacionalizacija zaznamuje spletni trg

Stefan Jørgensen je ustanovitelj in direktor izjemno uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, ki deluje na področju e-commerca in podpornih storitev. Sebe nekoliko šaljivo poimenuje »danski viking«. Sicer res prihaja iz Danske, male države, podobne Sloveniji,...

Ali veste, da lahko z 2016 spore s potrošniki rešujete hitreje in ceneje?

14. novembra lani je v veljavo stopil nov zakon, ki vam omogoča bistveno lažje reševanje potrošniških sporov, hkrati pa nalaga tudi nekatere obveznosti. Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) širši pojem alternativnega reševanja sporov...

Razmišljate o širitvi vaše trgovine v Hrvaško ali Srbijo?

Če želite doseči nadaljnjo rast poslovanja, morate hitro začeti razmišljati o spletni prodaji na tuje trge. »Spletni trgovci bodo morali biti v prihodnje pripravljeni premagati ovire, kot je na primer dostava in podajanje osnovnih...

ZADNJE OBJAVE