Nakupi brez, da uporabniki zapustijo Instagram? Da, v ZDA je to že mogoče!

3914

V torek so predstavniki družbenega omrežja Instagram objavili novico o novi možnosti, ki bo spremenila igre v svetu spletnega nakupovanja preko družbenih omrežij. Če kupec med brskanjem na Instagramu najde izdelek, ki mu je všeč, ga lahko po novem kupi, ne da bi zapustil aplikacijo. Funkcijo zaenkrat lahko testirajo uporabniki v ZDA, nakupujejo pa lahko pri 20 izbranih blagovnih znamkah.

Kako poteka nakup?

Kupec med brskanjem opazi izdelek, ki mu je všeč in nanj klikne. O tej funkcionalnosti smo že pisali tukaj:

Priložnosti prodaje izdelkov na Instagramu: kaj morate vedeti? »

Novost pri tem pa je, da lahko kupec na produktni strani znotraj aplikacije vidi gumb »Checkout on Instagram« (nakup na Instagramu). Izbira lahko med različnimi velikostmi in barvami, nato pa nadaljuje s plačilom, ne da bi zapustil Instagram. Za plačilo je treba vpisati ime, email, podatke o plačilu in naslov za dostavo.

Podatke kupec vpiše le ob prvem nakupu, nato pa so shranjeni v aplikaciji in tako zagotavljajo še hitrejši nakup. Kupec prejme tudi obvestila o pošiljki in dostavi znotraj Instagrama, tako da je vedno obveščen o poteku nakupa.

Na voljo le v ZDA

Nakup znotraj Instagrama je trenutno v beta testiranju za podjetja in kupce v ZDA. Testirajo ga pri 20 različnih blagovnih znamkah, ki bodo nov sistem nakupovanja vzpostavile v prihodnjih tednih. Instagramovi predstavniki v sporočilu za javnost tudi obljubljajo, da prihaja še več sprememb kmalu!

  • Adidas @adidaswomen & @adidasoriginals
  • Anastasia Beverly Hills @anastasiabeverlyhills
  • Balmain @balmain
  • Burberry @burberry
  • ColourPop @colourpopcosmetics
  • Dior @dior
  • H&M @hm
  • Huda Beauty @hudabeautyshop
  • KKW @kkwbeauty
  • Kylie Cosmetics @kyliecosmetics
  • MAC Cosmetics @maccosmetics
  • Michael Kors @michaelkors
  • NARS @narsissist
  • Nike @niketraining & @nikewomen
  • NYX Cosmetics @nyxcosmetics
  • Oscar de la Renta @oscardelarenta
  • Ouai Hair @theouai
  • Outdoor Voices @outdoorvoices
  • Prada @prada
  • Revolve @revolve
  • Uniqlo @uniqlo
  • Warby Parker @warbyparker
  • Zara @zara

Na Instagramu kupujejo luksuzne produkte

Uporabniki Instagrama so navadno mlajši – kar 59 % tistih, ki uporabljajo omenjeno aplikacijo, je starih med 18 in 29 let. Še bolj zanimiv podatek pa je, da ljudje, stari med 18 in 34 let, na Instagramu preživijo največ časa. Tudi starejši se že pridružujejo trendu, saj se je število starejših od 45 let med leti 2014 in 2017 povečalo za 6 odstotnih točk.

“V LETU 2016 je kar 94 % interakcij (všečkov in komentarjev) z luksuznimi blagovnimi znamkami prišlo iz Instagrama.

Prav posebna priložnost pa se skriva za trgovce, ki prodajajo izdelke višjih cenovnih razredov. Luksuzne blagovne znamke imajo največ sledilcev in opažajo največ interakcije na Instagramu v primerjavi z drugimi družbenimi omrežji. V poročilu portala Business Insider opažajo, da je kar 94 % interakcij (všečkov in komentarjev) z luksuznimi blagovnimi znamkami prišlo ravno iz Instagrama.

Vir: Instagram

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here