Tomáš Braverman je že več kot 6 let CEO vodilnih primerjalnih in svetovalnih platform v Češki, Slovaški, Madžarski, Romuniji, Bolgariji, Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni in Hercegovini. Skupina Heureka z več kot 55.000 spletnimi trgovinami ustvarja virtualni katalog z več kot 50 milijoni izdelkov.

Kot generalni direktor skupine Heureka, ki je ena največjih skupin platform za primerljivo nakupovanje v regiji, imate neprecenljiv vpogled v spletne kupce na eni strani in spletne trgovce na drugi – ali so njihova pričakovanja usklajena?

T. B. – No, pričakovanja so resnično zelo različna. Kupci želijo kupiti izdelke po najugodnejših cenah, spletni trgovci pa želijo prodati po najvišji možni ceni. Ampak to je pravzaprav umetnost trgovanja na splošno. Cena, po drugi strani, ni edini dejavnik, ki bo pritegnil kupce, saj trgovci lahko izpostavijo tudi druge edinstvene ponujene vrednosti, kot so edinstvenost izdelka, odlična podpora in skrb za stranke, dostopna prevzemna mesta itd. Na takšen način so spletni trgovci lahko zanimivi za različne kupce, ne da bi se potegovali le za najnižjo ceno.

Prihajate iz Češke, ki je pogosto opisana kot najbolj razvita ecommerce država v regiji. Zakaj menite, da je tako?

T. B. – Mislim, da je to zato, ker so Čehi po naravi podjetni, in vsak Čeh si želi postaviti svojo spletno trgovino takoj, ko je to mogoče. Po drugi strani pa smo v vsakem trenutku pripravljeni kupiti po najboljši ceni in poiskati najboljše ponudbe. To je predvsem razlog, da imamo na svetu največ trgovin na prebivalca in enega največjih deležev spletnih trgovin.

“Danes to res ni več težko. Zakaj bi torej ostali le na enem trgu?” – TOMAS BRAVERMAN

Evropa je razdrobljen trg, kar pa je lahko tudi priložnost. Zakaj morajo spletni prodajalci čez meje svoje države?

T. B. – To je odličen način za rast in širjenje. Ko si spletni trgovec zgradi vse, kar potrebuje za poslovanje v svoji državi (skladišče, splet, skrb za stranke itd)., potem vstop na tuje trge sploh ni tako težaven. Danes to res ni več težko. Zakaj bi torej ostali le na enem trgu?

Na letošnji Ecommerce Day konferenci boste govorili o tem, katere države naj spletni trgovci osvojijo v prihodnje. Nam lahko zaupate, o čem bo tekla beseda?

T. B. – Na predavanju bom razkril relevantne podatke o državah, ki se nahajajo neposredno v vaši okolici. Hkrati vam bom poskušal pokazati, katere države imajo največ potenciala, da v njih najprej vstopite.

Tomašu Bravermanu se bodo na Ecommerce Day 2019 pridružili tudi drugi mednarodno uspešni predavatelji, ki jih enostavno ne smete zamuditi!

Najboljša predavanja, govorci, ki navdihujejo in navdihujejo, odlične ideje, izkušnje, prakse, mreženje in dobra hrana so razlogi, da obiščete letošnjo konferenco Ecommerce Day 2019 v Kraš Auditorium v ​​Zagrebu 17. aprila.

Prijavite se: Tu in zdaj!

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here