Nakupovalne navade in (spletna) trgovina: pandemična realnost 1. del

Trgovina je izjemno dinamična dejavnost, spletna trgovina še mnogo bolj. A 12. marca je bila postavljena pred novo preizkušnjo. Z razglasitvijo epidemije smo lahko nemudoma dojeli, da se bo realnost trgovine spremenila in sledilo...
darko-intervju

[INTERVJU] Darko Dujič: Opažamo izjemno povečanje frekvence nakupovanja na spletu

Konec novembra je na 5. konferenci Ecommerce Day potekala prva predstavitev rezultatov letošnje raziskave spletnega nakupovanja Shopper's Mind. Ob tem je mag. Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje d.o.o., ki skupaj z agencijo Valicon izvaja...
pravne-spremembe-2017

Imate svoje ecommerce podjetje? Preverite pravne spremembe v 2017!

Če imate svojo spletno trgovino ali na kakšen drug način delujete na področju spleta ter ste v ta namen ustanovili podjetje, morate biti seznanjeni s spremembami, ki jih letošnje leto prinaša za podjetnike. V...
Digitalna_garaza

[VIDEO] Kot 100% certificirano digitalno podjetje smo navdušili Google!

Google je izpostavil podjetje Ceneje d.o.o., pod okriljem katerega deluje tudi znamka poslovne inteligence Shopper's Mind – sMind, v študiji primera o tem, kako pridobivanje digitalnih znanj v okviru storitve Digitalna garaža vpliva na...
Organski obisk je mrtev Google znatno posegel v strukturo SERP

Organski obisk je mrtev! Google znatno posegel v strukturo SERP

Če ste med tistimi, ki jim organski obisk po spremembah Googlovih algoritmov nikoli ni padel, žal tokrat ne boste med »srečneži«, ki jim zadnja sprememba Google SERP ne bo prišla do živega.  Po poročanju searchengineland se...
lokalno-iskanje

Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® z novo podobo spodbuja zaupanje v ecommerce v regiji

Shopper's Mind Slovenija s ponosom predstavlja novo podobo nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP®, ki je v zadnjem letu postala prepoznaven pokazatelj zaupanja vrednih spletnih trgovcev. V nadaljevanju preverite, zakaj smo se odločili za novo...

Kako prodajati milenijcem in kako babyboom generaciji

Z ekstremnim porastom spletne trgovine (po podatkih SURS je indeks spletne prodaje v Sloveniji samo v mesecu maju narasel za neverjetnih 166 % v primerjavi z istim obdobjem prejšnjega leta) se spletni trgovci ponovno...
Digitalni davek

Digitalni davek, ki je razdelil Evropo

Evropska komisija je marca letos predlagala nadgradnjo mednarodnega davčnega sistema in predlagala uvedbo novega, 3-procentnega davka na prihodek od prodaje korporacij z naslova digitalnega oglaševanja in posredniških storitev. Predlagana rešitev je revolucionarna, ker predvideva,...

Hud udarec za email marketing? Google Inbox po novem omogoča hitro odjavo od promocijske...

Kot kaže je Google naredil še en korak naprej k temu, da uporabnikom e-pošte pomaga iz njihovih nabiralnikov očistiti neželena promocijska sporočila. Po poročanju Android Police se po novem uporabnikom Googlove aplikacije za elektronsko...

Spletni trgovci pozitivni glede prihodnosti

Spletne trgovine se zelo dobro zavedajo izzivov trenutne situacije in priložnosti, ki jih imajo zaradi omejenosti fizične trgovine. V času družbenega distanciranja in izolacije, ki zahteva občutne spremembe nakupnega vedenja, opažamo, da so se uporabniki...

ZADNJE OBJAVE