Janko Medja iz LeanPay razkriva, kako do večjih vrednosti nakupovalnih košaric!

  Janko Medja iz podjetja LeanPay je vodja, strokovnjak za strateško planiranje in organizacijsko kulturo. S svojimi znanji na finančnem področju in široko mrežo kontaktov, zbližuje številne fintech podjetnike s perspektivnimi strankami ali partnerji. Vas zanimajo inovativni...

Garaža, v kateri se valijo digitalci

Shopper's Mind – sMind (Ceneje d.o.o.) je prvo podjetje v Sloveniji, v katerem so vsi zaposleni  in zunanji sodelavci v treh državah opravili izpit Googlove Digitalne garaže in s tem pridobili aktualna znanja s...

Google zaradi kazni EU uvaja pomembne spremembe – resnica ali laž?

Nedavno je Google naznanil, da bo v skladu z odločitvijo Evropske komisije prilagodil svojo storitev za primerjavo cen Google Shopping. Kot smo na portalu Shopper's Mind že pisali, je Komisija spletnemu gigantu naložila rekordno...
baymard raziskava oznak zaupanja-prakticni nasveti3

Nova raziskava pokazala enostaven trik za povečanje zaupanja vaših kupcev

Pred kratkim smo na portalu Shopper's Mind – sMind.si objavili izsledke nove raziskave inštituta Baymard, ki so pokazali, da je pri spletnem nakupovanju ključnega pomena občutek varnosti, ki ga dobi potrošnik med brskanjem po...

Že drugo leto najboljša spletna trgovina v svoji kategoriji

Odlična spletna trgovina, ki je rezultat dolgoletnega truda in kjer so stranke vedno na prvem mestu. Hkrati pa iz leta v leto skrbi za nadgradnjo svoje spletne strani in UX-a. Ravno to jim je...
jelena-rasula-facebook-napacno-obracunaval-metrike

[VROČE] Facebook napačno obračunaval metrike video objav

Ste tudi vi med tistimi, ki pridno izkoriščajo prednosti video objav in video oglaševanja na Facebooku? Potem morate vedeti, da je spletni gigant pred kratkim izdal uradno opravičilo zaradi napačnega prikaza metrik za to...

Katere 4 tehnične spremembe v najkrajšem možnem času optimizirajo vašo spletno trgovino?

Letošnje leto se je mnogo dejavnosti na področju spletnega poslovanja zaradi izrednih okoliščin prestavilo iz ustaljenih smernic. Tako se tudi na Ceneje.si in na našem portalu za spodbujanje ter pospeševanje ecommerce aktivnosti v regiji...
HR-ecommerce-inspektorji

[TUJINA] Hrvaška napovedala stroge kazni!

Ste s spletno trgovino prisotni tudi na Hrvaškem? Na tamkajšnjem trgu se obeta strog nadzor spletne trgovine! Davčna uprava namerava oblikovati specializirane ekipe strokovnjakov in po novem bo spletne trgovine nadziralo kar 40 inšpektorjev. Za spletne trgovce...

Nakupno vedenje in (spletna) trgovina: reakcije “preudarnega” potrošnika – 2. del

V zadnji recesiji so se potrošniki odzvali v nekaj mesecih in dojeli novo realnost tudi tako, da so korenito spremenili taktike nakupovanja. Postali so preudarni, nekateri izjemno racionalni, na trenutke povsem asketski. Enkratnost trenutnega...

Matej Špehar: 3 najboljše prakse na družbenih omrežjih

Ste prepričani, da je vaša komunikacija na družbenih omrežjih ustrezna? V svojem predavanju na konferenci Digitalna preobrazba ter novi pristopi v marketingu in prodaji je Matej Špehar poleg pomena prisotnosti podjetij na družbenih omrežjih...

ZADNJE OBJAVE