Imate preveč zapuščenih košaric?

3605

Se vam zdi, da je stopnja zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini previsoka? Baymard Institute navaja, da je glede na 40 različnih raziskav od leta 2012 do 2018, stopnja zapuščenih košaric v povprečju 69.89 %.

Čeprav je razlog, da ljudje zapustijo košarico tudi to, da še niso v prodajni fazi nakupnega lijaka in v vaši spletni trgovini še raziskujejo ponudbo, med drugimi razlogi za zapuščanje kupci največkrat navajajo:

  • Previsoke stroške (dostava, davki, prispevki)
  • Trgovina ne omogoča nakupa brez registracije
  • Predolg ali prezapleten proces naročanja

Celoten seznam razlogov, zakaj kupci zapuščajo košarice, si oglejte na grafu spodaj.

Vir: Baymard Institute, 40 Cart Abandonment Rate Statistics

Kako se izogniti zapuščeni košarici na mobilnih telefonih?

Da bi se izognili zapuščenim košaricam, premislite o naslednjih smernicah.

Dovolite nakup brez registracije

Kupcem omogočite nakup brez registracije, če si to želijo, saj boste tudi na takšen način lahko shranili njihove podatke (ob ustreznem dovoljenju seveda). Nikakor pa ne zapravljajte časa s tem, da od kupcev zahtevate več informacij, kot jih dejansko potrebujete. Nakup brez registracije je namreč namenjen hitremu nakupu, brez obveznosti in je v 1.2x primerih bolj pogost kot pa ustvarjanje uporabniškega računa, poročajo v študiji podjetja Moovweb.

Izdelki v košarici naj bodo vedno na vpogled

Kupcem zagotovite, da si ob vsakem koraku naročila lahko ogledajo dodane izdelke v košarici. Naročilo lahko traja kar nekaj časa in lahko se zgodi, da bodo vaši kupci vmes pozabili, kaj so naročili oziroma še huje, začeli se bodo spraševati, ali je izdelek, ki ga želijo, res vreden 10 dodatnih klikov. Če pa boste kupcem vedno prikazali ceno izdelka, fotografijo, ime in druge relevantne podatke, vam lahko to zmanjša število zapuščenih košaric.

Plačilo z 1 klikom

V svojo spletno trgovino na mobilnih telefonih dodajte gumbe za plačilo, kot je na primer PayPal. Na takšen način se boste izognili temu, da morajo vaši kupci vpisovati svoje podatke, kot so naslov in podatki o kreditni kartici. Vsi večji trgovci, kot so eBay, Target, Walmart in Wish, že ponujajo vsaj PayPal gumb. Walmart ponuja celo 5 različnih gumbov za hiter nakup, kar je lahko prednost, toda vseeno pozor s prevelikim številom, saj boste lahko vaše uporabnike hitreje zmedli.


Zmanjšajte število korakov

Če vaši kupci ne morejo opraviti nakupa z 1 klikom, jim poskušajte pomagati tako, da zgradite enostaven nakupni proces. Omogočite, da se kupcem avtomatično izpolnijo polja, ki bi jih sicer morali sami izpolniti in razmislite še o dodatnih tehnologijah, ki bodo uporabnikom pomagale pri izpolnjevanju polj, ki jih morajo izpolniti, da opravijo nakup.

Vir: Business Insider, The Mobile Checkout Benchmark Report, Januar 2019

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here