[6 nasvetov] Kaj prikazati kupcu, ki ni našel, kar je iskal?

3414

Še ob uporabi najboljšega iskalnika na svetu se lahko zgodi, da kupec ne najde želenega izdelka. Morda vaša spletna trgovina preprosto ne ponuja, kar kupec išče, morda pa je iskalni niz, ki ga je kupec vnesel, prezapleten, da bi iskalnik našel relevantne rezultate.

Za kupce, ki ne najdejo, kar so iskali na vaši strani, ni potrebno, da je to konec poti. Na spletni strani Baymard Institute so raziskali 6 elementov, ki bodo vaše kupce ponovno spodbudili k nadaljevanju nakupovanja. V nadaljevanju si poglejte, kateri so ti elementi.

Predlagajte iskanje po kategoriji

Glede na iskalni niz vašega kupca predlagajte iskanje po kategoriji. Če vaš kupec išče zeleno zimsko bundo, vi pa ne ponujate ne zelenih, niti ne zimskih bund, kupcu ponudite iskanje po kategoriji bund.

Predlagajte iskanje po kategoriji

 

Ponudite podobne izdelke

Če iskalnih zazna podobne izdelke, jih predlagajte kupcu. Še posebno če se za zelo specifična iskanja po veliko ključnih besedah, ki bi sicer obrodila veliko več sadov, če bi iskali z manj ključnimi besedami. Seveda to pomeni, da bi ključne besede lahko odstranil tudi uporabnik sam. Toda v praksi se to ne zgodi, saj uporabnik po prvem iskanju dobi občutek, da bo ponovno naletel na stran brez iskanih rezultatov. Po drugi strani pa veste, da je predlaganje podobnih izdelkov tehnično izvedljivo in poenostavljanje iskalnega niza lahko vodi v več rezultatov. Najbolj optimalno je, da prikažete 3-5 rezultatov.

Ponudite podobne izdelke

 

Priporočila prilagojena posameznemu kupcu

Priporočila, ki temeljijo na kupčevi zgodovini iskanja ali nakupnem obnašanju, ne bodo neposredno pomagala pri iskanju želenega izdelka, temveč bodo kupce usmerila v izdelke, ki jih vseeno zanimajo.

Priporočila prilagojena posameznemu kupcu

 

Telefonska podpora, klepet in druge uporabne povezave

Nekatere strani imajo za pomoč pri nakupu na voljo telefonske asistente, možnost neposrednega klepeta ali druge storitve. Če omenjene možnosti ponujate tudi v vaši spletni trgovini, le-te navedite tudi na strani brez zadetkov iskanja. Morda vas skrbi, ker ne želite preveč izpostavljati telefonsko podporo, a vedeti morate, da je za tiste, ki pridejo do strani brez zadetkov, najbolj verjetno, da bodo vašo spletno trgovino zapustili. Alternativa temu je seveda lahko direkten klepet oziroma podpora preko spletnega klepeta, saj se nekatere stranke raje kot za telefonske klice, odločajo za nekoliko bolj neosebni stik.

Telefonska podpora, klepet in druge uporabne povezave

 

Oglasi

Kontekstualni oglasi, ki temeljijo na poizvedbi uporabnika, so lahko v nekaterih primerih dobra rešitev. Če je iskalnik dober in podpira večino ali vse vrste poizvedb, potem stran brez zadetkov pomeni, da najverjetneje spletno mesto preprosto ne vsebuje izdelka, ki ga išče uporabnik. V teh primerih je smiselno prikazati besedilne oglase.

 

Priljubljeni izdelki in kategorije

V skrajni sili lahko kupcu, ki ni našel, kar je iskal, prikažete najbolj priljubljene izdelke ali kategorije na vaši strani. Glede na to, da jih prikazujete glede na priljubljenost, verjetno z iskalnim nizom ne bodo imele nič skupnega. Vseeno pa lahko kupca, pred odide iz vaše spletne trgovine, spomnite na zanimivo ponudbo, ki jo imate in mu poenostavite novo iskanje.

Vir: Baymard Institute, Search UX: 6 Essential Elements for ‘No Results’ Pages

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here