[3 NASVETI] Kako izboljšati produktne strani in košarico?

3784

Nakupovanje preko pametnih telefonov bo imelo vedno večjo vlogo v prihodnosti ecommerce industrije – nenazadnje jo ima že zdaj.

Vseeno pa je število konverzij preko namiznih računalnikov ali aplikacij večje, kot preko mobilnih strani. Kar preprosto pomeni, da imate prostor za izboljšavo na mobilnih straneh vaše spletne trgovine.

V poročilu poslovnega portala Business Insider priporočajo, kako lahko spletni trgovci izboljšate produktne strani in košarice na naslednje tri načine.

1. Prikaz cene, ki vsebuje davek in strošek dostave takoj, ko je to mogoče

Gre se zavestno odločitev, da ne skrivate ključne informacije za kupce ali jih skrivate. Če boste kupcem razkrili celotno informacijo o ceni, bodo imeli celotno sliko o tem, ali si res želijo nakupa. Vi pa manj zapuščenih košaric. V primeru kupcev, ki prvič kupujejo pri vas, lahko cena variira, saj je odvisna od poštnine in davka. Vseeno pa bi morali znati oceniti, koliko bo končna cena in to informacijo ponuditi kupcem. Na podoben način, naj kupec vpiše promocijsko kodo ali kodo darilne kartice, ko je v košarici, ne pa med tem, ko plačuje. Tako bo kupec že med brskanjem in nakupovanjem jasno videl, koliko je pri nakupu prihranil.

2. Kupcem, ki se vračajo k vam, omogočite plačilo z 1 klikom

Vašim kupcem je mobilni checkout neroden, saj je vpisovanje podatkov oteženo na pametnih napravah, še posebno, če niso doma. Trgovci ne smejo na to gledati kot na izziv, ki se ga ne da odstraniti. Možnost, da kupci plačajo z 1 klikom, je odličen primer, kako kupcem omogočiti, da svoje podatke vpišejo le enkrat. Potem ko kupci svoje podatke uspešno shranijo, lahko vse nadaljnje nakupe opravijo le z 1 klikom – vi pa jim rešite problem, da morajo vsakokrat znova vpisovati podatke, hkrati pa bo njihov nakup še hitrejši in udobnejši.

3. Ponudite plačila na obroke ali druge plačilne načine že na produktnih straneh

41 % kupcev je že kdaj uporabilo plačilo na obroke pri spletnem nakupovanju, v poročilu poroča ameriški ponudnik obročnih plačil Affirm.

In skoraj polovica potrošnikov bi želela uporabiti plačilo na obroke pri nakupu pod 250 $. Kupcem obročno plačilo omogoča nakup izdelkov, za katere se sicer ne bi odločili. Ključno je torej, da že na produktni strani prikažete to možnost. Povežete se lahko s ponudniki plačil na obroke, kot je v Sloveniji Lean Pay, ali Affirm, Klarna in Splitit v tujini.

Nove načine plačila izpostavite že na produktnih straneh in kupcem omogočite še več različnih načinov plačevanja preko mobilnih naprav, pri tem pa ne pozabite tudi na dodatne stroške, ki bodo nastali z uporabo omenjenih storitev in jih upoštevajte pri vaši cenovni politiki.

Vir: Business Insider, The Mobile Checkout Benchmark Report, Januar 2019

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here