Družbena omrežja: kakšne so prednosti dobrega načrta?

1620

Upravljanje profilov na družbenih omrežjih je veliko več kot le objava tu in tam na Facebooku in Instagramu. Predvsem je potrebno poskrbeti za celosten marketinški nastop ne glede na to, ali se gre za email kampanjo, spletno stran ali oglase. Usklajen nastop, še posebno v večjih marketinških ekipah, pa gotovo olajša skupen dokument – koledar marketinških aktivnosti.

Kaj je koledar marketinških aktivnosti?

Koledar aktivnosti je dokument, v katerem si pripravimo načrt vsebin, ki jih bomo objavili preko digitalnih kanalov ali družbenih omrežij. V koledarju si lahko zabeležimo, kaj bomo objavljali mesečno, tedensko, dnevno.

Dokument nam služi kot podlaga za objave (fotografij in videov), iztočnice za tekst in ideje za hashtage v vsaki objavi. Dober načrt ima izreden pomen, saj ga pripravimo vnaprej in v njem jasno vidimo, ali smo naše glavno sporočilo prenesli ob pravem času na želeno ciljno publiko.

Z načrtom objav, ki ga redno vzdržujemo, bodo vse vaše marketinške aktivnosti usmerjene v en cilj. Priprava plana nam ravno tako služi pri merjenju uspeha nastopa na platformah družbenih omrežij in pri tem, da hitreje ugotovimo, kakšne vrste objav so najbolj uspešne in katere ne delujejo.

 

Ali nam priprava podrobnega načrta ne bo v resnici vzela še več časa?

Ne. Uporaba koledarja objav na družbenih omrežjih vam bo v enem letu vsekakor prihranila dragocen čas. Če sledite planu objav, si lahko nekatere objave vnaprej pripravite in razporedite za samodejno objavo po želenem urniku. Tako boste imeli na voljo več časa za ‘lastminute’ prilagoditve ali pripravo objav, ki so vezane na aktualne dogodke.

 

Zakaj je pomembno, da si pripravimo koledar aktivnosti na družbenih omrežjih?

Boljša organiziranost

Ena izmed prednosti uporabe koledarja za planiranje objav na družbenih omrežjih je celosten pogled nad vsebinsko strategijo. Koledar vam omogoča planiranje marketinških aktivnosti povezanih s pomembnimi priložnostmi v podjetju ali industriji, v kateri delujete. Namesto da si sproti izmišljate objave, vam kakovostno pripravljen koledar omogoča pripravo vsebin, ki bodo relevantne za vašo ciljno publiko.

S pravočasno pripravo bodo vaše objave bolj premišljene. Če se tudi vam kdaj zgodi, da na vseh omrežjih objavite enako vsebino, boste z dobrim načrtovanjem imeli več časa za razmislek, kako prilagoditi objave ciljni publiki.

Po poročanjih Content Marketing Instituta, kar 81 % zaposlenih v B2B marketingu pravi, da dober marketinški načrt poveže ekipo, da vse aktivnosti usmeri v skupen cilj, hkrati pa načrt poenostavi pripravo vsebin.

CMI-B2B raziskava

Konsistenca

Uporaba koledarja vam omogoča enoten nastop in konsistentno vsebino, ki vam bo pomagala doseči vaš marketinški cilj.

Nihče vam ne bo želel slediti na družbenih omrežjih, če ste na zadnje objavljali 2 leti nazaj. Če boste objave planirali vnaprej, bo zaupanje vaših strank raslo, prepoznali vas bodo kot zanesljiv vir informacij v svoji branži. S konsistentnim objavljanjem boste vaše sledilce naučili, kaj lahko od vas pričakujejo in skupaj z vzpostavljanjem interakcije lahko zgradite dolgoročen odnos, ki bo vodil v prodajo.

Poročanje in napredek

Prednost priprave koledarja ni le boljša organiziranost in konsistenca objav ne glede na kanal, temveč je tudi boljši pregled nad rezultati. Ali smo uresničili zastavljene cilje? Kaj je delovalo? Kaj ni? To so informacije, ki so ključne za analizo učinkovitosti.

Vsak mora ugotoviti, kaj deluje pri občinstvu, na katerega cilja. Dober začetek je, če se držimo pravila tretjin:

  • 1/3 objav naj bo namenjena promociji vaše spletne trgovine ali pridobivanju leadov,
  • 1/3 vsebin naj pride s strani zunanjih virov iz vaše industrije,
  • 1/3 vsebin naj predstavlja interakcijo z vašimi sledilci, bodisi skozi odgovore na vprašanja, komentiranje ali objava vsebin, ki so jih prispevali vaši sledilci.

Pri pripravi objav si lahko pomagate tudi s Paretovim načelom – na 20 % prodajnih vsebin, imejte 80 % ne-prodajnih.

 

Zdravje

Čeprav se ‘nenapovedanim aktivnostim’ ne morete izogniti, vam bo dober načrt pomagal pri tem, da vas v času povečanih obremenitev, ne zagrabi panika. Ravno tako bo vaše življenje lažje, ker vam ne bo nenehno treba brskati za dobrimi vsebinami.

 

Ste pripravljeni na otožni ponedeljek in valentinovo?

Tretji ponedeljek v januarju je poznan kot otožni ponedeljek (Blue Monday) ali najbolj depresiven dan v letu. Čeprav znanstvenega dokaza, da bo 21. januar res najbolj obremenjujoč dan, ni, se lahko na ta dan vseeno posvetite vašim kupcem.

Če se odločite, da boste otožni ponedeljek vključili v vaš koledar objav, na ta dan širite dobro voljo. Kupce v vaši spletni trgovini spomnite na pomen dobrega počutja in na vzdrževanje zaobljub, ki so si jih zadali v začetku leta.

Vsekakor pa je bolj kot otožni ponedeljek, v Sloveniji in po svetu poznan praznik zaljubljencev. Ne pozabite, da se valentinovo približuje in da ga lahko izkoristite za dodatne marketinško-prodajne aktivnosti.

 

Vir: članek je povzet po virih Content Marketing Instituta, Hootsuite in Hubspot.

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here