Mrzlo je, zato opremljamo dom in iščemo sušilne stroje

Kje bomo letos udobno sedeli? Kljub nizkim zimskim temperaturam in tako težko pričakovani snežni odeji se slovenski potrošniki glede na povpraševanje, ki smo ga zaznali v preteklih dneh na Ceneje.si (del skupine Heureka), pospešeno ozirajo...

Paketomat – prevzem po izbiri spletnih kupcev

Spletna trgovina je doživela v zadnjih letih neverjeten porast, tudi v prihodnosti pa ji ecommerce strokovnjaki napovedujejo izjemno stabilno napredovanje in ohranjanje svoje močne pozicije med potrošniki, ki jim nakupovanje na spletu prihrani njihov...

Spletni kupci bodo v letu 2023 preudarnejši, tudi s pomočjo uporabe platform za spletno...

V webinarju Spletni kupci v 2022 in pričakovanja v 2023 sta David Čreslovnik (Ceneje.si) in Matjaž Robinšak (Valicon) osvetlila trende spletnega nakupovanja leta 2022 in se dotaknila prihodnosti, izzivov in napovedi prihajajočega leta 2023....

Kako učinkovit je SMS marketing? Poglejmo si številke!

Verjetno ste za Črni petek opazili nemalo oglasov, od plakatov, TV reklam, radio oglasov, do številnih e-mailov ter SMS promocij. Vsak način marketinga ima svoje prednosti, danes pa si pobližje poglejmo SMS marketing. Najprej navajamo nekaj...

Podatki kažejo, da se je Black Friday nakupovanje že začelo!

Približuje se praznik ugodnih ponudb - Black Friday oz. črni petek s katerim se uradno začne obdobje predbožične nakupovalne mrzlice. Spletni trgovci ste v preteklih letih potrošnike že tako navadili na Black Friday dnevne...

Spletni kupci pri televizorjih ne čakajo na Black Friday ponudbe!

Kaj mislite, zakaj potrošniki pospešeno kupujejo televizijske sprejemnike? V poletnih mesecih smo opazovali velik porast ob spremljanju številnih športnih dogodkov in tekmovanj. Tako so se Slovenci dobro opremili pred tekmovanjem EuroBasket, svetovnim prvenstvom v...

Potrošniki se obrnejo na Ceneje.si, ko gre za izbiro daril!

Bloomberg poroča, da več kot polovica Britancev (53 %) ocenjuje, da bo božično-novoletno obdobje še bolj stresno kot pretekla leta zaradi dviga cen življenjskih stroškov, 37 % pa jih pričakuje, da bodo razmere težje...

Slovensko marketinško orodje, ki je prodrlo na svetovni trg

Kaj narediš, ko naletiš na težavo? Preprosto – rešiš jo! In točno to je naredilo mlado slovensko podjetje, ki je leta 2020 lansiralo revolucionarno orodje ROAS monster.   Žan Bagarič, direktor podjetja, je leta 2008 je ustanovil...

Potrošniki se bodo greli, če boste hitri – tudi z vašo pomočjo!

Očitno je, da potrošnike skrbijo naraščajoče cene energentov ter vprašanje ogrevanja njihovih bivalnih prostorov postaja v trenutnem obdobju nizkih jesenskih temperatur vse bolj aktualno. V dani situaciji so popolnoma razumljive spremembe njihovega nakupnega vedenja,...

GLS: Rešitev za vašo spletno trgovino

Spletno nakupovanje v porastu – po podatkih SURSa je namreč v letu 2021 kar 71% oseb (med 16-74 let) opravilo vsaj en nakup v enem letu, delež rednih nakupovalcev (nakup v zadnjih 3 mesecih)...

ZADNJE OBJAVE