Digitalni davek

Digitalni davek, ki je razdelil Evropo

Evropska komisija je marca letos predlagala nadgradnjo mednarodnega davčnega sistema in predlagala uvedbo novega, 3-procentnega davka na prihodek od prodaje korporacij z naslova digitalnega oglaševanja in posredniških storitev. Predlagana rešitev je revolucionarna, ker predvideva,...
Customer First

[INTERVJU] Zvjezdana Novak (JYSK):  Slovenski kupec dobro ve, kaj si želi in ne pristaja...

Živimo v dobi, v kateri se praktično vse lahko prodaja na spletu, zato ni nič nenavadnega, da se je tja 'preselila' tudi kategorija pohištva. Kakšni so ključni izzivi pri prodaji pohištva na spletu in kako...

[INTERVJU] Nives Markelj (Alpina): “Spletni nakupi obutve postajajo vse bolj premišljeni!”

Oblačila in obutev so poleg elektronike ena najbolj "spletno zrelih" kategorij izdelkov, v katerih je delež spletnih nakupov že relativno visok. Kaj so ključni izzivi pri selitvi prodaje na splet in kako Slovenci nakupujemo modne...

DIGITALIZACIJA POSLOVANJA: 4 koraki za uspeh in primer dobre prakse

Svetovna populacija znaša že skoraj 8 milijard ljudi in po podatkih Statiste je že polovica aktivnih uporabnikov spleta. Vse več podjetij razume, kako pomembno je, da pravočasno prilagodijo svoje poslovanje novi digitalni realnosti, a...

Inovativne dostavne rešitve in zakaj bodo te odločale o uspehu vaše spletne trgovine

Ecommerce okolje je izjemno konkurenčno in uspešnost spletne trgovine je odvisna od številnih dejavnikov, med katerimi je dostava ena najbolj ključnih. Potrošniki so vse bolj zahtevni, pričakujejo odlično nakupno izkušnjo in v primeru, da...

Se zavedate priložnosti, ki vam jih odpira spletna prodaja pohištva?

Spletni nakupi pohištva in opreme za dom skokovito naraščajo in številni trgovci so znali v pravem trenutku izkoristiti ta trend. Tudi vi prodajate takšne izdelke? Ni še prepozno – v članku spoznajte, kako in...

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je eden najpomembnejših elementov, ki vplivajo na zadovoljstvo potrošnikov pri nakupovanju na spletu. S podjetnikom Stevico Kuharskim, vodjo hrvaškega start-upa Locodels, ki je znan tudi kot Uber za dostavo, smo se pogovarjali o...

[INTERVJU] Matevž Kadak: “Za zadovoljstvo strank so odgovorni vsi zaposleni v podjetju!”

V okviru FrodX akademije sem se udeležila predavanja Matevža Kadaka, vodje prodaje v Povej šefu d.o.o., z naslovom Učinkovito pridobivanje priporočil. Predavatelj je spregovoril o pomenu stikov s strankami in njihovega zadovoljstva ter razkril zanimive...

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] 5 skrivnosti, ki so nas popeljale v sam vrh marketinga v Sloveniji

S ponosom sporočamo, da je bilo podjetje Ceneje, pod okriljem katerega deluje tudi Shopper's Mind, eden od finalistov za nagrade marketinška odličnost leta 2018, ki so jih včeraj podelili na 23. Slovenski marketinški konferenci....

GDPR: Kako veste, ali so vaša stara soglasja že skladna z novo zakonodajo?

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) je stopila v uporabo že 25. maja, še vedno pa veliko podjetij, ki upravljajo z osebnimi podatki, pridobiva privolitve uporabnikov za nazaj. Ste med njimi tudi vi? Počakajte,...

ZADNJE OBJAVE