[INTERVJU] Andraž Repar: Podjetja pogosto podcenjujejo kompleksnost jezikov in razlike med njimi

Glede na to, da se vedno bolj bliža največji ecommerce dogodek v regiji, vam želimo skozi interjvu predstaviti enega izmed predavateljev, katerega boste imeli možnost polsušati 14. 11. na Gospodarskem razstavišču, insicer soustanovitelja podjetja...

Sezona prodaje telefonov in foto opreme je tu. Pometite s konkurenco!

Ali prodajate v svoji spletni trgovini foto opremo ali mobilne telefone? Za vas imamo prave informacije, ki jih enostavno morate poznati! Podatki z največjega slovenskega portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si temelijo na podlagi več kot...

[NE ZAMUDITE] Sezona za prodajo bazenov in opreme za kampiranje že v polnem teku!

Prodajate bazene ali opremo za kampiranje? Prihaja vaš čas. V tokratnem prispevku vam razkrivamo priložnost za povečanje prodaje in kako ujeti kupce v pravem trenutku. Spoznajte, kako biti na vrhu – vidni, prepoznavni in...

INSTAGRAM: ZLATA JAMA ZA SPLETNE TRGOVCE

Zakaj oglaševati na Instagramu? Na njem je že skoraj polovica vseh Slovencev, čedalje bolj pa pridobiva na vrednosti kot prodajni kanal. O tem, kako se lotiti Instagram oglaševanja in kakšni so primeri dobrih praks...

[INFOGRAFIKA] Spletni nakupi in mobilna plačila vse bolj priljubljena med Slovenci

Mastercard® v najnovejši raziskavi MasterIndex razkriva plačilne trende in navade Slovencev, starih med 18 in 55 let. Ključne ugotovitve so: Delež tistih, ki pogosto opravijo nakup preko spleta, se je od leta 2010 znatno povečal...
Sean Ellis v Sloveniji

[INTERVJU] Sean Ellis: “Growth hacking uporabljajo pametni marketinški strokovnjaki!”

Že poznate principe growth hackinga, ki pravijo, da je nenehno testiranje ključno za rast? Če v poslu ali pri razvoju produkta ne izvajamo testiranj, potem ne moremo rasti. Testiranja izvajamo na različnih nivojih našega produkta,...
Marketinška odličnost

[ZMAGOVALCI SMO] Marketinška odličnost: Kako smo postavili temelje za dobro zgodbo?

Z veseljem sporočamo, da smo zmagovalci med B2B podjetji na letošnjem izboru za nagrade marketinška odličnost, ki so jih podelili na slavnostni podelitvi na 24. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu. S tem se uvrščamo...

Farfetch daje življenje odrabljenim dizajnerskim torbam

Spletni trgovec Farfetch z iniciativo Farfetch Second Life dizajnerskim torbam daje novo življenje. Stranke lahko svoje priljubljene torbe zamenjajo za dobroimetje, ki ga lahko nato unovčijo v omenjeni spletni trgovini. Trajnostno za naravo in posel Zagon...

Družbna odgovornost v ecommerce: Prva in zadnja milja naj bosta zeleni!

Kako izbrati pravega logističnega partnerja? Glede na cenovni dejavnik, hitrost, zanesljivost ali vam je pri tem pomembna družbena odgovornost? V DHLu, vodilnemu logističnemu podjetju na svetu, postavljajo družbeno odgovornost na pomembno mesto v poslovanju....
LAFABOO

Kako je Lafaboo.com osvojil srca hrvaških kupcev, strokovno komisijo in zmagal na tekmovanju Web...

Če še niste slišali za Lafaboo.com, potem je zdaj pravi čas, da jih spoznate. To ni le še ena otroška spletna trgovina, temveč je to trgovina, ki je osvojila srca hrvaških kupcev in mednarodno...

ZADNJE OBJAVE