3 najučinkovitejši načini podajanja vsebin za višje zadovoljstvo vaših strank

Zveste, stalne in zadovoljne stranke morajo biti glavno vodilo vsakega dobrega podjetja. Vse, kar ponujamo, naj bodo to storitve ali produkti, mora imeti eno samo in najpomembnejše vodilo - dodano vrednost za naše stranke....

Kako spletni trgovci v novi realnosti dostopajo do novih znanj?

V času omejitev gibanja in socialnih interakcij je bilo mnogo gospodarskih panog v izjemno kratkem času postavljenih pred novo poslovno resničnost. Zaprle so se fizične trgovine in prodaja se je skoraj v celoti prenesla...

Kako lahko ukrepi državne pomoči vplivajo na poslovanje spletnih trgovin?

2. aprila je Državni zbor potrdil t.i. Protikoronski zakon, ki je bil sprejet z namenom omilitve posledic epidemije COVID-19 in prvega paketa pomoči državljanom in gospodarstvu. Ukrepi bodo veljali od dneva razglasitve epidemije, 13....

Nakupno vedenje in (spletna) trgovina: reakcije “preudarnega” potrošnika – 2. del

V zadnji recesiji so se potrošniki odzvali v nekaj mesecih in dojeli novo realnost tudi tako, da so korenito spremenili taktike nakupovanja. Postali so preudarni, nekateri izjemno racionalni, na trenutke povsem asketski. Enkratnost trenutnega...

Nakupovalne navade in (spletna) trgovina: pandemična realnost 1. del

Trgovina je izjemno dinamična dejavnost, spletna trgovina še mnogo bolj. A 12. marca je bila postavljena pred novo preizkušnjo. Z razglasitvijo epidemije smo lahko nemudoma dojeli, da se bo realnost trgovine spremenila in sledilo...

Spletni trgovci pozitivni glede prihodnosti

Spletne trgovine se zelo dobro zavedajo izzivov trenutne situacije in priložnosti, ki jih imajo zaradi omejenosti fizične trgovine. V času družbenega distanciranja in izolacije, ki zahteva občutne spremembe nakupnega vedenja, opažamo, da so se uporabniki...

Kupci se ne dajo ‒ proti koroni se borijo tudi s spletnim nakupovanjem

V času izrednih razmer širjenja virusa COVID-19 in sprejetja strogih ukrepov večine prizadetih držav za zajezitev pandemije so se tudi razmere, za nekaj tako vsakdanjega kot je nakupovanje, skorajda čez noč ‒ neverjetno spremenile. Fizične...

Rešitev v teh časih je spletno nakupovanje – kako pa je z dostavo?

Situacija, v kateri smo se znašli zaradi nepredvidljivih eksternih dejavnikov v preteklih dneh, vsekakor ni ugodna za spletne trgovine. Še večjemu šoku so ob izrednih razmerah izpostavljene dostavne službe, ki predstavljajo končni stik s...

Kako nam lahko spletno nakupovanje pomaga pri ekstremnih dogodkih

Sodobni potrošniki pri spletnem nakupovanju visoko vrednotijo hitrost in učinkovitost ter se trudijo za vedno večjo avtomatizacijo različnih opravil. Dodatne, obstranske dejavnosti, ki ne pripomorejo k večji storilnosti, se v časovnih stiskah zmanjšujejo na...

Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...

ZADNJE OBJAVE