Kako maloprodajno oglaševanje preoblikuje spletno prodajo

Govora o razmahu spletne in čezmejne prodaje imate najbrž že čez glavo. Ampak dejstvo je, da oboje narašča, slednje pa bazen ponudnikov samo še poglablja. Kar pa privede do zelo zanimivega položaja za blagovne...

Oglaševanje v trgovskih medijih

Oglaševanje je že od nekdaj temelj poslovne strategije in ima ključno vlogo pri spodbujanju rasti in prepoznavnosti. Učinkovito oglaševanje zatorej hitro pomeni razliko med uspešnim podjetjem in tistim, ki se komaj drži nad vodo....

Širitev na tuji trg. Pametno

S tem, ko podjetja vstopajo na mednarodne trge, lahko dostopajo do večje baze strank, diverzificirajo svoje prihodkovne tokove in zmanjšajo odvisnost od lokalnih gospodarskih razmer. Ta globalna prisotnost lahko izboljša prepoznavnost blagovne znamke in...

4 razlogi, zakaj morate urediti vaš katalog izdelkov!

Učinkovito upravljanje produktnega kataloga v konkurenčnem okolju spletne prodaje ni več nekaj izbirnega - je namreč ključnega pomena za uspeh. Predstavljajte si produktni katalog kot digitalni ekvivalent postavitve izdelkov v fizični trgovini - pravilna...

Shoptalk Europe: priložnost, da povzdvignete vaš posel

Shoptalk Europe ni samo ena največjih konferenc na svetu, temveč izkušnja, ki je ne boste doživeli na lokalnih tleh. Gre za popolno mešanico izobraževanja, networkinga, zabave in razvoja (tako poslovnega kot osebnostnega) - vse...

Nakupovalne navade Slovencev (2024): Kaj razkrivajo podatki?

V zadnjem desetletju je spletno nakupovanje postalo nepogrešljiv del našega vsakdana. Nakupne navade, generacijske razlike in tehnologija pa se nenehno spreminjajo ter razvijajo. Digitalizacija, ki napreduje s svetlobno hitrostjo (samo pomislite, kako je izgledala...

Širitev na novi trg: Ključni koraki za uspeh

Sprva, zakaj se širiti? Enoten evropski trg in usklajena pravila za prodajo po pošti so zelo preprosta in pomembna podlaga za celoten evropski ekosistem e-poslovanja. Pogoji in pravila za prodajo po pošti so v državah EU...

Brezplačni webinar o strategiji prodaje za čas črnega petka in božiča

Ceneje! in Jeftinije! z veseljem predstavljata brezplačni webinar, ki bo spletnim trgovcem pomagal kar najbolje izkoristiti nakupovalno sezono črnega petka in božiča. Bliža se najpomembnejši del leta (za spletno prodajo), na tem webinarju pa...

Google Analytics 4: Kaj je novega?

Google Analytics 4 predstavlja nov pristop k spletni analitiki. Prinaša nove izzive, predvsem za marketing ali lastnike spletnih trgovin, ki so bili navajeni delati v programu Universal Analytics (prejšnji sistem Google Analytics). Ker pa...

Zgodba o uspehu, ki jo pišejo odlično partnerstvo in inovativnost

V zadnjem desetletju je slovensko gospodarsko okolje priča izjemnemu uspehu podjetja Ujeda d.o.o., ki je s svojimi spletnimi trgovinami Spleticna.si, Lijepa.hr in italijansko različico utrdilo svojo prisotnost na tržišču južne in srednje Evrope. Od...