Financial Planning Accounting Report Spreadsheet Concept

Naučite se oblikovati infografike v 5 korakih!

Pred kratkim sem za portal Shopper's Mind - sMind pripravila pregled 8 ključnih elementov uspešnih infografik, v tokratnem članku pa se lahko v le 5 korakih naučite oblikovati lastne infografike - vizualno oblikovanje informacij, ki vam pomagajo nadgraditi marketinške in...
8 korakov do oblikovanja uspesnih infografik

8 korakov do oblikovanja uspešnih infografik

Infografike oziroma vizualizacije ali vizualno oblikovanje podatkov so postale stalnica na spletnih portalih, blogih, v trgovinah in časopisih ter predstavljajo način razkrivanja informacij, skritih v plasteh podatkov. Z vizualnimi predstavitvami podatkov uspešno nadgradimo komunikacijsko strategijo,...

Poznate obvezne korake za trgovce po novem zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov?

Veste, da vam v primeru neupoštevanja določb novega zakona ZIsRPS, ki ureja reševanje potrošniških sporov, grozi globa? 14. novembra 2015 je v veljavnost stopil Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki v 2016...
5 razlogov zakaj morate nujno imeti mobilno razlicico spletne trgovine

5 razlogov, zakaj morate obvezno imeti mobilno različico spletne trgovine

Razvoj mobilne tehnologije pomembno spreminja vedenje potrošnikov. Po zadnjih podatkih SURS-a je v lanskem letu že skoraj polovica vseh uporabnikov interneta dostopala do spleta »on the go« prek pametnih telefonov, kar je 10 odstotnih...
Kako meriti ucinke na organski promet vase spletne strani

Sprememba Google SERP: Kako meriti učinke na organski promet vaše spletne strani?

V dveh ločenih člankih smo že opisali, kaj sprememba Google SERP pomeni za organski vir obiska in kakšne so možne posledice za AdWords oglaševalce, a vas zagotovo najbolj zanima, kakšen je učinek na organski promet...
3 najpogostejse napake pri uporabi UTM parametrov

3 najpogostejše napake pri uporabi UTM parametrov

Najpogostejše napake, s katerimi sem se srečala v praksi, so uporaba neprimernih znakov v UTM parametru, dodajanje parametrov, kjer to ni potrebno ter nerazumevanje sintakse. 1. Uporaba neprimernih znakov URL mora skupaj z UTM-jem tvoriti neprekinjen...
Naucite se uporabljati UTM parametre

Imate 10 minut časa? Naučite se uporabljati UTM parametre!

Oglašujete na spletu? Kako podrobno merite uspešnost spletnih oglaševalskih akcij? Če ste v tem strokovnjaki, zagotovo veste, koliko vas v povprečju stane konverzija s posameznega oglaševalskega vira, in UTM parametre verjetno že poznate. Če...
2 stvari o katerih ne razmišljate vsako jutro pa bi morali

2 ključni vprašanji, ki si ju mora zastaviti vsak trgovec

Uspešno ste postavili (spletno) trgovino. Imate super izbiro ponudb in cene, ki so v večini konkurenčne ostalim ponudnikom. Ste aktivni na družbenih omrežjih, pridno odgovarjate na vprašanja na Facebooku in ste ažurni pri sprejemanju...
3 lastnosti, ki jih mora imeti upravljalec FB oglaševanja (tudi, če je popoln začetnik)

3 lastnosti, ki jih mora imeti upravljalec FB oglaševanja (tudi, če je popoln začetnik)

Kaj ima Facebook oglaševanje skupnega s kuhanjem, potovanjem in šolo? Preberite v nadaljevanju članka! »Torej obvladaš digitalno oglaševanje?« »Seveda!« »Pa veš, kaj je konverzija?« »Prosim?« Zveni znano? Večkrat sem bila aktivno vključena pri iskanju primernega kadra, ki bi pomagal...

ZADNJE OBJAVE