Spletna trgovina partypops.hr je na tekmovanju Web trgovac godine 2017, hrvaški izvedbi najprestižnejšega ecommerce tekmovanja v regiji Spletni trgovec leta, osvojila naziv The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun. Z Mirelo Hamš, solastnico spletne trgovine, smo se pogovarjali o tem, kaj je odločilno za njihov uspeh, podala pa je tudi nekaj koristnih praktičnih napotkov, kako poskrbeti za zadovoljstvo vaših kupcev.

Ključno je, da znate prisluhniti potrebam in predlogom
vaših strank!

Kaj menite, da je bilo odločilno za vašo zmago v kategoriji Gifts & Fun?

Menimo, da nam je zmago prinesla kombinacija večih ključnih elementov, od široke ponudbe izdelkov, hitre dostave in številnih drugih ugodnosti za naše stranke do dizajna in funkcionalnosti naše spletne strani. Pri postavitvi spletne trgovine smo se oddaljili od tradicionalne kategorizacije ponudbe in se odločili za inovativen dizajn z zanimivo razporeditvijo elementov, katerih namen je, poleg estetskega učinka, zagotoviti boljšo preglednost ponudbe ter kupcem omogočiti lažjo orientacijo po spletni strani ter hiter dostop do želenih izdelkov.

Poleg specifičnega dizajna smo veliko pozornosti posvetili funkcionalnostim spletne trgovine. Pohvalimo se lahko z enostavnim postopkom oddaje naročila, ki ne zahteva registracije, tako da lahko kupec naroči izdelek v nekaj korakih. Omenim lahko še hitrost nalaganja strani in hiter dostop do informacij. Poleg tega našim strankam omogočamo vse vrste plačil, varno plačevanje s karticami ter ekspresno dostavo – izdelek, ki ga naročijo danes, je lahko jutri že pri njih!

Kot našo največjo prednost vidimo široko ponudbo izdelkov, ki jo nenehno dopolnjujemo glede na potrebe kupcev in najnovejše trende, ter dostopnost izdelkov – vse artikle imamo na zalogi. Ne more se zgoditi, da kupec naroči izdelek, ki ga nimamo, saj stanje zaloge stalno ažuriramo. Tako lahko stranka v vsakem trenutku na enostaven način preveri, ali je želeni izdelek na voljo, ter naroči takšno količino izdelkov, ki jo imamo na zalogi in jo dejansko lahko takoj dostavimo. Na ta način trgovec bistveno zmanjša nezadovoljstvo kupcev, ki so na žalost vse prepogosto primorani na naročene izdelke čakati dneve, tedne ali celo mesece.

Kako skrbite za vaše kupce? Po čem se ločite od konkurence?

Ves čas skušamo našim kupcem zagotoviti informacije v pravem času, čimbolj preprost postopek naročila, kar se da hitro dostavo ter vse načine plačil. Znamo prisluhniti potrebam in predlogom naših strank, poleg tega se lahko kot manjše podjetje za razliko od večjih organizacij hitro prilagodimo potrebam kupcev, kar je zagotovo še dodatna prednost pred konkurenco.

Pohvalimo se lahko z enostavnim postopkom oddaje naročila, ki ne zahteva registracije, tako da lahko kupec naroči izdelek v nekaj korakih.

Kako ste podatke iz analize Web trgovac godine implementirali v vaš delovni proces – ste morda kaj spremenili na vaši spletni strani ali prilagodili strategijo? Kakšne učinke pričakujete?

Našo spletno trgovino kontinuirano izboljšujemo skozi vse leto, rezultate analize tekmovanja pa bomo zagotovo izkoristili kot smernice pri zasnovi in uvajanju novosti. Poskušali bomo čim prej implementirati tiste spremembe, ki so se izkazale za najpomembnejše za naše stranke, zatem bodo sledile še ostale. Učinke je v tem trenutku težko predvideti, saj sta povečanje prodaje in izboljšanje vedenja kupcev pogosto kombinacija različnih faktorjev in je težko definirati, kaj je k temu največ doprineslo, vsekakor pa pričakujemo pozitivne učinke na vseh ravneh.

Kaj je po vašem mnenju najbolj pozitivna stran tekmovanja Web trgovac godine? Kakšno dodano vrednost prinaša trgovcem?

To tekmovanje je pomembno tako za posamezne trgovce kot tudi za razvoj sektorja spletne trgovine. Nam, ki smo prejeli nagrade, pomeni potrditev stroke, obenem pa tudi naših kupcev, da smo dosegli tisto, kar smo želeli in za kar smo dolgo in trdo delali. Poleg tega rezultati raziskave o spletnem nakupovanju zmagovalcem in vsem sodelujočim kažejo, kje je še prostor za izboljšave in čemu se morajo najbolj posvetiti do naslednjega tekmovanja.

Na drugi strani je takšna konferenca ključna, ker na enem mestu zbere vse strokovnjake s področja spletne trgovine, ponuja priložnost za kakovosten networking in izmenjavo izkušenj ter hkrati podeli priznanja najboljšim ter s tem spodbudi ostale sodelujoče k izboljšavam, ki v končni točki koristijo tako njim samim kot tudi celotni industriji.

Našim strankam omogočamo vse vrste plačil ter ekspresno dostavo – izdelek, ki ga naročijo danes, je lahko jutri že pri njih!

Zakaj bi ostalim spletnim trgovcem priporočili sodelovanje v tekmovanju Web trgovac godine?

Menimo, da bi prav vsi spletni trgovci morali sodelovati v tekmovanju, predvsem zato, ker dobijo vpogled v koristne rezultate analize, ki pokaže morebitne problematične točke spletne trgovine, potrebe kupcev, ki se jih morda trgovci trenutno ne zavedajo, ter prostor za izboljšave. Poleg tega sodelovanje na tekmovanju motivira sodelujoče k uvedbi sprememb ter spodbuja pozitiven tekmovalni duh. Podeljene nagrade tudi dvigujejo raven zaupanja kupcev do tistih spletnih trgovcev, ki so dobili priznanja in tudi oznake, ki potrjujejo, da je nakup pri njih varen.