[INTERVJU] Sonusart.hr: Izkoristite vsako priložnost za komunikacijo z vašimi kupci!

Po zaključku tekmovanju Web trgovac godine 2017, ki je potekal v začetku aprila na 3. konferenci Ecommerce Day v Zagrebu, smo se pogovarjali s spletno trgovino sonusart.hr, ki je osvojila eno izmed dveh glavnih nagrad – The Shopper’s Mind Web Challenger Award ter s tem postala najboljša med manjšimi ponudniki, ki so “izzivalci” na trgu.

Katarina Leljak Jurman, CMO & Digital Marketing Manager pri Sonus Art, je razkrila, po čem se ločijo od konkurence in kaj je njihov recept za uspeh.

Sonusart.hr: “Izkoristite vsako priložnost, da se povežete s strankami, saj je kupca, ki se k vam vrača, 10-krat ceneje pridobiti kot novega!” 

Kaj menite, da je bilo ključno za vašo osvojitev naziva The Shopper’s Mind Web Challenger Award?

Sonus Art je od vedno pripisoval velik pomen online komunikaciji s kupci, zato smo že več let aktivno prisotni na različnih družbenih omrežjih. Pred dvemi leti smo odprli še spletno trgovino, v kateri se vsak dan trudimo, da našim strankam zagotovimo kar se da prijetno uporabniško izkušnjo. Brez lažne skromnosti lahko trdim, da nam je to uspelo, dokaz temu je namreč preko 100 odličnih ocen, ki so jih na našem Google+ profilu podali naši zvesti kupci, poleg tega pa tudi znaten porast prometa v naši fizični trgovini.

Glede na to, da v digitalnem svetu ni mogoče fizično »potipati« izdelka, se zavedamo, kako pomembno je, da našim obiskovalcem ponudimo kar največ informacij, po možnosti fotografije izdelka z vseh zornih kotov in video predstavitve. Kar se tiče video vsebin, je pogosto težko najti kvaliteten posnetek za vsak izdelek, vendar verjamem, da se bolj izplača vložiti nekaj časa in pripraviti lastne video predstavitve, kot pa objaviti (slabe) amaterske posnetke z Youtube-a. Poleg tega kvalitetne vsebine pomembno vplivajo na SEO, torej pozicioniranje vaše spletne trgovine na iskalniku Google.

Kako skrbite za vaše kupce? Po čem se ločite od konkurence?

Najlažji način, da ugotovite, kaj delate prav in kaj narobe, je, da vprašate vaše kupce. Oblikujte program nagrajevanja zvestobe strank, izobražujte svoje zaposlene in vzpostavite sistem stalne online komunikacije z zainteresiranimi potencialnimi kupci. Na koncu postopka nakupa potrošnikom postavite anketo, po zaključnem nakupu jih kontaktirajte in jih povprašajte, če so bili zadovoljni z vašim izdelkom. Izkoristite vsako priložnost, da se povežete s kupci, saj je kupca, ki se k vam vrača, 10-krat ceneje pridobiti kot novo stranko!

O tem, da je potrebno hitro REAGIRATI na želje kupcev, verjetno niti ni potrebno izgubljati besed. Kot rečeno, že več let posvečamo posebno pozornost spletni komunikaciji, zato imamo na družbenih omrežjih zavidljivo število sledilcev, s katerimi dnevno komuniciramo.

Glede na to, da v digitalnem svetu ni mogoče fizično »potipati« izdelka, se zavedamo, kako pomembno je, da našim obiskovalcem ponudimo kar največ informacij – fotografije izdelka z vseh zornih kotov in video predstavitve

Kako nameravate podatke, ki ste jih pridobili v analizi Web trgovac godine, implementirati v vaš delovni proces? Boste kaj spremenili na vaši spletni strani, morda prilagodili strategijo?

Brez dvoma bomo podatke statistične analize temeljito preučili in implementirali v obstoječo strategijo ter s tem poskušali še izboljšati trenutne rezultate.

Kaj je po vašem mnenju najbolj pozitivna stran tekmovanja Web trgovac godine? Kakšno dodano vrednost prinaša trgovcem? 

Naj omenim povečanje ozaveščenosti potrošnikov o neizbežnosti nakupovanja na spletnih kanalih v 21. stoletju ter tudi vpliv tekmovanja na naložbe trgovcev v izboljšanje lastne spletne trgovine, s čimer se povečuje splošna konkurenčnost. Posebej bi izpostavila implementacijo behavioralnih spoznanj o obstoječih in potencialnih kupcih, ki omogočajo individualen pristop do vsakega potencialnega potrošnika.

Zakaj bi drugim spletnim trgovcem na Hrvaškem priporočili, da sodelujejo v tekmovanju? 

Predvsem zato, da se ustvari nekakšen »bazen« oziroma mreža spletnih trgovin ter da trgovci pridobijo realen benchmark poslovanja na nacionalni ravni. Poleg tega želimo vsi trgovci povečati prodajo in prav takšna tekmovanja so odličen motivator za implementacijo sprememb, ki omogočajo izboljšanje poslovanja.