email-marketing

Se ne posvečate email marketingu, ker menite, da nimate časa za razvoj baze email kontaktov? Na ta račun lahko izgubljate ogromno denarja, vaša prodaja pa je lahko tudi do 25 % nižja!

Kot pišejo na portalu sumo.com, je email marketing že zadnjih 10 let najbolj donosna marketinška oblika in je precej bolj učinkovita kot družbena omrežja. Žal pa se v podjetjih pogosto dogaja, da vodstvo ne želi posvečati pozornosti ustreznemu negovanju email baze zaradi zmotnega prepričanja, da je to predrago in tehnično zahtevno, pogosto je razlog tudi to, da ljudje preprosto ne vedo, kje bi začeli. Dejansko se ne bi smeli spraševati, ali si lahko vzamemo čas za to nalogo, temveč, ali si sploh lahko privoščimo, da se z email marketingom ne ukvarjamo.

Kaj je email marketing?

Email marketing je oblika komunikacije s strankami, ki poteka preko e-pošte in kjer stranke same podajo dovoljenje, da lahko stopate v stik z njimi preko njihovih e-nabiralnikov. Učinkovit email marketing vključuje zbiranje prodajnih sledi preko pop-up-ov, kontaktnih obrazcev in pristajalnih strani ter pošiljanje vsebin z dodano vrednostjo na bazo zbranih email kontaktov.

Če uporabljate druge marketinške kanale, se verjetno sprašujete, zakaj bi sploh namenjali pozornost email marketingu. Kot pojasnjujejo na sumo.com, gre za edinstven kanal, ki ga ne more nadomestiti noben drug, lahko pa mu nudi ustrezno podporo. Vsebinski marketing vas tako vzpostavlja kot avtoriteto na vašem področju in pritegne ciljno publiko, da se prijavi na prejemanje vaših e-novic, s čimer ustrezno gradite vašo email bazo. Tudi družbena omrežja so lahko platforme, preko katerih učinkovito nadgrajujete in negujete vaše email kontakte.

Baza email kontaktov je vaš lastni bankomat!

Email marketing je najbolj donosen marketinški kanal že zadnjih 10 let, saj ima najvišji ROI (return on investment) – po nekaterih ocenah kar 3800 %! V letu 2014 je bilo preko email marketinga zgenerirane kar 27 % prodaje v okviru črnega petka, dodatno še 23 % na t.i. Cyber Monday.

Email marketing naj bi generiral kar 25 % prodaje, pay-per-click oglaševanje 16 %, družbena omrežja zgolj 1,6 %. Je torej res res smiselno vlagati sredstva in čas v marketinške kanale, ki zagotavljajo manj kot 2 % prodaje?

Vir: sumo.com

Vašo email bazo nadzirate povsem samostojno

Če se ne poslužujete email marketinga in se pri gradnji vaših ciljnih skupin zanašate na Google ali družbena omrežja, vas lahko kaj hitro doleti sprememba algoritma, na katero nimate vpliva. Nadzor email baze je na drugi strani popolnoma v vaših rokah, dodatna prednost je, da je email marketing v primerjavi z ostalimi kanali bistveno cenejši. Noben drug vam namreč ne omogoča, da za takšno ceno naenkrat dosežete več sto ali tisoč kakovostnih prodajnih sledi – v trenutku, ki ga izberete vi, z vašim marketinškim sporočilom in pod vašimi pogoji!

Z ustrezno zastavljeno email kampanjo lahko na vašo pristajalno stran pripeljete na stotine ali tisoče kontaktov, ki predstavljajo kakovosten promet. Na omenjenem portalu so zelo nazorno prikazali vpliv različnih marketinških kanalov na branost njihovega članka o email marketingu:

Vir: sumo.com

Izkazalo se je tudi, da so bralci, ki so na članek prišli preko emaila, v večji meri naprej delili vsebino s prijatelji preko drugih kanalov.

Tu je še nekaj zanimivih statistik o email marketingu:

  • povezave v email kampanjah so do 6x bolj klikane kot tviti
  • konverzija obiskovalca v stranko je preko emaila 40x bolj verjetna kot na družbenih omrežjih
  • v povprečju okoli 4 % vaših email kontaktov na koncu pri vas opravi nakup izdelka ali storitve (pri PPC oglaševanju je ta delež 2,5 %, pri družbenih omrežjih 0,6 %)

Ste še vedno mnenja, da se email marketing ne splača?

Preberite tudi: