[INTERVJU] Namjestaj.hr: Kaj je potrebno, da si najboljši na spletu?

5. aprila smo na 3. konferenci Ecommerce Day v Zagrebu izvedeli, kateri so najboljši spletni trgovci v sosednji Hrvaški. Ob zaključku tekmovanja Web trgovac godine 2017 je organizator, podjetje Ceneje d.o.o., podelil 19 prestižnih ecommerce nagrad, najpomembnejši naziv, The Shopper’s Mind Web Champion Award, pa je osvojila trgovina namjestaj.hr.

Pijus Makarevičius, ustanovitelj krovnega podjetja, pod katerega spada tudi namjestaj.hr, je ob tej priložnosti spregovoril, kaj je potrebno za zmago in zakaj se splača sodelovati v največjem ecommerce tekmovanju v regiji.

Namjestaj.hr: “V ecommercu nepomembni podatki ne obstajajo!” 

Kaj je po vašem mnenju razlog, da ste osvojili glavno nagrado tekmovanja Web trgovac godine 2017 – The Shopper’s Mind Web Champion Award?

Menim, da je ključ v naši strategiji, ki se osredotoča na kupca. Praktično vsi vidiki našega poslovanja – naše storitve, lasten dostavni sistem, ki je vedno brezplačen, strategija brezplačnih vračil – vse to je bilo zastavljeno z mislijo na naše stranke. Naš glavni KPI (key performance indicator) je zadovoljstvo strank in verjamem, da je prav dober feedback naših kupcev tisto, kar nam je omogočilo zmago.

Kako skrbite za vaše stranke in po čem se ločite od konkurence?

Naš poslovni model je bil že od samega začetka zgrajen z mislijo na potrebe naših kupcev, zato smo ustanovili lasten oddelek za logistiko. V naši ponudbi je na tisoče izdelkov in za prav vsakega izmed njih prevzamemo odgovornost od proizvodnje pa vse do trenutka, ko stranka uspešno uporablja izdelek. Nadzor nad celotno dobavno verigo je velik izziv, vendar ustvarja tudi pomembno dodano vrednost za naše stranke.

Kako nameravate izkoristiti podatke, pridobljene v analizi tekmovanja Web trgovac godine v prid vašemu poslovanju? Boste kaj spremenili na spletni strani, morda prilagodili strategijo? 

Kljub temu, da imamo oblikovano močno dolgoročno strategijo in vrednote podjetja, vsaka takšna strokovna analiza pokaže mesta, kjer so možne spremembe in izboljšave. Verjamemo, da v ecommercu ni stvari, ki ne bi bila pomembna!

Kaj je po vašem mnenju najbolj pozitivna plat tekmovanja Web trgovac godine? Kakšno dodano vrednost prinaša trgovcem?

Kot prvo je zagotovo odličen dokaz naše zanesljivosti za kupce, obenem pa tudi veliko priznanje celotni ekipi ter potrditev, da smo pri našem delu na pravi poti.

Bi drugim trgovcem priporočili sodelovanje v tem tekmovanju?

Vsekakor, saj tekmovanje v nas vedno vzbudi tisto najboljše. Spodbudi nas, da se izboljšamo in razmišljamo inovativno. Če trgovec osvoji katerega od prestižnih nazivov, pa je to tudi pomembno priznanje ekipi, ki trdo dela, da se podjetje uvršča med najboljše.