oglasevalski kanali v nakupnem odlocanju

Veste, kateri oglaševalski kanali najbolj vplivajo na nakupne odločitve na spletu?

Nedavno smo v enem izmed člankov na portalu sMind predstavili rezultate raziskave Shopper's Mind - sMind, ki kažejo, kako različne oblike spodbud (oglaševanje, PR vsebine ...) vplivajo na nakupno odločanje spletnih kupcev. Sedaj smo...
6 razlogov da vaše kampanje ne delujejo

6 razlogov, zakaj vaše marketinške kampanje ne delujejo

Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom, dobro veste, da izvedba marketinških aktivnosti ni enostaven proces. Tudi če obvladate posamezne elemente, lahko hitro pride do napak pri povezovanju le-teh v celostne kampanje. Posledično rezultati ne...

Kako pa vi merite ROI kampanj z družbenih omrežij?

Orodje Google Analytics (GA) spremlja podatke na naši spletni strani ter nam omogoča analizo učinkovitosti oglaševanja. Analiza AdWords kampanj je lahko zelo hitra in učinkovita, saj imamo v Google Analytics prikazane tako stroške kot...
Petkovic_Agrokor_03

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Kako postaviti dobro marketinško strategijo?

Pred kratkim sem obiskala konferenco Digitalna realnost: Ecommerce 2016, na kateri sem med drugim prisluhnila predavanju Roberta Petkovića iz Agrokora, strokovnjaka na področju spletne analitike v regiji, ki je govoril o postavitvi marketinške strategije.  Predavatelj se je dotaknil...
Petrin - Splet gradimo na ljudeh

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Spletno prodajo gradimo na ljudeh!

"V današnjem času podjetje na spletu deluje popolnoma odkrito. Transparentna sta celoten nakupni proces in odnos do strank. Na spletu razgalite svojo dušo in to je edina realnost," je svoj govor na konferenci Digitalna...
Hrastnik_pure_player

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: 8 lastnosti najboljših spletnih trgovcev

18. maja sem obiskala konferenco Digitalna realnost: Ecommerce 2016 in prisluhnila predavanju Roka Hrastnika, izvršnega direktorja in člana upravnega odbora podjetja Sensilab, ki v Sloveniji velja za strokovnjaka na področju spletne prodaje in marketinga. Predavanje...
ste na spletu ptic ali mis

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Ste na spletu ptič ali miš? Odločite se!

Je vaše podjetje sploh pripravljeno na e-commerce konkuriranje? Te teme se je na konferenci Digitalna realnost: Ecommerce 2016 dotaknil Rok Hrastnik, izvršni direktor in član upravnega odbora podjetja Sensilab. Hrastnik je predavanje začel z najpomembnejšim...
Financial Planning Accounting Report Spreadsheet Concept

Naučite se oblikovati infografike v 5 korakih!

Pred kratkim sem za portal Shopper's Mind - sMind pripravila pregled 8 ključnih elementov uspešnih infografik, v tokratnem članku pa se lahko v le 5 korakih naučite oblikovati lastne infografike - vizualno oblikovanje informacij, ki vam pomagajo nadgraditi marketinške in...
8 korakov do oblikovanja uspesnih infografik

8 korakov do oblikovanja uspešnih infografik

Infografike oziroma vizualizacije ali vizualno oblikovanje podatkov so postale stalnica na spletnih portalih, blogih, v trgovinah in časopisih ter predstavljajo način razkrivanja informacij, skritih v plasteh podatkov. Z vizualnimi predstavitvami podatkov uspešno nadgradimo komunikacijsko strategijo,...

Poznate obvezne korake za trgovce po novem zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov?

Veste, da vam v primeru neupoštevanja določb novega zakona ZIsRPS, ki ureja reševanje potrošniških sporov, grozi globa? 14. novembra 2015 je v veljavnost stopil Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki v 2016...

ZADNJE OBJAVE