adwords-dynamic-parameters-jelena-rasula

Zvišajte CTR AdWords oglasov z dinamičnim prikazom cen!

Kar pogosto se zgodi, da na Googlu opazim oglas s ceno izdelka, nato pa kliknem nanj in ugotovim, da je cena na spletni strani popolnoma drugačna. Kljub temu, da imamo zaradi takšnega oglasa priložnost...
7-trikov-za-ozivitev-mrtve-baze_new

7 trikov za bolj klikana sporočila, a previdno!

Kaj storiti, ko nikakor ne morete oživiti svoje "mrtve baze" prejemnikov e-novic? Enako velja za poslovne partnerje ali celo interno email komunikacijo >> kako doseči, da bodo res odprli vaše pomembno sporočilo? Ne bom govoril...
triki_offline_oglasevanja

5 trikov za merjenje direktnega učinka marketinških kampanj

Imate spletno trgovino ali kako drugače delujete na spletnem področju, pa se izogibate oglaševanju s spletnimi pasicami (bannerji) ali offline marketingu, ker se bojite, da ne bo želenega učinka? Verjetno vas skrbi težko merjenje učinkovitosti...
stopnja zapuscanja kosarice

Znižajte stopnjo zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini!

Stopnja zapuščanja košarice kaže, koliko vaših obiskovalcev zapusti košarico, preden opravijo nakup. Izračunate jo tako, da delite število nezaključenih nakupov s številom vseh pričetih nakupov. Upošteva se torej razmerje med tistimi, ki so izdelek dodali...
Ne sklepajte testirajte

Ne sklepajte, testirajte!

Če bi obstajal univerzalen recept, ki bi zagotavljal, da bo vaša spletna stran uspešna in sledila ciljem, potem bi imela vsa podjetja podobne spletne strani. Resnica pa je, da se vedenje uporabnikov v različnih panogah pomembno...
oglasevalski kanali v nakupnem odlocanju

Veste, kateri oglaševalski kanali najbolj vplivajo na nakupne odločitve na spletu?

Nedavno smo v enem izmed člankov na portalu sMind predstavili rezultate raziskave Shopper's Mind - sMind, ki kažejo, kako različne oblike spodbud (oglaševanje, PR vsebine ...) vplivajo na nakupno odločanje spletnih kupcev. Sedaj smo...
6 razlogov da vaše kampanje ne delujejo

6 razlogov, zakaj vaše marketinške kampanje ne delujejo

Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom, dobro veste, da izvedba marketinških aktivnosti ni enostaven proces. Tudi če obvladate posamezne elemente, lahko hitro pride do napak pri povezovanju le-teh v celostne kampanje. Posledično rezultati ne...

Kako pa vi merite ROI kampanj z družbenih omrežij?

Orodje Google Analytics (GA) spremlja podatke na naši spletni strani ter nam omogoča analizo učinkovitosti oglaševanja. Analiza AdWords kampanj je lahko zelo hitra in učinkovita, saj imamo v Google Analytics prikazane tako stroške kot...
Petkovic_Agrokor_03

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Kako postaviti dobro marketinško strategijo?

Pred kratkim sem obiskala konferenco Digitalna realnost: Ecommerce 2016, na kateri sem med drugim prisluhnila predavanju Roberta Petkovića iz Agrokora, strokovnjaka na področju spletne analitike v regiji, ki je govoril o postavitvi marketinške strategije.  Predavatelj se je dotaknil...
Petrin - Splet gradimo na ljudeh

KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Spletno prodajo gradimo na ljudeh!

"V današnjem času podjetje na spletu deluje popolnoma odkrito. Transparentna sta celoten nakupni proces in odnos do strank. Na spletu razgalite svojo dušo in to je edina realnost," je svoj govor na konferenci Digitalna...

ZADNJE OBJAVE