Kako meriti ucinke na organski promet vase spletne strani

Sprememba Google SERP: Kako meriti učinke na organski promet vaše spletne strani?

V dveh ločenih člankih smo že opisali, kaj sprememba Google SERP pomeni za organski vir obiska in kakšne so možne posledice za AdWords oglaševalce, a vas zagotovo najbolj zanima, kakšen je učinek na organski promet...
3 najpogostejse napake pri uporabi UTM parametrov

3 najpogostejše napake pri uporabi UTM parametrov

Najpogostejše napake, s katerimi sem se srečala v praksi, so uporaba neprimernih znakov v UTM parametru, dodajanje parametrov, kjer to ni potrebno ter nerazumevanje sintakse. 1. Uporaba neprimernih znakov URL mora skupaj z UTM-jem tvoriti neprekinjen...
Naucite se uporabljati UTM parametre

Imate 10 minut časa? Naučite se uporabljati UTM parametre!

Oglašujete na spletu? Kako podrobno merite uspešnost spletnih oglaševalskih akcij? Če ste v tem strokovnjaki, zagotovo veste, koliko vas v povprečju stane konverzija s posameznega oglaševalskega vira, in UTM parametre verjetno že poznate. Če...
2 stvari o katerih ne razmišljate vsako jutro pa bi morali

2 ključni vprašanji, ki si ju mora zastaviti vsak trgovec

Uspešno ste postavili (spletno) trgovino. Imate super izbiro ponudb in cene, ki so v večini konkurenčne ostalim ponudnikom. Ste aktivni na družbenih omrežjih, pridno odgovarjate na vprašanja na Facebooku in ste ažurni pri sprejemanju...
3 lastnosti, ki jih mora imeti upravljalec FB oglaševanja (tudi, če je popoln začetnik)

3 lastnosti, ki jih mora imeti upravljalec FB oglaševanja (tudi, če je popoln začetnik)

Kaj ima Facebook oglaševanje skupnega s kuhanjem, potovanjem in šolo? Preberite v nadaljevanju članka! »Torej obvladaš digitalno oglaševanje?« »Seveda!« »Pa veš, kaj je konverzija?« »Prosim?« Zveni znano? Večkrat sem bila aktivno vključena pri iskanju primernega kadra, ki bi pomagal...

ZADNJE OBJAVE