fb-ciljano-oglasevanje_1

Oglašujete na Facebook-u? Potem upam, da uporabljate tudi možnost ciljanega oglaševanja, ki vam pomaga s sporočilom doseči izbrano ciljno skupino.

»Slovenija je premajhna za napredno targetiranje,« je nekaj, kar pogosto slišim pri oglaševalcih, ki občinstvo ciljajo predvsem na podlagi geografskih (npr. lokacija je Slovenija), demografskih (npr. ženske, stare med 20 in 35 let) ali psihografskih dejavnikov (npr. glede na izkazane interese). Pogosto se namreč zgodi, da s »pretiranim« targetiranjem ciljno skupina toliko zmanjšamo, da je doseg oglasa zanemarljiv.

A vseeno – ta oglaševalska mreža ponuja veliko bolj napredne načine ciljanja in mislim, da jih je vredno spoznati. 9. septembra je Facebook na svojem blogu predstavil tudi povsem novo možnost targetiranja. Zdaj vam omogoča, da s pomočjo orodja Lookalike Audiences tudi v drugih državah poiščete potrošnike, ki imajo podobne lastnosti kot vaši kupci.

Tudi, če ta novost za vas ni relevantna, pa z dovoljenjem Wordstream-a z vami delim infografiko, ki prikazuje vse ostale možnosti targetiranja. Definitivno se jo splača natisniti in shraniti nekje ob zaslonu, saj nas na lep način opomni, da lahko nove kupce najdemo tudi v drugih kotičkih omrežja, kot smo bili do sedaj vajeni.

Več poglejte v infografiki:

facebook-ad-targeting-options-infographic-wordstream_1

Vir: wordstream.com

Vas zanima več?

Preberite tudi: