5 razlogov, zakaj morate obvezno imeti mobilno različico spletne trgovine
Razvoj mobilne tehnologije pomembno spreminja vedenje potrošnikov. Po zadnjih podatkih SURS-a je v lanskem letu že skoraj polovica vseh uporabnikov interneta dostopala do spleta »on the go« prek pametnih telefonov, kar je 10 odstotnih...
Sprememba Google SERP: Kako meriti učinke na organski promet vaše spletne strani?
V dveh ločenih člankih smo že opisali, kaj sprememba Google SERP pomeni za organski vir obiska in kakšne so možne posledice za AdWords oglaševalce, a vas zagotovo najbolj zanima, kakšen je učinek na organski promet...
3 najpogostejše napake pri uporabi UTM parametrov
Najpogostejše napake, s katerimi sem se srečala v praksi, so uporaba neprimernih znakov v UTM parametru, dodajanje parametrov, kjer to ni potrebno ter nerazumevanje sintakse.
1. Uporaba neprimernih znakov
URL mora skupaj z UTM-jem tvoriti neprekinjen...
Imate 10 minut časa? Naučite se uporabljati UTM parametre!
Oglašujete na spletu? Kako podrobno merite uspešnost spletnih oglaševalskih akcij? Če ste v tem strokovnjaki, zagotovo veste, koliko vas v povprečju stane konverzija s posameznega oglaševalskega vira, in UTM parametre verjetno že poznate. Če...
2 ključni vprašanji, ki si ju mora zastaviti vsak trgovec
Uspešno ste postavili (spletno) trgovino. Imate super izbiro ponudb in cene, ki so v večini konkurenčne ostalim ponudnikom. Ste aktivni na družbenih omrežjih, pridno odgovarjate na vprašanja na Facebooku in ste ažurni pri sprejemanju...
3 lastnosti, ki jih mora imeti upravljalec FB oglaševanja (tudi, če je popoln začetnik)
Kaj ima Facebook oglaševanje skupnega s kuhanjem, potovanjem in šolo? Preberite v nadaljevanju članka!
»Torej obvladaš digitalno oglaševanje?«
»Seveda!«
»Pa veš, kaj je konverzija?«
»Prosim?«
Zveni znano? Večkrat sem bila aktivno vključena pri iskanju primernega kadra, ki bi pomagal...